goede service en komen hun afspraken na.

Goed geholpen en alle afspraken perfect nagekomen. Bijbehorende mattenset was nog niet binnen ( na twee weken ) maar ik heb nog goede hoop!

Beste Noud, Dank voor uw positieve review! De bijbehorende matten set komt er aan ;)! Gr. Team Mazeland.

Top auto, top communicatie, top dienstverlening

Tijdens een online zoektocht terecht gekomen bij Ivo van Mazeland. De afstand tussen Den Haag en (omgeving) Eindhoven was er eentje om niet even heen en weer te rijden, om te gaan kijken naar een Nissan ENV200. Door Ivo vakkundig en goed (online) geholpen met de aankoop van deze bedrijfswagen. Vertrouwen was er meteen en is tot en met de aflevering van de bedrijfswagen aanwezig geweest. Ook inruil van onze oude bedrijfswagen werd goed in mee gedacht, gewoon eerlijke prijs. Nissan rijdt perfect. Gewoon een goede en te vertrouwen tent. Ivo, bedankt.

Beste Timo, Dank voor uw positieve review! Veel goede km's gewenst met de Nissan e-NV200. Graag tot ziens ;) Gr. Team Mazeland.

Had wel beter gekund, bij aflevering!

Aflevering bus was vuil dat behoort niet zo. En bij aflevering een hele koele af wikkeling viel mij tegen, schade was ook niet goed hersteld zit nog een deuk in de zijdeur hoort niet zo. Vriendelijk groetend, Auke Koehoorn tel:0650440378

Goedemorgen Auke, Vervelend om te lezen dat wij ons gewenst service niveau niet hebben gehaald bij aflevering, hopelijk heeft u na onze telefonische toelichting een beter gevoel aan het afleverproces overgehouden. Gr. Team Mazeland.

top bedrijf

super fijn bedrijf! heb er hele goede ervaring mee en goede service altijd.

Beste Alex, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Snelle, betrouwbare service

Door het snelle handelen konden we de bus na een aantal dagen al ophalen. De bus bevalt goed en werd netjes afgeleverd.

Beste Eef, Goed om te horen dat u het proces als prettig ervaren heeft! Wij wensen u nogmaals veel goede kilometers met de Crafter! Gr. Team Mazeland

Zeer prettige ervaring met Mazeland!

Perfect geholpen en een zeer prettige ervaring gehad. De volgende keer kom ik hier zeker weer kijken voor een nieuwe auto!

Beste Robert, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Zeer goede service

goede en professionele service, de auto is goed voorbereid om te rijden

Beste Aleksander, Dank voor uw positieve review! Veel goede zaken en kilometers gewenst. Gr. Team Mazeland.

Goed,tot heden

Goede hulp gehad van Joep maar Mazeland had wel paar mooie velgen of zo erop mogen leggen voor dat geld

Beste Richard, Dank voor uw positieve review! Veel veilige Km's met de Volkswagen Crafter. Gr. Team Mazeland

Top Service

Afgelopen week mijn eerste bedrijfswagen gekocht en ben erg te spreken over de klantvriendelijkheid van dit bedrijf voor de volgende bussen kom ik hier zeker terug.

Beste Joep, Dank voor uw positieve review! Fijn dat het goed is bevallen, veel veilige Km's gewenst. Gr. Team Mazeland

Alles goed gegaan

Alles prima verlopen bus snel geleverd

Beste Paul, Dank voor uw positieve review! Veel veilige km's gewenst met de Renault Master. Gr. Team Mazeland.

Goed geholpen en alles zeer snel geregeld.

Fijne medewerkers die mij snel geholpen hebben. Ook inruil van mijn vorige auto hebben ze netjes geregeld. De montage van de afneembare trekhaak werd ook netjes verzorgd. Kortom weer een tevreden klant!

Beste Niels, Fijn dat het goed is bevallen. Veel veilige km's gewenst met de Audi E-tron! Gr. Team Mazeland

Gewoon goed!

Goed geholpen door Robin. Alles netje en vlot gegaan. Beslissing was zo genomen. Tot nu toe top bedrijf!

Beste Alexander, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Netjes en vlot geholpen

In mijn ogen een prima bedrijf Super geholpen eerlijke communicatie.

