Goed op paar punten na

Meer telefoons waarop je bij alarm op gebeld word Niet steeds opnieuw hoeven in te loggen

Beste Jelle, Je kan een onbeperkt aantal telefoons (contacten) bellen bij een alarm. Iedereen die je vraagt om op te volgen als contact kan gebeld worden. Dat steeds opnieuw inloggen zou niet moeten, je blijft in de app (als je tenminste niet uitlogt natuurlijk) gewoon altijd ingelogd. In de webapp niet, dat is vanuit veiligheidsoverwegingen in de browser zo geregeld. Als het niet duidelijk is, bel ons gerust op 040 780 0641. Met dank en groet! Bas

geen

De brandalarm is draadloos gekoppeld met de centrale van Altijd Thuis. Je kunt dat zelf volgen in mijn altijd thuis. Ga er vooralsnog van uit, dat als er brand is de sensor de centrale alarmeert, ook mocht je niet thuis zijn. Het systeem is in elk geval veel beter dan een losse sensor.

Beste Jan, bedankt voor je beoordeling en goed te lezen dat je de toegevoegde waarde van Altijd Thuis waardeert. Dat is precies wat we beogen; een goede beveiligingsdienst en niet zomaar een losse sensor die een melding geeft, maar niet echt alarmeert zoals het hoort. Met dank en groet! Bas

werkt prima

Werkt prima en zonder problemen, zou wel iets moderner en uitgebreider en wat meer info kunnen in de mobiele app.

Ik ben erg tevreden

Dat er goed geluisterd wordt.

Ha Ronald, dank voor je positieve beoordeling, goed om te lezen dat we ook goed luisteren. Met dank en groet, Bas

Doet wat het moet doen

Alles doet wat het moet doen en de alarmering is zeer snel. Zou echter wat meer documentatie willen hebben.

Beste Peter, bedankt voor je beoordeling. Welke documentatie zou je willen hebben? Je kan op onze website via 'klantenservice' veel informatie, antwoorden op vragen en artikelen over de werking van Altijd Thuis vinden. Laat het ons even weten als je nog een specifieke vraag hebt, dan helpen we je daarmee. Met groet! Bas

Heb gelukkig nooit de alarmering nodig gehad!

Als we niet thuis zijn gaat er ook niets gebeuren in huis. Dan wordt er niet gekookt en is de openhaard niet aan.

Beste Albert, dit horen we het liefst; we hebben het nog niet nodig gehad. Dat betekent dat het wel goed zit met de veiligheid. Dus vooral houden zo! Met groet, Bas

Erg tevreden over de dienstverlening en producten van Altijd Thuis.

Wij maken gebruik van diverse producten van Altijd Thuis. Deze functioneren prima. Het bijbehorende klantenportaal (Mijn Altijd Thuis) en de (Android)app zijn overzichtelijk en werken goed. Ik heb ook enkele malen telefonisch contact met hen gehad en ben hierbij zeer correct en deskundig te woord gestaan. Wij zijn dus erg tevreden over hun dienstverlening.

Ik ben erg tevreden en het geeft een veilig gevoel als je alarm en rookmelders hebt.

Heel erg tevreden

Ik ben heel erg tevreden over de rookmelders,het werkt prima en het systeem is levensreddend.

Klein maar fijn

Ik heb twee rookmelders. Wat ik fijn vind, is dat ze beschietingen afmeting zijn. Niet zo lomp als de meeste andere.

Eenvoud

Simpel

Bedankt Gerard, dat is ook precies wat we nastreven; eenvoudige, betaalbare en goede alarmering. Met groet, Bas

gewoon goed

Meteen als mijn thuissituatie veranderd krijg ik een bericht op mijn telefoon. Prima service

Bedankt voor je beoordeling Ronald! Groet, Bas

Werkt technisch prima. Het zou fijn zijn als er een vast aan/uit schakelkast gemonteerd kon worden.

