Goed en vriendelijke mensen
Het team werkt netjes, punctueel en heeft veel aandacht voor je. Het zijn prettige mensen waarbij we ons op ons gemak voelen.
Ik ben altijd op een goede manier geholpen. Het is een moderne praktijk met veel kennis.
Ik heb een goede sfeer ervaren met mensen die je gerust stellen. Ik kon ook snel terecht. Assistenten zijn heel vriendelijk en stellen je op je gemak. Artsen zijn zeer kundig. Duidelijk in wat je te wachten staat. Heel transparant
Prima en professionele benadering. Geruststellende poolse preventie assistente. Die goed Nederlands sprak.
Bovenstaande zegt genoeg
Aandacht en rust
Ik schrok van de te betalen rekening van 182,07 euro, omdat mijn verzekeringsbedrag al op was (250 euro). Ik had dan liever gehad dat de behandeling in het nieuwe jaar had plaats kunnen vinden.
Patiënt vriendelijk en vakkundig
Prima
Het personeel is aardig Maar wachten duurt soms lang Omdat het in de omgeving de enige tandarts met orthodontie is zijn we er wel gevestigd.
In een rustige en vriendelijke omgeving vakkundig geholpen.
Over de zorg wil ik niks zeggen, is prima Waar ik mij wel aan stoor is de planning Als mijn kind om 15.30h een afspraak heeft verwacht ik ook dat hij rond die tijd aan de beurt is ( Uitlopen kan altijd tot zekere hoogte) Wij doen ons best om op tijd te komen, dan verwacht ik ook dat jullie je best doen om hem rond die tijd te helpen Hij moest om 17h werken in Wieringerwerf en kon nog net op tijd beginnen Dit is niet een gebeurtenis van 1 keer dit is van meerdere keren Je kan niet 15 kinderen op het zelfde tijdstip vragen te komen Wil je nu als eerste aan de beurt zijn moet er al een half uur op zijn minst voor je afspraaktijd gaan zitten zodat je de eerste in de rij bent Dit is echt een flinke frustratie punt en zou jullie dan ook willen vragen er iets mee te doen ( Hoor hier meerdere ouders over)
Altijd goed
Er is bekend dat ik geen held ben en het liefst 1 bepaalde tandarts heb. Hier wordt heel goed naar geluisterd
Altijd vriendelijk, goede zorg met goede adviezen, ongeachtwie je helpt, ook aan de balie prettigpersoneel. Kortom een super team!
Zeer goed
Mijn ervaring is goed, maar toen bleek dat er een werkneemster niet meer werkzaam was waar onze autistische zoon al vanaf zijn peutertijd bij komt vond ik het jammer, dat daar niet meer aandacht aan besteed werd. Het had fijn geweest, dat wij op de hoogte werden gebracht, zodat wij hem daarop konden voorbereiden. Nu werd het voor hem moeilijk om dat een plek te geven op dat moment en wilde hij 8n eerste instantie naar huis en niet door een ander geholpen worden. Door op hem in te praten is het uiteindelijk wel gelukt om hem in de stoel te krijgen.
Lang wachten zoms
Je wordt altijd op tijd geholpen. En heel vriendelijk behandeld. Heel fijn en altijd consequent.
Schoon, snel en vriendelijk.
Behandeling door ervaren en betrokken deskundigen.
Geen klachten
Behandeltijd vanaf moment van ophalen uit de wachtkamer tot vertek maar niet de daadwerkelijke behandeltijd rekenen.. een praatje met de tandarts assistent of wachten op de tandarts voor een controle wordt gewoon doorberekend.....
Goed en professioneel geholpen!! Toppers zijn het.
Hoornseweg 31 A
1775 RB Middenmeer
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.