Beste Dennis, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland

Alles is prima ben super tevreden

Beste Sicilian, Dank voor uw positieve review! Veel goede zaken en km's gewenst. Gr. Team Mazeland

prettige samenwerking met Ivo.

Prettige en snelle reacties omtrent inruil-aankoop personen auto.

Beste Johan, Dank voor uw positieve review! Veel veilige km's gewenst met de Audi e-Tron. Gr. Team Mazeland

Snel en flexibel

Ondanks wat hobbels in de weg toch snel de auto kunnen afhalen.

Beste Ferry, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland

Mooie auto gekocht hier, eerlijke inruil deal

Fijn geholpen door Robin en Ivo. Ik ben heel blij met mijn (zgan) auto. ps: Mijn vrouw was erg blij met de prachtige bos bloemen. :P

Beste Kenny, Dank voor uw positieve review! Veel veilige km's gewenst met de Audi e-Tron. Gr. Team Mazeland

Top service.

Zeer goede en adequate service! Denken uitstekend mee en mijn occasion als nieuw meegekregen, kortom echte aanrader.

Beste Michael, Bedankt voor uw positieve review en nogmaals veel goede kilometers gewenst! Gr. Team Mazeland

Komen afspraken goed na

Beste Frank, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland

Ruime keuze bedrijfsauto's, hulpvaardig personeel

Heel veel bedrijfswagens op voorraad. Voor ieder wat wils. Mijn eerste bedrijfswagen gekocht. Heel vriendelijk personeel. Met dank aan Ivo, heeft mij goed geholpen.

Beste Marcel, Dank voor uw positieve review! Veel veilige km's gewenst met de Ford Transit. Gr. Team Mazeland

Prettige samenwerking en goed geregeld

Alles snel en goed geregeld, afspraken prima nagekomen

Beste Ben, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland

Goede ervaring

Bestelwagen aangekocht met de nodige documenten om te exporteren naar België. Import ging zonder problemen.

Beste Frederic, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland

Een tevreden klant

Bij aankomst vriendelijk geholpen met het uitzoeken van een bestelbus. Binnen een week was alles geregeld, Ze hebben mee gedacht om alles naar wens in te vullen qua garantie, opties, beurt e.d. Een aanrader!!

Beste Lesly, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland

Een heel prettige ervaring waarin er fijn met mij als persoon werd afgestemd op mijn wensen

Dit was mijn eerste ervaring met Mazeland. Ik heb het als heel prettig ervaren. Ik kon goed aangeven wat mijn wensen waren en er was altijd ruimte voor vragen. Een vriendelijke behandeling in combinatie met goede service.

Beste Frens, Goed om te horen dat u het verkoopproces als zeer prettig hebt ervaren! Wij wensen u nogmaals veel goede en veilige kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Over Mazeland Bedrijfswagens

Het verhaal van Mazeland Mazeland houdt zich al sinds 1985 bezig met de verkoop van personenwagens. In 2003 begint Mazeland ook met de verkoop van bedrijfswagens, dat resulteert in 2005 in de oprichting van een separaat bedrijf met de naam Mazeland Bedrijfswagens. Mazeland Bedrijfswagens levert het complete gamma van bedrijfswagens; van een kleine bestel tot een grote bus, standaard maat of extra lang en extra hoog. Meer en meer worden de laatste jaren ook vrachtwagens en allerlei specials, zoals kippers, heftrucks, 4x4 pick-up's, betonmixers en koel-vrieswagens verkocht. Ons zusterbedrijf Mazeland Autoservice beschikt over een modern uitgeruste werkplaats met uitsluitend gecertificeerd personeel. Daar is het klein en groot onderhoud van uw bedrijfswagen in goede handen. Verder kan Mazeland Bedrijfswagens u ook assisteren met de aanvraag van uw financiering of leaseconstructie(financial lease). Mazeland Bedrijfswagens verkoopt haar voertuigen zowel in Nederland als internationaal. De volledige documenten afhandeling voor uw internationale aankopen wordt door ons intern verzorgd. Ook voor derden is deze service beschikbaar. De dagelijkse leiding van Mazeland Bedrijfswagens is in handen van Martijn Pieters.