Gewoon top

Ervaren autotechnicus die net die ene stap meer zet om de klant goed te informeren

Hele fijne garage!

Ik werd heel deskundig geholpen door de eigenaar.

• Bereikbaarheid

Uitstekende service. Kunt altijd snel terecht en het wordt goed en deskundig gemaakt. Wordt goed overlegd, voordat alles gemaakt wordt. Wat moet er gemaakt worden en wat zijn daarvan de kosten.

Goede snelle service

Komen afspraken na, goede communicatie en kwalitatief goed onderhoud uitgevoerd.

• Bereikbaarheid

Snelle service ,verstand van zaken.

Altijd goed geholpen. Duidelijk en eerlijk

Top service

Voordat ik mijn auto weg bracht reed hij moeizaam, stotterde hij soms en reed hij gewoon niet zo heel lekker meer. Nadat hij bij Autoservice van Eijk is geweest rijd hij weer alsof ik in een nieuwe auto rijd echt super!

Super tevreden

Goede service, vriendelijk , vakbekwaam en prima prijs.

Snel

Snelle service 2 reparaties binnen 15 minuten geregeld snel en vakkundig!

• Bereikbaarheid

Goed en denkt met je mee

Monteur weet wat hij doen, heel professioneel te werk gaat. Voor een mooi bedrag

• Bereikbaarheid

Fijn bedrijf, ze weten waar ze over praten...

Reparatie zeer goed uitgevoerd

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar vriendelijk en kundig met eerlijke prijzen

Super geholpen de eigenaar is zeer kundig, de garage is goed ingericht voor alle werkzaamheden uit te voeren , ook autokeuring en onderhoudsbeurten worden met zorg uitgevoerd .

• Bereikbaarheid

Super geholpen professioneel en vriendelijk

Wat een top garage, vriendelijk, rustig en professioneel bedrijf voor eerlijke prijs, snel geholpen, dikke duim omhoog voor Autoservice van Eijk. Nu twee keer geweest en beide keren zeer tevreden!

Ieder aspect goed

Snelle kundige reactie, duidelijk kostenoverzicht, no-nonsense mentaliteit

Snel en fijn geholpen!

Goede monteur

Goede monteur met een prima reparatie. Eerlijke prijzen. Ben tevreden.

Heel behulpzaam

Ik ben goed en snel geholpen; met mijn camperbus. Fijn dat er ook meegedacht wordt.

Hele fijne service!

Jonge ondernemer die weet wat hij doet! Mijn auto voor een keuring naar Mitchell gebracht. Ik heb de service als erg fijn ervaren en breng mn auto hier voortaan vaker naartoe!

Kei goed en netjes

Heel fijn geholpen en kei blij met mn nieuwe auto

Open, Eerlijk & Communicatief

Contact met Autoservice van Eijk is prettig en professioneel. De werkzaamheden worden deskundig uitgevoerd en alles wordt netjes van te voren besproken (ook -eventueel- via moderne communicatie-apps). Achteraf vindt een gedetailleerde verantwoording plaats van de gemaakte kosten. De potentie voor dit bedrijf, in het mooie pand, is groot!!

Top service!

Inmiddels al met meerdere auto's bij autoservice van Eijk geweest. De eigenaar denkt met je mee en biedt betaalbare, goede oplossingen.

Top.

Goede opvolging.

Top service

Naar Autoservice van Eijk gegaan voor een APK en grote beurt. Alles werd in goed overleg gedaan en communicatie was top! Daarnaast werd het advies goed onderbouwd en merk je dat de eigenaar verstand heeft van zijn werk. Bij de eerst volgende "beurt" breng ik mijn auto weer hier heen.

Goed en vakkundig geholpen

Auto laten keuren en een beurt gegeven

Gewoon goed!!!

Levert netjes werk en zeer goede prijs!

• Bereikbaarheid

snelle service met het juiste resultaat

piepende remmen snel verholpen zonder onnodig materiaal verbruik.

Over Autoservice van Eijk

Autoservice van Eijk is een begrip in Best en omgeving, door de ervaring en perfecte levering van diensten in de auto-industrie. Vandaar dat Autoservice van Eijk zich heeft kunnen onderscheiden door het bieden van hoge kwaliteit bij reparaties en onderhoud aan je auto tegen scherpe prijzen. Je kunt bij ons terecht met elk merk en model auto, ook met een hybride of elektrisch voertuig. Bijvoorbeeld of het nu gaat om een A.P.K. (Algemene Periodieke Keuring) of een uitgebreide service beurt, tot aan het vervangen van de distributieriem en het oplossen van een elektrische storing. Je kan in veel gevallen wachten tot wij klaar zijn terwijl je nog geniet van een kop koffie. Waarom Autoservice van Eijk? - Ruim 9 jaar ervaring - RDW gecertificeerd - Scherpe prijzen - Professioneel apparatuur - Perfecte service - Vakkundige monteurs - Thuis in ieder automerk - Klant staat centraal - Jonge ondernemer Adres en openingstijden: Je bent van harte welkom in onze garage op De Dommel 18B, 5684PN in Best van maandag tot en met zaterdag. Op maandag tot en met vrijdag zijn wij geopend van 08:00 tot 17:30. Zaterdag zijn wij geopend van 09:00 tot 12:00 Heb je nog vragen? Of wil je meer informatie ontvangen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.