Uitstekend!

Samen met Folmer hebben we een nieuwe poort ontworpen. Ze reageerden snel op vragen en dachten actief mee. Alles ging volgens afspraak (we werden goed op de hoogte gehouden tijdens de productie). We zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Prachtig maatwerk, goede service

Vanwege een storm was ons hek vernield. Folmer Hekwerken heeft het oude hek volledig nagemaakt, precies zoals het was en heeft dit vakkundig gemonteerd. Fijn bedrijf!

top

kennel van een zeer hoge kwaliteit. Van tekening tot plaatsing van de kennel. vakkundig personeel met een duidelijk verhaal over de mogelijkheden.

Een fantastisch en deskundig bedrijf wat prachtige tuinpoorten levert en monteert.

Wij hebben twee op maatgemaakte tuinpoorten gekocht bij Folmer hekwerken. We zijn ontzettend blij met het resultaat. Goede kwaliteit en service, vriendelijk en betrouwbare mensen. Het bedrijf bevelen wij ten zeerste aan.

Superkwaliteit en alles precies zoals afspraak

Vier jaar geleden hebben wij bij Folmer een stal op maat besteld voor bij ons huis in Goor. Wij zijn even langsgegaan en ter plekke werden onze wensen omgezet in een professionele tekening, zodat we direct konden zien wat we gingen krijgen. Een wens was dat we de stal met een flexibele wand konden verdelen in twee stallen om te kunnen kiezen of we de paarden bij elkaar of elk afzonderlijk in een box zouden zetten. Zelf beton gestort en de plek klaargemaakt met water aansluiting voor de drinkbakjes. Vervolgens gewacht totdat de stal klaar was en deze binnen een dag perfect gemonteerd werd. De flexibele wand werkte prima, maar onze (nieuwe) paarden konden elkaar heel goed verdragen, dus kregen ze eigenlijk al vanaf het begin de dubbele ruimte en hebben we de stal niet meer hoeven opdelen. Maar een fijn gevoel dat het mogelijk was. Wij hebben ons huis verkocht en de mooie paardenstal wilden de nieuwe bewoners er maar al te graag bij hebben. Ze hebben niet eens paarden, maar het ontwerp is zo mooi dat ze hem zelfs als schuurtje of misschien zelfs als kantoor gaan gebruiken. Dat laatste lijkt me wat lastig, maar dat is aan hen. Bij ons nieuwe huis hebben we een mooie hooiberg, die uitermate geschikt is als stal, maar nog niet als zodanig gebruikt wordt. Even met Folmer gebeld en aangegeven via de telefoon en mail wat we in gedachten hadden. 's Middags lag er al weer een tekening en konden we daarop nog e.e.a. aanpassen. Onze aanpassingen de volgende dag aangegeven en die zijn meteen weer verwerkt. We hadden wat haast want de paardenbox moest klaar voordat we verhuizen en onze paarden naar hun nieuwe plek gaan. Hoewel het druk was, kon er toch nog wat geregeld worden zodat de paardenbox donderdag geïnstalleerd is in de hooiberg. Weer dezelfde vriendelijke en uiterst professionele jongens, die zelfs ter plekke nog een kleine aanpassing konden doen om hem passend te maken met de schuine wand. Superblij zijn we !! Ben

Vakmensen

Erg vriendelijke werknemers en maken het echt na de wensen van de klant, niks is ze teveel. Resultaat was prachtig en erg naar tevredenheid! Werknemers van Folmer verstaan hun vak, vakmensen pur sang!

Vriendelijk contact en een mooie installatie van het hekwerk.

Flomer hekwerken leverde een goede en snelle installatie van een hekwerk als vervanging van de oude vervallen schutting. Na een kort overleg over de beste oplossing besloten de offerte te accepteren. Het verwijderen en afvoeren van de oude schutting is goed geregeld en netjes en professioneel gedaan. Het nieuw DSM hekwerk staat als een huis. Kaarsrecht en de lastige aansluiting op een boom die in het midden van het hek staats perfect opgelost. Het lijkt bijna of het hek door de boom loopt.

Fijne ervaring een aanrader

Deze week mijn kennels geplaatst, ben zeer tevreden. Goeie communicatie over wat de wensen zijn. Alles tot in detail uitgevoerd zoals afgesproken. De kennel is voor professioneel gebruik en voldoet aan die eisen met super mooie afwerking.

Goed bedrijf goede service,zéér meedenkend! Alles is mogelijk

Tijdje geleden ruime paardenstal geplaatst bij ons in t’harde Wij zijn folmer zeer dankbaar voor de goede service en het vakwerk Wij kunnen dit bedrijf aan ieder aanbevelen Ook de na Service was zeer goed Nogmaals bedankt voor de goede service! Groet Ron & bianca

Dit bedrijf werkt super netjes en correct volgens gemaakte afspraken!

