Mark heeft mij erg goed geholpen met het vinden en aanschaffen van een nieuwe auto.

Na een aantal keer een proef rit te hebben gemaakt zijn we samen op zoek gegaan naar een mooie auto. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat in mijn geval een nieuwe kopen beter was en wist hij een aantrekkelijke korting te regelen. Hij reageert snel op vragen en is erg behulpzaam. Achteraf had ik misschien 2 opties extra gewild die ik niet meer bij kan kiezen, maar overall ben ik zeer tevreden met ene prachtige auto.

Uniek concept & Top Service

Een uniek aanbod aan exclusieve auto's met persoonlijke service.

Fijne en vakkundige dienstverlening

Op zoek naar een nieuwe auto, via via uitgekomen bij The Engine Room. Uitstekend geholpen door de heer Heutink en al mijn vragen werden snel en vakkundig beantwoord. Helaas nog geen nieuwe auto gekocht, maar ik kan The Engine Room zeker aanraden.

Uitstekend geholpen

Naar tevredenheid geholpen aan nieuwe RR. Auto rijdt geweldig en kom zeker over een aantal jaar terug voor de volgende.

Komen hun afspraken na.

Mooie auto gekocht helemaal top.

Top service, goed bereikbaar!

Dank voor de goede service, van A tot Z goed geregeld!

Klantgericht en prettige manier van zaken doen

Persoonlijk contact en heel klantgericht op mijn voorwaarden ingespeeld. Vakkundig met een glimlach en zichtbaar veel plezier in zijn werk.

Topbedrijf

Prachtige auto's en uitmuntende service. Zal mijn volgende auto hier absoluut weer kopen.