Top service voor een nette prijs

Top service voor een nette prijs. Ook een hele nette werkplaats en monteurs die weten waar ze het over hebben.

• Bereikbaarheid

Heel snel geholpen, vlotte en vriendelijke service. Kom zeker terug!

• Bereikbaarheid

Duidelijke communicatie over eventuele reparaties en kosten.

Ik kreeg goed advies welke reparaties echt noodzakelijk waren en welke wel mogelijk zijn maar op dit moment niet noodzakelijk. Incl. wat elk item zou gaan kosten. Aan mij vervolgens de keuze om na de noodzakelijke reparaties ook de nog niet noodzakelijke uit te laten voeren of niet, kijkend naar de kosten. Er wordt ook eerlijk vermeld wanneer het beter is een bepaalde reparatie bij een ander uit te voeren. Dus alles bij elkaar een eerlijk advies en een eerlijke prijs. Na reparatie was alles weer tip top in order.

• Bereikbaarheid

Perfecte service. Vriendelijke en duidelijke uitleg

Zie boven

Super service!

Mitchel staat direct klaar wanneer je hem nodig hebt. Hij denkt mee en geeft keurig aan wat noodzakelijk is of wat advies is en doet dit eerlijk! De keuze ligt altijd bij de klant.

Top service

Geweldige service doet er alles aan om je te helpen

• Bereikbaarheid

Kundige en eerlijke fantastische service.

Een hele goede garage met een eerlijk advies. Al bij binnenkomst valt het op dat het 'opgeruimd' is en dat het een kundige garage is.

• Bereikbaarheid

Snelle service en een deskundige monteur

Dit bedrijf komt afspraken na. In overleg worden werkzaamheden aan je auto uitgevoerd. Je krijgt een eerlijk en deskundig advies.

Persoonlijke en vakkundige service

Mijn 16 jaar oude Citroen C1 had passend onderhoud nodig. Hiervoor was ik op zoek naar een betrouwbare garage met eerlijke prijzen en duidelijke afspraken over de kosten. Autoservice van Eijk heeft me heel vriendelijk ontvangen, duidelijk vooraf verteld wat de kosten zouden worden en ook even gebeld om te overleggen toen ook de remschijven voor aan vervanging toe bleken te zijn. Wat ook fijn was is dat we er snel terrecht konden en dat is bij grote merk garages vaak heel anders. Kortom zeer tevreden.

• Bereikbaarheid

Een echte vakman en heldere prijsindicatie

Mitchel geeft goed advies en werkt met passie aan onze auto's. Vooraf een duidelijke prijsindicatie en geen gezeur achteraf. Mocht hij nog iets tegenkomen dan word er netjes gebeld en ook dan heeft hij meteen een prijsindicatie. Als er iets advies is dus niet noodzakelijk meld hij dit ook duidelijk en kunnen we dus zelf kiezen of we het uitstellen of meteen laten repareren.

Super bedrijf

Hoi Hulpverlenend bedrijf was er nog nooit geweest en stond meteen klaar Nu andere auto grote beurt en apk laten doen Super snelle service en correct behandeld Zeer tevreden Gr Toine Rust

Ik ben prima geholpen

Snel en professioneel

Zeer goed geholpen!

Snelle goede service

Snel geholpen,vriendelijk,en prima prijs.

Vriendelijke en Goede service

Heel erg vriendelijk en neemt de tijd voor persoonlijke service

• Bereikbaarheid

Mitchel is vlug en handig met autos

APK van de bus ging vlug en zonder complicaties Makkelijk dat er een brug is voor bredere wielbasis

Super goede ervaring

Mijn auto stond met een platte band. Ik heb via app contact gezocht met dit bedrijf en binnen 2 uurtjes was mijn auto al gemaakt. Vriendelijke, snelle en zeker betaalbare service.

Topbedrijf

Mitchel weet waar hij over praat en zijn service is top. Zelfs service aan huis en afspraak is afspraak. Bedankt Mitchel.

Uitstekende service, vriendelijk personeel

Autoservice van Eijk is een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. Ze hebben een uitstekende service, zijn erg professioneel en hebben verstand van hun werk. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk...

Fantastisch!

Snel, kundig en professioneel. Klant-en service gericht. Aanrader!

• Bereikbaarheid

Snel, behulpzaam, technisch competent.

Super goede service tegen een zeer acceptabele prijs. Heldere communicatie en interactie met de klant.

Super service

Erg blij met het resultaat

Top bedrijf

Hier wordt geluisterd en gezocht voor de beste oplossing voor je auto. Hier gaat de service net een stapje verder. Een jong autobedrijf waar de klant nog koning is

• Bereikbaarheid

Uiterst kundige en toch goed betaalbare garage.

Dit autoservice bedrijf heeft een hele goede prijs / kwaliteit verhouding. Wij zijn erg blij met deze garage. Hij heeft ons altijd heel goed geholpen. Hij denkt altijd mee met de klant en is uiterst kundig. Serieus top....

Over Autoservice van Eijk

Autoservice van Eijk is een begrip in Best en omgeving, door de ervaring en perfecte levering van diensten in de auto-industrie. Vandaar dat Autoservice van Eijk zich heeft kunnen onderscheiden door het bieden van hoge kwaliteit bij reparaties en onderhoud aan je auto tegen scherpe prijzen. Je kunt bij ons terecht met elk merk en model auto, ook met een hybride of elektrisch voertuig. Bijvoorbeeld of het nu gaat om een A.P.K. (Algemene Periodieke Keuring) of een uitgebreide service beurt, tot aan het vervangen van de distributieriem en het oplossen van een elektrische storing. Je kan in veel gevallen wachten tot wij klaar zijn terwijl je nog geniet van een kop koffie. Waarom Autoservice van Eijk? - Ruim 9 jaar ervaring - RDW gecertificeerd - Scherpe prijzen - Professioneel apparatuur - Perfecte service - Vakkundige monteurs - Thuis in ieder automerk - Klant staat centraal - Jonge ondernemer Adres en openingstijden: Je bent van harte welkom in onze garage op De Dommel 18B, 5684PN in Best van maandag tot en met zaterdag. Op maandag tot en met vrijdag zijn wij geopend van 08:00 tot 17:30. Zaterdag zijn wij geopend van 09:00 tot 12:00 Heb je nog vragen? Of wil je meer informatie ontvangen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.