Deskundig, doeltreffend, vriendelijk en meedenkend.

Wij hebben door Folmer Hekwerken onze hekwerk laten uitbreiden met daarbij 2 nieuwe, luxe, poorten. Daarnaast hebben wij naast ons huis een op maat gemaakte schuur laten bouwen. De poorten zijn in de stijl van ons huis gemaakt, waarbij we eerst een ontwerp ontvingen ter goedkeuring en waarbij Elibart zelf met een mooier, passender ontwerp kwam. Bij de schuur dacht hij mee om de ruimte zo efficiënt mogelijk te benutten. Hierbij ook eerst een ontwerp ontvangen en een grotere uitvoering live mogen bekijken. De bouwwijze is zeer degelijk, duurzaam en onderhoudsvrij. Het zetten van de hekwerken, poorten en schuur ging ook in goed overleg en snel & professioneel. Ondanks al onze vragen en wensen kregen wij elke keer snel reactie ;) Wij zijn erg blij met het werk dat verzet is en vooral ook met het resultaat natuurlijk :) Je krijgt echt waar voor je geld!

top. Goede communicatie en mooi werk afgeleverd.

De afspraken worden goed vastgelegd en het werk wordt subliem afgeleverd. Ook ter plekke zoeken zij naar oplossingen als een buurman of vrouw vragen heeft.. Wij zijn heel tevreden.

Dik tevreden

Klantgericht, maatwerk, vakwerk en top installatie.

Degelijk hek, snel geplaatst!

Folmer heeft een hek van ca. 30 meter tegen de erfgrens met onze achterburen geplaatst. Dit ziet er zeer degelijk uit en er is goed meegedacht om dit aan te laten sluiten op bestaande hekwerken en het pand. Vakwerk!

Uitstekende service, snel geleverd, prachtige kwaliteit

Wij hebben een hekwerk besteld voor onze tuin. De tuin grenst aan het water en wij wilden graag een betrouwbaar, mooi en kwalitatief goed hekwerk. Wij zijn gewezen op Folmer hekwerken door onze buren vanwege de goede service en de kwalitatief goede materialen. Dit is uiterst goed bevallen. Na een passende offerte te hebben ontvangen is Folmer hekwerken bij ons thuis gekomen om het hekwerk in te meten. Het tussentijdse contact is erg prettig verlopen en nadat zij er achter kwamen dat wij jonge kinderen hebben hebben zij zo snel mogelijk geregeld dat het hekwerk gemaakt en geplaatst kon worden. Dit voor de veiligheid van de kinderen. Heel erg prettig. Daarna snel een afspraak gemaakt en het hekwerk geplaatst. Heel solide, sierlijk en stijlvol. Ik zou Folmer Hekwerken zeker aanbevelen. Goede service en kwalitatief erg goed. Echt een aanrader!

Vakkundig en grote kwaliteit

Wij hebben al jaren een hek van Folmer met grote tevredenheid. Recent moest hek opnieuw gesteld worden. De service is weer heel goed en probleempje is snel en effectief opgelost.

Kwaliteit en vakmanschap

Nadat ik mijn wensen kenbaar gemaakt had, zijn ze aan de slag gegaan. Ik kreeg een duidelijke tekening van hoe het eruit zou komen te zien. Nu het geplaatst is overtreft het mijn verwachtingen ze hebben oog voor detail en de afwerking van het geheel is zeer netjes. Het is echt een blikvanger in mijn tuin geworden.

Van ontwerp tot plaatsing perfect!

Zonder dat we een afspraak hadden, liepen we op een zaterdag bij Elibart binnen. Een half uur later zouden er andere klanten langskomen maar ondanks dat maakte hij tijd om even met ons te zitten. Door zijn kennis en ervaring wist hij binnen de kortste keren onze ideeën om te zetten naar een ontwerp en hij kon ook direct een prijsopgave geven. Binnen het half uur waren we er samen uit. Positief verrast over de ontvangst, gastvrijheid en deskundigheid liepen wij de deur uit. Al vrij snel kregen wij een aantal ontwerpvoorstellen voor ons sierhekwerk. Ook nu was het snel schakelen en na 1 aanpassing was het ontwerp akkoord. Ook de plaatsing van het hek verliep soepel. Er werd goed overlegd en meegedacht. Ons hek is een echte blikvanger waar we super blij mee zijn. Dus met recht van ontwerp tot plaatsing perfect!

