Goed geholpen!

Goed contact, fijn geholpen

Vakkundig en klantvriendelijk personeel.

Laurian heeft mij snel en goed geholpen en al zijn afspraken nagekomen!

Beste Paul, Dank voor uw positieve review! Nogmaals veel goede zaken en km's gewenst. Gr. Team Mazeland.

Nette zaak met service

Ik heb recentelijk een bedrijfswagen gekocht bij van Mazeland. Onderhoudshistorie en afkomst was compleet inzichtelijk, dat geeft vertrouwen wat het investeren weer wat makkelijker maakt. De verkoper was vriendelijk en gastvrij. Bij het ophalen was de auto gepoetst en gewassen, ik ben van het station opgehaald en kon direct de weg op. Aanrader.

Professioneel

Goede service, meedenkend en oplossend. Auto stond klaar voor proefrit. Vragen werden adequaat beantwoord en opgelost. Proces liep ook heel soepel, wij werden netjes op de hoogte gebracht door de verkoper wat wij konden verwachten en wanneer. Heren nemen zelfs een stapje meer om te helpen. Wij kwamen later dan de sluitingstijd aan om de auto op te halen maar zij hebben gewacht op ons en alles afgehandeld.

Beste Maikel, Hartelijk dank voor uw positieve review. Goed om te lezen dat u het proces als prettig heeft ervaren! Wij wensen u nogmaals goede zaken en KM's toe. Gr. Team Mazeland

Vriendelijke personeel, ruime keus en nette prijs.

Beste Berdy, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en KM's toe! Groet, Team Mazeland Bedrijfswagens

Geweldig goed geholpen

Vriendelijk ontvangen. Duidelijke uitleg en goed advies. Afspraken goed nagekomen.

Beste Toine, Goed om te lezen dat u het proces als zeer prettig heeft ervaren! Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en veilige KM's toe! Groet, Team Mazeland Bedrijfswagens

correct en klantgericht

Na eerder een iets of wat tegenvallende service te hebben ervaren heeft Mazeland er deze keer alles aan gedaan om aan de wensen van de klant te voldoen. Voor ons de conclusie dat het een betrouwbare partner is. Ik kan Mazeland dus aan iedereen aanbevelen.

Topper

Lauren goeie kerel heeft mij goed geholpen een goeie jongen Dank je wel voor de hulp maat goed gedaan

Prima service en goede bedrijfswagen

Ik werd goed geholpen en de bedrijfsbussen zijn in goede staat. Prijs/kwaliteit verhouding is goed en er werd goed gecommuniceerd. Inmiddels al de tweede aanschaf gedaan bij dit bedrijf. Ik kom hier graag terug

Beste Eef, Dank voor uw positieve review! Nogmaals veel goede zaken en kilometers gewenst. Gr. Team Mazeland.

Dienstverlenend, eerlijke antwoorden en heel vee keuze

Bob heeft ons goed geholpen met de juiste antwoorden en advies. Het voelt vertrouwd en we hopen veel plezier te hebben van onze mooie aankoop. Communicatie is goed en net wat extra service van bandenwissel zonder te vragen was de kers op de taart. Ga zo door.

Beste Francis, Dank voor uw positieve review! Nogmaals veel goede zaken en kilometers gewenst. Gr. Team Mazeland.

Best choice

Mazeland people are very friendly and helpful, their help and communication are first class, everything is very prompt and fast, thank you for everything.

Dear, Thank you for your positive review! Once again safe trips and good business wished. Gr. Team Mazeland.

Nette snelle afhandeling

Een 2e hands bus aangeschaft bus is snel afgeleverd gepoetst en wel. Goede duidelijke communicatie en goed bereikbaar.

Beste Jan, Dank voor uw positieve review! Nogmaals veel goede en veilige KM's gewenst. Gr. Team Mazeland.

gewoon goed geholpen tegen een goede prijs

v

Beste, Goed om te lezen dat u de koop als prettig heeft ervaren! Wij wensen u namens team Mazeland nogmaals veel goede en veilige km's toe! Groet, Team Mazeland

Uitstekend bedrijf die met je meedenkt!

Vriendelijk en behulpzaam bedrijf. Ben echt goed geholpen met de aankoop van mijn nieuwe bedrijfsbus. Het was snel rond en ze hebben de bus netjes en eerder afgeleverd dan was afgesproken. Ik kom in de toekomst zeker weer terug.

Beste Michael, Fijn dat u het proces als prettig heeft ervaren. Nogmaals veel goede km's gewenst met de Opel Vivaro. Gr. Team Mazeland.

Super service, bus heel netjes afgeleverd!

Transporter gekocht bij Mazeland en deze is tip top in orde afgeleverd. Werd aangegeven dat zei nog een andere distributieriem zouden plaatsen en de bus poetsen. Het lijkt wel een nieuwe! Top service en heel snel geregeld!

Beste Bart, Dank voor uw positieve review! Veel veilige km's gewenst met de Volkswagen Transporter. Gr. Team Mazeland.

