Prachtige staldeuren

Onze staldeuren zijn in één woord prachtig geworden. Ontzettend blij mee. De kwaliteit is uitstekend. We krijgen veel complimenten dat het zo mooi geworden is. Folmer Hekwerken komen hun afspraken na en leveren echt vakwerk. Bedankt!

Uitstekend met hoofdletter U!

Na een mooi hekwerk voor in de achtertuin, geleverd door folmer hekwerken , werd het nu tijd voor een loop poort. Zeer goede communicatie gehad, meedenkend en meteen een mooi ontwerp op de email gekregen. Ze zijn ook zeer snel gekomen en hebben in de stromende regen het poortje gezet. De jongens werken keihard en laten alles ook netjes achter. Mocht ik weer iets nodig hebben zal ik ze zeker weer bellen. Elibart en personeel, bedankt voor de goede service.

Prima bedrijf. Goede werknemers. Topkwaliteit

In 2009 lieten we hier ons eerste hek maken, na 15 jaar is het nog steeds prima! We hebben geen verf issues en geen verzakkingen en ander ongemak alles werkt zoals op dag1 Het spreekt voor zich dat we Folmer opnieuw hebben benaderd toen we op een andere plek nog een hek nodig hadden. He hekwerk is inmiddels al weer geleverd, zeer fraai uitgevoerd en keurig geplaatst. Prima begeleiding bij het ontwerp gehad. De medewerkers zijn ook echt top werken snel en netjes! We kunnen Folmer Hekwerken echt aanraden!

Niets dan lof!

Team Folmer heeft mijn balkonhekwerk veiliger gemaakt. Ik schat in dat ik een relatief kleine opdracht voor Folmer had, maar Elibart en zijn klantvriendelijke medewerkers hebben die desondanks uiterst deskundig en accuraat uitgevoerd!

prettig, snel, efficient en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ik heb een sierhek met draaiarm circa 6 jaar geleden laten installeren. Het hek liet het afweten, maar de oorspronkelijke installateur kon mij niet helpen. Folmer heeft mij in zeer snelle tijd in een ander deel van Nederland van een nieuwe draaiarm voorzien. 'Aardige' bijkomstigheid was dat ook de bel defect was toen de Electricien van Folmer met zijn draaiarm aankwam en ik hem pas ontmoette toen alles was geïnstalleerd. Was een prettige ervaring die je in het westen van het land steeds minder tegen komt.

Doen wat afgesproken is.

Behulpzaam, zeer inventief, werken netjes, wij zijn enorm tevreden!

Topbedrijf, eerlijk en vakkundig!

Ik heb in november 2023 een hek (gaas en metaal) laten plaatsen. Voorbereiding vanuit Folmer was gestructureerd en fijn meedenkend. Is een prachtig hek geworden. Meer dan tevreden.

Betrouwbaar en kwalitatief een mooie en degelijke poort

Vanaf het begin tot het eind keurig te woord gestaan en werd er goed meegedacht door Elibart. Afspraken worden nagekomen en wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Bedankt Folmer Hekwerken!

Een ervaren bedrijf dat kwalitatief goed maatwerk levert op basis van klantenwensen

Folmer hekwerken heeft voor de nieuwbouw van onze dierenopvang maatwerk oplossingen geleverd voor de honden binnen- en buitenkennels en de buitenrennen voor katten. Folmer heeft zich gedurende het project zeer flexibel getoond en telkens goed meegedacht om ons een oplossing te bieden die past bij onze wensen en binnen ons budget. De uitvoering is degelijk en fraai geworden. Wij zijn tevreden over het geleverde werk.

In 1 woord super!

'Via via via' ben ik bij Folmer hekwerken terecht gekomen. Er is goed naar mijn wensen geluisterd en meegedacht, alle gemaakte afspraken zijn meer dan nagekomen. Mooi ontwerp en de plaatsing verliep soepel. Alle complimenten, ik geniet elke dag van de geplaatste inrijpoort!

We zijn heel goed begeleid in de aankoop van hekwerken.

Contact verliep heel prettig, ook werd er goed meegedacht. De kwaliteit van de hekken zijn ook heel goed. Ook is er een rek geplaatst op de vijver, wat ook professioneel eruit ziet. Al met al een aanrader om bij hen de aankoop te doen.

Uitstekende specialist

Folmer hekwerken heeft veel onderscheidend vermogen, veel kennis van het product, veel aandacht voor de klant en zijn wensen, denken in kansen en oplossingen en afspraak is afspraak.

Een minipaardenstal van formaat

Elibart en zijn team hebben van mijn schuur echt een walhalla voor minipaardjes gemaakt. Ze hebben de deuren en de stallen compleet op maat gemaakt en geheel naar wens opgeleverd. Een absolute aanrader als je opzoek bent naar echt vakmanschap.

