Fijn!

Het was een snelle koop. Tussen de eerste mail en de koop zat nog geen 6uur. De snelle koop werd alleen maar bevorderd door de fijne hulp van de verkoper. Vriendelijk, attent en meedenkend. Lang verhaal kort. Ik kom zeker terug!!!

Beste Marteyn, Dank voor uw positieve review en graag tot ziens! Gr. Team Mazeland.

klantvriendelijk, goede service

Prima service, vriendelijke mensen. We zijn goed geholpen, nadat we een auto hadden gekocht kwamen we er onderweg achter dat we toch eigenlijk een andere wilden. Na 1 telefoontje was het geregeld.

Beste Dick, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Vriendelijke mensen en zeer nette zaak

Afspraak gemaakt voor een Peugeot partner, gekocht en week erna netjes afgeleverd volgens afspraak!

Beste Kevin, Dank voor uw positieve review. Veel veilige km's gewenst met de Peugeot Partner. Gr. Team Mazeland.

We zijn goed en vriendelijk geholpen. Enorm veel keuze en dat was top,, want de auto waarvoor we kwamen was het toch niet. Gelukkig een andere auto gevonden. We vonden het alleen jammer dat ons niet was verteld dat er maar 1 sleutel bij de Traffic zat en dat de reservesleutel kwijt was. Verder wel alles naar tevredenheid afgehandeld

Beste Albert, Dank voor uw postieve review! Ondanks de miscommunicatie wat betreft de 2e sleutel hebben wij hopelijk een passende oplossing voor u gemaakt. Graag tot ziens! Gr. Team Mazeland.

Aanbod is groot. Vriendelijk personeel en men komt altijd tot een oplossing.

Beste Robert, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

goed geregelde verkoopstructuur van degelijke voertuigen en verkoopadviseurs

de wagen heeft al geholpen om de omzet te vergroten van de drankengroothandel

Beste Hans, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Snelle en correcte afhandeling

Binnen een week de bussen op naam met onderhoudsbeurt en nieuwe APK

Beste Robin, Bedankt voor uw positieve review! Wij wensen jullie nogmaals veel goede zaken en kilometers met de Iveco Daily's! Gr. Team Mazeland

Heel erg goed geholpen !

Beste anwarmr, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Geweldig.

Ik heb een mooie bus aangeschaft en het is snel en goed gegaan. Ze hebben me alles goed uitgelegd en probeerden het beste voor mij.

Beste Milano, Dank voor uw positieve review en veel veilige km's gewenst met de Mercedes Sprinter. Gr. Team Mazeland.

Zeer goed geholpen door de heer Robin Pas

Geachte Mazeland Bedrijfswagens, ik ben zeer geslaagd met het aanschaffen van een bedrijfswagen, ten zeerste tevreden door de verkoper de heer Robin Pas, hij had veel geduld met mijn vragen, niks was te veel en door hem ben ik geslaagd, 100% service Robin Pas bedankt, ik kom zeker nog terug, ik raad het iedereen aan, top bedrijf. Met vriendelijke groet Michel van der Stelt

Beste Michel van der Stelt, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Goede en snelle afhandeling

Zeer goed ontvangst en alles vlot en snel geregeld kom voor een volgende bus/auto zeker terug

Beste Herman, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Nette zaak, goed geholpen bij het ophalen van de auto. We hadden de auto op afstand aan gekocht, en alles klopte wat we via de telefoon hadden besproken. Onze volgende bedrijfswagen, zal hier zeker weer worden gekocht.

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Goede service.

Beste Peter, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

net bedrijf en we zijn keurig geholpen

Net bedrijf met goede nette uitstraling en we zijn Netjes geholpen. Auto is nog niet veel mee gereden dus dat moeten we nog afwachten maar het lijkt tot nu toe goed.

Beste Edwin, Dank voor de positieve review en goed om te horen dat u prettig bent geholpen. Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en kilometers! Vriendelijke groet, Team Mazeland

Groot assortiment en goede service

Grote voorraad en veel keus in verschillende soorten bedrijfswagens. Ook fijne en duidelijke service!

Mijn ervaring met Mazeland bedrijfswagens is zeer goed. Snelle en duidelijke service.