Uitstekend!

Samen met Folmer hebben we een nieuwe poort ontworpen. Ze reageerden snel op vragen en dachten actief mee. Alles ging volgens afspraak (we werden goed op de hoogte gehouden tijdens de productie). We zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Prachtig maatwerk, goede service

Vanwege een storm was ons hek vernield. Folmer Hekwerken heeft het oude hek volledig nagemaakt, precies zoals het was en heeft dit vakkundig gemonteerd. Fijn bedrijf!

top

kennel van een zeer hoge kwaliteit. Van tekening tot plaatsing van de kennel. vakkundig personeel met een duidelijk verhaal over de mogelijkheden.

Een fantastisch en deskundig bedrijf wat prachtige tuinpoorten levert en monteert.

Wij hebben twee op maatgemaakte tuinpoorten gekocht bij Folmer hekwerken. We zijn ontzettend blij met het resultaat. Goede kwaliteit en service, vriendelijk en betrouwbare mensen. Het bedrijf bevelen wij ten zeerste aan.

Superkwaliteit en alles precies zoals afspraak

Vier jaar geleden hebben wij bij Folmer een stal op maat besteld voor bij ons huis in Goor. Wij zijn even langsgegaan en ter plekke werden onze wensen omgezet in een professionele tekening, zodat we direct konden zien wat we gingen krijgen. Een wens was dat we de stal met een flexibele wand konden verdelen in twee stallen om te kunnen kiezen of we de paarden bij elkaar of elk afzonderlijk in een box zouden zetten. Zelf beton gestort en de plek klaargemaakt met water aansluiting voor de drinkbakjes. Vervolgens gewacht totdat de stal klaar was en deze binnen een dag perfect gemonteerd werd. De flexibele wand werkte prima, maar onze (nieuwe) paarden konden elkaar heel goed verdragen, dus kregen ze eigenlijk al vanaf het begin de dubbele ruimte en hebben we de stal niet meer hoeven opdelen. Maar een fijn gevoel dat het mogelijk was. Wij hebben ons huis verkocht en de mooie paardenstal wilden de nieuwe bewoners er maar al te graag bij hebben. Ze hebben niet eens paarden, maar het ontwerp is zo mooi dat ze hem zelfs als schuurtje of misschien zelfs als kantoor gaan gebruiken. Dat laatste lijkt me wat lastig, maar dat is aan hen. Bij ons nieuwe huis hebben we een mooie hooiberg, die uitermate geschikt is als stal, maar nog niet als zodanig gebruikt wordt. Even met Folmer gebeld en aangegeven via de telefoon en mail wat we in gedachten hadden. 's Middags lag er al weer een tekening en konden we daarop nog e.e.a. aanpassen. Onze aanpassingen de volgende dag aangegeven en die zijn meteen weer verwerkt. We hadden wat haast want de paardenbox moest klaar voordat we verhuizen en onze paarden naar hun nieuwe plek gaan. Hoewel het druk was, kon er toch nog wat geregeld worden zodat de paardenbox donderdag geïnstalleerd is in de hooiberg. Weer dezelfde vriendelijke en uiterst professionele jongens, die zelfs ter plekke nog een kleine aanpassing konden doen om hem passend te maken met de schuine wand. Superblij zijn we !! Ben

Vakmensen

Erg vriendelijke werknemers en maken het echt na de wensen van de klant, niks is ze teveel. Resultaat was prachtig en erg naar tevredenheid! Werknemers van Folmer verstaan hun vak, vakmensen pur sang!

Vriendelijk contact en een mooie installatie van het hekwerk.