Beste Bart, bedankt voor je beoordeling. Je bedoelt een vaste aan/uit knop om bij binnenkomst/verlaten woningen de alarmering uit/aan te zetten? Laat het ons even weten via [email protected] als je wil. Bedankt! Groet, Bas

Altijd Alert

Tot nu toe heeft Altijd thuis altijd gewerkt

mijn ervaring is goed.

mijn ervaring is goed.

Redelijk tot goed

De dienst is redelijk tot goed. De prijs staat wel in verhouding tot de dienst. Mag niet hoger worden want met een beetje handigheid kun je dit zelf ook organiseren mbt smart home automatisering. De kwaliteit van de app is matig en bevat te weinig mogelijkheden.

Tevreden

Gelukkig heb ik weinig ervaring met Altijd Thuis, omdat er calamiteiten hebben voorgedaan.

Dat is maar goed, althans; we nemen aan dat u bedoelt dat er zich nog geen calamiteiten hebben voorgedaan. En dat is precies waar we Altijd Thuis voor gemaakt hebben; beter voorkomen dan genezen. Met dank en groet! Bas

Alleen brandmelding.

Weinig ervaring mee, werkte volgens mij prima

Beste Marianne, Bedankt voor je berichtje! Als je wil weten of alles goed werkt, kan je inloggen in je persoonlijke online account. Daar kan je zien of de sensoren nog contact maken, welke batterijcapaciteit ze hebben en natuurlijk ook de contacten voor alarmering instellen. Laat het ons weten als we je ergens mee kunnen helpen? Met groet, Bas

We gebruiken het elke dag

Zijn tevreden over beveiliging, camera en redelijk eenvoudig te monteren en praktische uitleg als we het niet weten hoe iets werkt

Beste Jan, Dank voor je leuke reactie en fijn te lezen dat alles naar behoren werkt! Met dank en groet, Bas

Geen idee

Ik heb alleen twee rookmelders geïnstalleerd en die zijn nog nooit afgegaan. Hopelijk werkt het als het noodzakelijk is. Andere onderdelen van Altijd Thuis gebruik ik niet. Heb daar dus nog geen enkele ervaring mee.

Fijne service

Het alarmsysteem werkt perfect, ben er zeer tevreden over.

Systeem is gemakkelijk in te stellen, En alle onderdelen werken perfect, batterijverbruik is erg laag dus alles blijft lang werken zonder te hoeven vervangen (jaren) Een keer telefonische hulp nodig gehad en dat werd goed geregeld. Kortom we zijn er erg tevreden over

Beste Frans, De beste wensen voor 2022 en bedankt voor je leuke bericht, zijn we erg blij mee! Met groet! Bas

Installatie lastig voor niet geoefend Ict ervaren leek.

Te technisch allemaal. Ik had liever iemand die het voor mij installeert en dat apparatuur automatisch gecalibreerd wordt en op storingen automatisch werkt. Ook weet ik niet of mijn apparaten nu goed werken etc

rookmelders bevallen zeer goed

Beste Kees, Dat is goed te lezen, bedankt voor je bericht en goed 2022 toegewenst! Bas

geen brand geweest.

Ik heb alleen een brandmelder systeem. Aangezien er geen brand is geweest kan ik de effectiviteit niet beoordelen. Ik vertrouw er maar op dat het werkt en als ik wordt gebeld ik niet door de brand reeds overleden ben.

Beste, Het is heel eenvoudig om te testen of de slimme rookmelders goed werken. Aan de zijkant van de rookmelder zit een knopje, druk daarop en dan wordt er automatisch een alarm verstuurd naar de ingestelde contacten. Ook kunt u inloggen op uw persoonlijke online account en daar de status van de rookmelders zien. Met groet, Bas

Daalakkersweg 2-70 5641 JA Eindhoven

Over Leefsamen

Leefsamen zorgt ervoor dat mensen veilig en verbonden thuis kunnen blijven wonen.