Vriendelijk geholpen en zonder verborgen kosten! Je wordt goed op de hoogte gehouden van uw leasecontract.

Beste Carlo, Dank voor uw positieve review! Veel goede zaken en km's gewenst met de Iveco Daily. Gr. Team Mazeland.

Goed bedrijf

Bij dit bedrijf een Opel Vivaro gekocht, dit is na 100% tevredenheid gegaan.

Beste Jilles, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Prima wagen goede prijs

Veel keuze in diverse prijsklasse. Transit rijdt prima. Goed geholpen. Aanrader.

Beste J. Fransen, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Zeer goede service en snel geholpen door Robin

Ze hebben een groot assortiment aan bedrijfswagens staan in verschillende prijsklassen. Er is altijd wel een passende bedrijfswagen te vinden. Ben zeer tevreden.

Beste Pro Plus Bouw, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Zoals het overal zou moeten zijn!

Zoals het hoort!

Beste Heer Kampen, Fijn om te lezen dat het bezoek goed is bevallen. Veel veilige km's gewenst met de Volkswagen Caddy! Gr. Team Mazeland.

Fijne garage duidelijke afspraken.

Top geholpen, aardig en behulpzaam personeel en directe communicatie. Bij het ophalen van de auto feestelijk ontvangen, meer dan tevreden over Mazeland.

Beste Eric, Dank voor de positieve recensie! Nogmaals veel plezier en goede kilometers gewenst met de mooie Audi E-tron 55 Quattro! Gr. Team Mazeland

Goede en snelle service!

Goede en snelle service!

Beste Willem, Dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat de goede en snelle service gewaardeerd wordt. Nogmaals veel goede kilometers gewenst! Gr. Team Mazeland

Ivo heeft mij professioneel geholpen, duidelijke taal.

Beste Hendrik, Dank voor uw positieve review! Veel goede km's en zaken gewenst met de Mercedes Citan. Gr. Team Mazeland.

Ongedwongen service

We hebben de service als zeer prettig ervaren. We hebben de tijd gekregen om rustig over het terrein te lopen en alle auto's te bekijken. Later met een medewerker de auto's bekeken die we interessant vonden en iets verder hierop ingezoomd. Proefrit maken, afspreken hoe de auto afgeleverd wordt was zo gedaan en in dit geval zelfs kosteloos. Afhandeling bij het ophalen van de bus was ook heel goed en vlot gegaan. Het was alleen jammer dat er geen strikje op zat!! ;) Bedankt!

Goede ervaring met Mazeland

Nette bestelbus gekocht en keurig behandeld. Vervangend vervoer gekregen, omdat de levering van de auto vertraging had i.v.m. het invoeren.

Beste Twan, Hartelijk dank voor uw positieve review! Nogmaals veel goede kilometers en zaken gewenst met de Renault Trafic. Gr. Team Mazeland

Over Mazeland Bedrijfswagens

Het verhaal van Mazeland Mazeland houdt zich al sinds 1985 bezig met de verkoop van personenwagens. In 2003 begint Mazeland ook met de verkoop van bedrijfswagens, dat resulteert in 2005 in de oprichting van een separaat bedrijf met de naam Mazeland Bedrijfswagens. Mazeland Bedrijfswagens levert het complete gamma van bedrijfswagens; van een kleine bestel tot een grote bus, standaard maat of extra lang en extra hoog. Meer en meer worden de laatste jaren ook vrachtwagens en allerlei specials, zoals kippers, heftrucks, 4x4 pick-up's, betonmixers en koel-vrieswagens verkocht. Ons zusterbedrijf Mazeland Autoservice beschikt over een modern uitgeruste werkplaats met uitsluitend gecertificeerd personeel. Daar is het klein en groot onderhoud van uw bedrijfswagen in goede handen. Verder kan Mazeland Bedrijfswagens u ook assisteren met de aanvraag van uw financiering of leaseconstructie(financial lease). Mazeland Bedrijfswagens verkoopt haar voertuigen zowel in Nederland als internationaal. De volledige documenten afhandeling voor uw internationale aankopen wordt door ons intern verzorgd. Ook voor derden is deze service beschikbaar. De dagelijkse leiding van Mazeland Bedrijfswagens is in handen van Martijn Pieters.