Flomer hekwerken leverde een goede en snelle installatie van een hekwerk als vervanging van de oude vervallen schutting. Na een kort overleg over de beste oplossing besloten de offerte te accepteren. Het verwijderen en afvoeren van de oude schutting is goed geregeld en netjes en professioneel gedaan. Het nieuw DSM hekwerk staat als een huis. Kaarsrecht en de lastige aansluiting op een boom die in het midden van het hek staats perfect opgelost. Het lijkt bijna of het hek door de boom loopt.

Fijne ervaring een aanrader

Deze week mijn kennels geplaatst, ben zeer tevreden. Goeie communicatie over wat de wensen zijn. Alles tot in detail uitgevoerd zoals afgesproken. De kennel is voor professioneel gebruik en voldoet aan die eisen met super mooie afwerking.

Goed bedrijf goede service,zéér meedenkend! Alles is mogelijk

Tijdje geleden ruime paardenstal geplaatst bij ons in t’harde Wij zijn folmer zeer dankbaar voor de goede service en het vakwerk Wij kunnen dit bedrijf aan ieder aanbevelen Ook de na Service was zeer goed Nogmaals bedankt voor de goede service! Groet Ron & bianca

Dit bedrijf werkt super netjes en correct volgens gemaakte afspraken!

Folmer hekwerken, dit is een bedrijf die ik iedereen kan aanbevelen. Het bedrijf is netjes en betrouwbaar. Ook al kom je met een kleine opdracht of bestelling dan word je gewaardeerd! Folmer, bedankt voor de fijne samenwerking!

kundig bedrijf met uitstekende medewerkers

direct bij de aanvraag duidelijke vragen van hun uit, overzichtelijke tekening/schets gekregen, inzichtelijke offerte. Plaatsing door twee vriendelijke jongens, `s-avonds kwam ik thuis, en alles was keurig in orde, geen rommel en netjes geveegd

Zeer tevreden over Folmer Hekwerken

Folmer Hekwerken heeft 3 projecten bij ons uitgevoerd. De communicatie is zeer duidelijk. Het bedrijf is zeer flexibel en levert kwaliteit. Wij hebben project 2 en 3 kunnen samenvoegen door snel schakelen van Folmer Hekwerken. Het resultaat is uitstekend en wederom een tevreden klant.

Top, echt mooi uitgevoerd en een fijne samenwerking

Voor de voormalige cacaofabriek Bensdorp in Bussum heb ik twee kunstwerken ontworpen in de vorm van een hekwerk en een stalen facade van 9,5 meter hoog. Het was fijn om met Elibart te sparren en het uiteindelijk zo mooi uit te kunnen voeren.

Vakkundig en klantgericht

Zeer vakkundige mensen, alles netjes afgewerkt, meedenkend en klantgericht!! Alles voor een betaalbare prijs!

Helemaal geweldig!

Omdat onze hond vaak ontsnapte via de voordeur om naar de konijnen te rennen, hadden we besloten een mooi hek te nemen. Via zoeken op internet en reviews lezen, kwamen we bij Folmer Hekwerken terecht. Heel mooi wit hek uitgekozen met een krachtige veer, zodat het hek in het slot viel. Perfect passend tussen twee muren en onze hond kan heerlijk op het binnenplaatsje liggen, vaak met haar kin op de onderste rand en lekker kijken naar alles wat langs komt.... Het hek is van prachtig materiaal en het model is ook modern, passend bij onze voordeur! Fijne medewerkers en altijd snel met de mail als er vragen zijn. Jammer dat ik geen foto kan bijsluiten van ons mooie hek!

Duidelijk en eerlijk advies, denkt mee, stevig hek, werken door.

Duidelijk en eerlijk advies ontvangen, denkt mee over hoe het hek moet werken en geïnstalleerd moet worden. Plaatsen verliep snel en er werkt doorgewerkt. Planning werd goed nagekomen en contact verliep altijd snel en vlot.

In één klap precies fat wat we bestelden geïnstalleerd!

Geïnformeerd bij de firma Folmer voor een mooi afsluitend hekwerk bij ons huis. Maten werden opgemeten; plaatsing besproken. Na E-mail bericht over datum plaatsing werd in één vloeiende “operatie” het hekwerk conform maten, kleur en afwerking geplaatst. Een 100% score voor de firma FOLMER! Enorm tevreden!