Vakkundig en professioneel

Vakkundig advies, nette en heldere offerte. Ruim binnen de gestelde termijn afgeleverd, kwaliteit hekwerk en afwerking is een dikke 10. Montage van hetzelfde kaliber, netjes, snel en correct afgeleverd.

Uitstekend!

We hebben het bedrijf via internet gevonden, ze geven goed advies, hebben veel ervaring en denken goed mee. Je kunt merken dat ze passie hebben voor hun vak en streven naar perfectie. Wij zijn zeer tevreden met ons hek. De service nadien is ook prima.

Blij met Folmer Hekwerken BV

Het is altijd zoeken naar de juiste leverancier voor nieuw aan te schaffen spullen en dit keer ging het om een hek lang de waterkant. Via internet kwamen we terecht bij Folmer Hekwerken BV. We lazen de reviews en waren al snel overtuigd van het feit dat we met dit bedrijf contact wilden opnemen. De bereikbaarheid was prima, de afspraken waren duidelijk, de prijs was netjes, het personeel was vriendelijk en vakkundig. Kortom, wij zijn erg blij met het door Folmer Hekwerk BV geplaatste hek langs de waterkant! Een aanrader, het was fijn zaken doen!

Toppers

Alles conform Afspraak en super strak werk geleverd. Montage jongen super correct en erg netjes. Jongens super bedankt voor het mooi afgeleverde resultaat.

Mooi hekwerk geplaatst volgens afspraak. Blij met het eindresultaat. Prettig contact gehad.

Echte vaklui die kwaliteit leveren met oog voor detail. Prettige communicatie zowel in het voortraject als tijdens de uitvoering. Ik kan Folmer van harte aanbevelen.

Zeer professionele vakmensen!

Heel fijn dat er over alle details wordt meegedacht om aan al onze wensen te voldoen. Het eindresultaat zijn prachtige paardenstallen waar we zeer tevreden mee zijn! Heel erg bedankt.

Goed meegedacht naar de beste oplossing voor onze poort en een prachtig resultaat

Folmer hekwerken heeft samen met ons meegedacht voor een goede oplossing voor onze toegangspoort op een lastige plek. Ook in het ontwerp heeft hij meegedacht hoe dit het beste paste bij ons manegegebouw en de uitstraling die we willen hebben naar passanten en klanten toe. De poort zelf is goed degelijk afgewerkt en binnen een halve dag keurig geplaatst. We zijn er heel blij mee!

Bestelling ging makkelijk en er werd snel op gereageerd! Prijs opgave gehad en een tekening met het voorbeeld, wij accoord gegeven. Folmer heeft toen aangegeven, productie tijd en de tijd plaatsing. Tijden klopten precies. Het hekwerk werd geplaatst en zag er mooi en strak uit. Plaatsing van het hekwerk is vakkundig gedaan. Wij zijn dik tevreden!!

Hele mooie sterke staldeuren, super service!

Ongeveer 10 jaar geleden heeft folmer bij mij de stallen gebouwd, nog steeds zien ze er als nieuw uit en zijn heel sterk. Als ik bel voor onderhoud zijn ze er altijd heel snel! Ik zou iedereen aanraden om stallen te laten bouwen door Folmer, dan weet je zeker dat het professioneel en goed voor elkaar is!

Prachtig, solide hek en toegangspoorten

Wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe hek en de twee toegangspoorten van Folmer Hekwerken. Men denkt mee met de klant, geeft goede tips en de uitvoering is subliem.

Professioneel, vakwerk, meedenkend en vriendelijk!

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe toegangspoort en hekwerk. Folmer hekwerken is duidelijk een bedrijf met jarenlange ervaring. Ze hebben veel kennis en je proeft de passie voor hetgeen dat ze doen. Ze nemen de tijd, denken oprecht met je mee en streven naar een mooi resultaat. De communicatie verliep gemakkelijk en vlot, en afspraken werden nagekomen. Kortom, wij zijn zeer tevreden!

Deskundig, doeltreffend, vriendelijk en meedenkend.

Wij hebben door Folmer Hekwerken onze hekwerk laten uitbreiden met daarbij 2 nieuwe, luxe, poorten. Daarnaast hebben wij naast ons huis een op maat gemaakte schuur laten bouwen. De poorten zijn in de stijl van ons huis gemaakt, waarbij we eerst een ontwerp ontvingen ter goedkeuring en waarbij Elibart zelf met een mooier, passender ontwerp kwam. Bij de schuur dacht hij mee om de ruimte zo efficiënt mogelijk te benutten. Hierbij ook eerst een ontwerp ontvangen en een grotere uitvoering live mogen bekijken. De bouwwijze is zeer degelijk, duurzaam en onderhoudsvrij. Het zetten van de hekwerken, poorten en schuur ging ook in goed overleg en snel & professioneel. Ondanks al onze vragen en wensen kregen wij elke keer snel reactie ;) Wij zijn erg blij met het werk dat verzet is en vooral ook met het resultaat natuurlijk :) Je krijgt echt waar voor je geld!