Koktetni panowie

Mogłem oglądać tyle aut ile chciałem . Ustalić wszystkie sprawy związane z odbiorem auta . Mila obsługa

Super geholpen !!

Een bus gekocht met een topservice, gaf een fout melding aan tijdens het rijden ,netjes opgelost voor dat ik de bus gekocht had!

Beste Kevin, Dank voor uw positieve review! Nogmaals veel goede km's gewenst. Gr. Team Mazeland.

Klantvriendelijk ruim aanbod.

Kreeg ruim de tijd om rond te kijken en als de interesse gevallen is neemt de verkopen alle tijd om het een en ander over de auto te vertellen. Ze zijn zeker niet opdringerig en luisteren goed naar je. 1 klein minpuntje is de telefonische communicatie die is wat traag met een terugkoppeling op vragen. Top bedrijf ga zo door.

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij wensen u nogmaals veel goede en veilige kilometers toe! Gr. Team Mazeland

super

goede begeleiding ,zeer goede uitleg je word perfect geholpen

Beste Roger, Dank voor uw positieve review! Nogmaals goede km's gewenst met de Ford Custom. Gr. Team Mazeland

goede service

goede service

Beste, Dank voor uw positieve review! Veel goede zaken en KM's gewenst met de Opel Vivaro. Gr. Team Mazeland.

Zeer net en professioneel bedrijf met uitstraling

Uitstekend en correct te woord gestaan door Ivo. Hij geeft duidelijk uitleg van de mogelijkheden in het assortiment van bedrijfsauto's om zo tot een goede keuze van je nieuwe aanschaf te komen. Dit bedrijf is een aanrader. groet Leo Franken

Beste Leo, Dank voor uw positieve review. Nogmaals veel goede zaken en km's gewenst met de Opel Combo. Gr. Team Mazeland.

Super goed en netjes geholpen door Bob!

Kwamen de afsprake netjes na. De auto ziet er keurig uit. Duideijke info vooraf over garanties, kosten, lease, enz. Of de auto ok is, ja dat is afwachten natuurlijk! We zullen zien. Maar met een jalf jaar garantie moet het goedkomen!

Beste Boris, Dank voor uw positieve review. Fijn dat het proces goed is bevallen, nogmaals goede zaken en km's gewenst! Gr. Team Mazeland.

Snelle goede service

vanaf het eerste contact gelijk een goed gevoel gehad en alles was snel en goed geregeld , kan niet anders dan tevreden zijn zoals het gegaan is

Beste EDS, Dank voor uw positieve review! Nogmaals veel veilige km's gewenst met de Toyota Proace en graag tot ziens. Gr. Team Mazeland.

Prima, geen klachten

Mijn eerste bus als ZZPer. Omdat mijn BTWnummer op zich liet wachten duurde de transactie nogal lang. Verkoper Ivo toonde alle geduld. Heb de auto on gepoetst gekocht omdat ik dat zelf het beste kan. Technisch blijkt de Vito perfect. Tot mijn volgende.

Beste Gerard, Dank voor uw positieve review! nogmaals veel goede zaken en km's gewenst met de Mercedes Vito. Gr. Team Mazeland.

Ik heb hier Mijn aller eerste bus gekocht.Uitstekende service,zeer ruim assortiment voor ieder wat wils.

Beste, Fijn om te lezen dat u de aanschaf en afhandeling als zeer prettig heeft ervaren! Wij wensen u nogmaals veel goede en veilige km's toe! Gr. Team Mazeland

Over Mazeland Bedrijfswagens

Het verhaal van Mazeland Mazeland houdt zich al sinds 1985 bezig met de verkoop van personenwagens. In 2003 begint Mazeland ook met de verkoop van bedrijfswagens, dat resulteert in 2005 in de oprichting van een separaat bedrijf met de naam Mazeland Bedrijfswagens. Mazeland Bedrijfswagens levert het complete gamma van bedrijfswagens; van een kleine bestel tot een grote bus, standaard maat of extra lang en extra hoog. Meer en meer worden de laatste jaren ook vrachtwagens en allerlei specials, zoals kippers, heftrucks, 4x4 pick-up's, betonmixers en koel-vrieswagens verkocht. Ons zusterbedrijf Mazeland Autoservice beschikt over een modern uitgeruste werkplaats met uitsluitend gecertificeerd personeel. Daar is het klein en groot onderhoud van uw bedrijfswagen in goede handen. Verder kan Mazeland Bedrijfswagens u ook assisteren met de aanvraag van uw financiering of leaseconstructie(financial lease). Mazeland Bedrijfswagens verkoopt haar voertuigen zowel in Nederland als internationaal. De volledige documenten afhandeling voor uw internationale aankopen wordt door ons intern verzorgd. Ook voor derden is deze service beschikbaar. De dagelijkse leiding van Mazeland Bedrijfswagens is in handen van Martijn Pieters.