
Alle medewerkers zijn zeer lief en rustig met veel geduld. Ze helpen mij om mij goed te begeleiden door mijn angsten. Maar mijn mondhygiëne wordt veel beter door hun begeleiding. Zo dat dus ook het gebit er beter voor komt te staan. Door omstandigheden en medicatie is daar een behoorlijke achteruitgang in geweest. Ik zal iedereen deze praktijk ook erg aanbevelen. Na mijn ervaringen bij andere praktijken.
Positief opnieuw vullen van een kies.
ik ben heel tevreden met tandarts Gijs omdat hij goed uitlegt wat er gebeuren gaat. ik ben echt heel bang voor tandartsen, maar moet eerlijk zeggen Gijs heeft veel gedaan en vervangen aan mijn gebit en heb daar nog nooit iets van gevoeld en ben zeer tevreden. dank jullie mondzorg Middenmeer
Er word geluisterd naar de klachten en er word duidelijk verteld tijdens de behandeling wat er word gedaan. En er word uitgelegt hoe je erzelf zoveel mogelijk iets aan kunt doen. Zeer vriendelijk en begripvol.
Vlotte afspraak bij spoedklus op dezelfde dag. Prima zorgvuldige behandeling met goede uitleg
Klantvriendelijk. Duidelijk en goede verzorging
is allemaal goed geregeld. heb niks te klagen
De behandelend tandarts kende ik nog niet, ook de assistente kwam ik niet bekend voor. Ze hebben bij mij een vulling vervangen en de kies opnieuw moeten opbouwen dmv verschillende laagjes. Ik heb geen pijn gehad en iedere stap werd uitgelegd.
Bij behandeling in goed overleg .
Goede planning en vriendelijke assistentes. Goede communicatie tandarts
Zie hier boven
prima niks aan toe te voegen
Prima, gewoon goed.
Prettige sfeer, gemoedelijk, vriendelijk en kennis van zaken. De factuur die je ontvangt n.a.v. datgene wat niet door de zorgverzekeraar vergoed wordt zou ik wensen dat dat beter wordt. Nu staat er : Behandeling V91 Aangeleverd bedrag 49.38 Berekend bedrag ZV 49.38 Toegekend bedrag ZV 37.04 Behandeling H11 Aangeleverd bedrag 46.29 Berekend bedrag ZV 46.29 Toegekend bedrag ZV 34.72 Retourcode 0613 Graag de codes V91, H11, 0613 etc. vervangen door een juiste en goede omschrijving. Daarnaast zou het goed zijn als er bij het invullen van een review ook de mogelijkheid gegeven wordt om wensen danwel verbeterpunten door te kunnen geven.
Professioneel personeel. Heel vriendelijk en aardig. Het eind resultaat was perfect.
Heb heel veel angst. Een ieder kan daar heel goed mee om gaan.
Het aanmelden via de paal vind ik onhygiënisch. Niemand die binnenkomt ontsmet zijn handen. De praktijk komt op mij kil over en lopende band werk. Het wordt steeds onpersoonlijker. Er is steeds minder tijd voor de patiënt. Ik heb persoonlijk moeite met deze nieuwe praktijk. In het vorige pand was het knus en er was tijd voor je. Jammer dat dat nu voor mij zo voelt. Ik ben niet bang voor de tandarts, maar voel me er niet prettig.
Het is een praktijk die zeer aan te bevelen is hele fijne sfeer, je wordt op je gemak gesteld met alles. Je wordt zeer goed en professioneel geholpen, maar ook wordt er geluisterd naar de cliënt, een fantastisch team die er werkt.
Er was de laatste keer een misverstand ik (vrouw) had een afspraak maar dat was een misverstand gelukkig was mijn man mee en die mocht op deze dag ,terwijl hij een afspraak in maart had dus dat liep even verkeerd ,maar ze hebben het goed opgelost Zodat we niet voor niks kwamen
Ik zag er vreselijk tegenop, meer als anders, aangezien ik een tijd niet ben geweest. Het was controle en cleaning. Nu in Jan. een afspraak die ik nog na moet komen. Eigenlijk is de Tandarts en assistente het meest belangrijk in hoe je de behandeling gevoelsmatig ondergaat. Een kwestie van vertrouwen maakt je ervaring beter.
Woord goed geholpen
Goede tandarts. Schrok wel van het tarief van de mondhygiëniste a 162,- per uur. Het salaris opgezocht op internet en dat staat op 3000,- bruto per maand. (of zal dit per week zijn) belachelijk.
Hele kundige tandartsen, ook bij nood snel geholpen. Alles wordt van te voren goed uitgelegd en van te voren weet je precies waar je aan toe bent, ook financiëel.
Vertrouwd, super blij met vast aanspreek punt
Orthodontist en tandarts heb ik hier, beide werken goed samen en gaan voor het maximale resultaat! Nu de beugel eruit is echt fantastisch uitziet..
Hoornseweg 31 A
1775 RB Middenmeer
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.