Goede service en snelle afhandeling

Vervanging van vooruit van lease auto. Goede service, interieur uitgezogen na vervanging van voorruit. Duur van de reparatie van 2 uur was goed ingeschat. Gedurende de reparatie heb ik gewacht in de wachtruimte. Daar kon ik ook nog wat werken.

Zeer correct geholpen

Snel, correct en professioneel geholpen

Alles was perfect

Komen afspraken na.!

Ruit vervangen op locatie. Nette medewerker. Keurig aangegeven dat zij op weg waren. Ging allemaal heel soepel.

Prima geholpen

Vakkundig geholpen

Snel en netjes geholpen

Net bedrijf, zeker een aanrader.

Netjes en snel geholpen

Langsgegaan met een sterretje. Tijdens de reparatie scheurde het sterretje verder. Er is gelijk een afspraak voor een nieuwe ruit gemaakt. Dit is snel en netjes opgelost.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede ervaring, met goed eindresultaat

Kreeg er keurig uitleg bij, top ervaring. Avond van tevoren een mail gestuurd maar ik werd niet gebeld. Toen zelf langs gegaan.

• Kwaliteit ruitherstel

Goed geholpen, exact op tijd en goede service

De afspraak was exact op tijd, goede service, zonder erom te vragen het vignet over geplakt op de nieuwe ruit en de auto gestofzuigd.

• Kwaliteit ruitherstel

Vlot en uitstekend gedaan!

Ik kende 123RUIT niet, maar staat nu gegrift, ... in mijn ruit!

Goede en snelle service

Netjes ontvangen, deugdelijke wachtruimte, snel en professioneel geholpen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Alles goed geregeld top

Alles goed geregeld top

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle afhandeling, goede service!!

Snelle afhandeling van de schade, had mijn auto heel snel weer terug.

Professioneel en persoonlijk

Goed, duidelijk contact. Werkplek met koffie en internet tijdens het wachten beschikbaar. Snel geholpen, auto getest en schoongemaakt! Complimenten, zo hoort het.

• Kwaliteit ruitherstel

Professionele hulp, vriendelijke medewerkers, snelle service

• Kwaliteit ruitherstel

Ik ben zeer tevreden over de reparatie van mijn voorruit. Niet alleen is de ruit vakkundig en zeer snel vervangen. Dat is misschien vanzelfsprekend, maar het is ook fijn als dat ook echt het geval is. binnen een uur was het geregeld. Maar vooral ook de benadering van het personeel beviel me enorm. beleefd, en voorkomend en informatief. De wachtruimte is ingericht zodat je met je laptop gewoon aan het werk kunt gedurende de wachttijd. Er is gratis koffie in een aantal variaties beschikbaar. Toen ik even een kijkje ging neme was mijn auto al klaar en was men net bezig alle ruiten helemaal te reinigen. Ik kreeg mijn auto daardoor weer helemaal top in orde terug.

Positief.

Ze hadden zelfs stof gezogen en mijn parkeercamera schoongemaakt.

Het was prima.

Alles is volgens afspraak verlopen.

Vriendelijke persoon

Een afspraak maken werd snel gemaakt. Ik kon de volgende dag al terecht. TOP!. Ik werd bij binnenkomst direct en vriendelijke geholpen door de reparateur. Er zat een sterretje in de voorruit ter grote van een 1 euro munt. Deze viel niet direct op. Na reparatie helaas wel. Je ziet duidelijker een rondje zitten. Dit ook kenbaar gemaakt via een beoordeling. Ook hierin werd snel op gereageerd. Dame in kwestie heeft mij precies verteld waarom de ene reparatie wel nagenoeg onzichtbaar word gerepareerd en dan andere niet. Laatste is precies wat er bij mijn autoruit is gebeurd. Jammer. Dit is geen verwijt aan 123RUIT.nl

• Kwaliteit ruitherstel

Beste Raymond, Als eerste wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Zoals telefonisch met u besproken kan het gebeuren dat de vorm en de plaats van de ster invloed heeft op de kwaliteit het herstel. Ook kan het zijn dat er wat vuil of vocht in de ster heeft gezeten. Ik wil u bedanken voor het prettige gesprek en voor het aanpassen van uw review. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor.

Hij stond al op mij te wachten, aardige man met uitleg over wat hij ging doen

Gewoon goed

Snel en prima geholpen

Ondanks de feestdagen kon snel eenafspraak worden gemaakt. Reparatie vond precies op de afgesproken tijd plaats. Heel vriendelijk personeel.

ga zo door.

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Topper en sneller dan verwacht!

Uitstekende service!

Super klantvriendelijk

Alles is prima naar wens gegaan.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en snel geholpen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Over 123RUIT.nl