Folmer hekwerken, dit is een bedrijf die ik iedereen kan aanbevelen. Het bedrijf is netjes en betrouwbaar. Ook al kom je met een kleine opdracht of bestelling dan word je gewaardeerd! Folmer, bedankt voor de fijne samenwerking!

kundig bedrijf met uitstekende medewerkers

direct bij de aanvraag duidelijke vragen van hun uit, overzichtelijke tekening/schets gekregen, inzichtelijke offerte. Plaatsing door twee vriendelijke jongens, `s-avonds kwam ik thuis, en alles was keurig in orde, geen rommel en netjes geveegd

Zeer tevreden over Folmer Hekwerken

Folmer Hekwerken heeft 3 projecten bij ons uitgevoerd. De communicatie is zeer duidelijk. Het bedrijf is zeer flexibel en levert kwaliteit. Wij hebben project 2 en 3 kunnen samenvoegen door snel schakelen van Folmer Hekwerken. Het resultaat is uitstekend en wederom een tevreden klant.

Top, echt mooi uitgevoerd en een fijne samenwerking

Voor de voormalige cacaofabriek Bensdorp in Bussum heb ik twee kunstwerken ontworpen in de vorm van een hekwerk en een stalen facade van 9,5 meter hoog. Het was fijn om met Elibart te sparren en het uiteindelijk zo mooi uit te kunnen voeren.

Vakkundig en klantgericht

Zeer vakkundige mensen, alles netjes afgewerkt, meedenkend en klantgericht!! Alles voor een betaalbare prijs!

Helemaal geweldig!

Omdat onze hond vaak ontsnapte via de voordeur om naar de konijnen te rennen, hadden we besloten een mooi hek te nemen. Via zoeken op internet en reviews lezen, kwamen we bij Folmer Hekwerken terecht. Heel mooi wit hek uitgekozen met een krachtige veer, zodat het hek in het slot viel. Perfect passend tussen twee muren en onze hond kan heerlijk op het binnenplaatsje liggen, vaak met haar kin op de onderste rand en lekker kijken naar alles wat langs komt.... Het hek is van prachtig materiaal en het model is ook modern, passend bij onze voordeur! Fijne medewerkers en altijd snel met de mail als er vragen zijn. Jammer dat ik geen foto kan bijsluiten van ons mooie hek!

Duidelijk en eerlijk advies, denkt mee, stevig hek, werken door.

Duidelijk en eerlijk advies ontvangen, denkt mee over hoe het hek moet werken en geïnstalleerd moet worden. Plaatsen verliep snel en er werkt doorgewerkt. Planning werd goed nagekomen en contact verliep altijd snel en vlot.

In één klap precies fat wat we bestelden geïnstalleerd!

Geïnformeerd bij de firma Folmer voor een mooi afsluitend hekwerk bij ons huis. Maten werden opgemeten; plaatsing besproken. Na E-mail bericht over datum plaatsing werd in één vloeiende “operatie” het hekwerk conform maten, kleur en afwerking geplaatst. Een 100% score voor de firma FOLMER! Enorm tevreden!

Uitstekende kwaliteit hekwerken

Elibart is heel prettig in omgang en heeft alle tijd voor ons genomen. Hij gaf ons advies over de uitstraling van het hekwerk bij ons huis. Wij zijn erg tevreden.

Vakmensen die kwaliteit leveren!

Bij ons in de veranda is een heel mooi groot zwart stalen kozijn met ramen geplaatst. Heel mooi gemaakt! En paste perfect!

Creatief, meedenkend en een uitstekende service!

We wilden een glazen hekwerk als afscheiding tussen tuin en water. Geen 13 in een dozijn maar heel specifiek. Veel glas, weinig palen en geen bevestingsstukken. Een out of the box plan kwam op tafel en we waren meteen overstag. En het resultaat in praktijk: nog mooier dan we hadden kunnen denken!! En over het menselijke: zeer vriendelijk, geduldig, down to earth en doen wat ze beloven. Top bedrijf!!! Zelfs na aankoop en plaatsing nog een uitstekende service!!

Ik kwam de werkplaats van folmer binnen en was direct verkocht.

Ik kwam via een tip van een collega bij folmer , toen ik in de werkplaats de baas Elibart vol passie over zijn producten hoorde praten en zag wat een goed betrouwbaar en vakkundig personeel er liep was ik totaal verkocht. Na een goed gesprek over producten en plaatsing hebben we direct een deal gesloten. Nu twee jaar verder hebben we een volledige Folmer stal. Luxe royal class paarden Boxen. ( zwart /zilver ) Een paarden bak rand ( zwart/ zilver ) Super luxe royal class bak spiegels ( zwart /zilver) Achteraf alleen maar lof , personeel en service geweldig. Folmer mag volgens ons Koninklijk bekroond worden.

Vriendelijk en meedenkend!

Had meerdere offertes bij bedrijven aangevraagd. Folmer kwam daarbij het beste en snelste uit de bus. Alles was voor ons op voorraad dus konden gelijk aan de slag.

Ronduit top, positief meedenken en fraaie oplevering

Folmer heeft ons uitstekend geholpen bij het plaatsen van een nieuw balkonhekwerk.

Kwaliteit en actief meedenken

Dierenzorgcentrum Louterbloemen heeft tijdens de nieuwbouw van het centrum meerdere projecten samen met Folmer gebouwd. Allen naar tevredenheid. Er wordt meegedacht naar praktische oplossingen, rekening houdend met dierenwelzijn en de veiligheid.

Uitstekend!

Er wordt goed meegedacht wat je als klant wilt. Betrouw komt afspraken goed na en levert vakwerk. Uitstekende verhouding prijs-kwaliteit.