
Vriendelijke kundige behandeling.
Ze zijn altijd vriendelijk en geven goed advies of er een verdoving nodig is of dat het ook zonder kan.
Geweldig team
Vriendelijk
na dat er een stukje van mijn kies was afgebroken op vrijdagavond maandag gebeld ,kon komen nog voor de middag. Hele vulling er uitgeboord en vervangen ,geen nood reparatie. had de week erna al een afspraak staan maar was niet te combineren. prima opgelost zo
Ze hebben oog en oor voor je,Je wordt met respect gewaardeerd.M.a.w gewoon een top tandartsen praktijk
Is een prima tandarts, alleen jammer dat er steeds minder persoonlijk contact is. Der te de ene in de stoel, tandarts gaat weer naar een andere patiënt en vervolgens de andere weer in de stoel en dat met een gezien van 6 personen....
Bij het plannen van een afspraak zijn de tijden na 15/16 uur niet beschikbaar. 'Want die wil iedereen'. Dus hoe kan het dat uw probleem (namelijk geen tijden beschikbaar voor KLANTEN) mijn probleem wordt? Receptionistes ronduit onvriendelijk want wij vragen ook om een tijd aan het einde van de dag, en dat is natuurlijk not done. Dus wij moeten altijd school/werk afzeggen? U kunt toch ook doorwerken tot het klaar is. Want dat kan ook, gewoon verderop in het begin van de avond of in het weekend plannen. Receptionistes snappen totaal niet dat ouders (dus vaders én moeders) ook een baan kunnen hebben (vergaderingen/presentaties etc.) en dus niet elk uur van de dag (dat het u uitkomt) de telefoon kunnen beantwoorden, roosters kunnen openen en meteen opzeggen wie er wanneer kan komen op een moment dat het u (ja u dus) uitkomt. - Leg een normale parkeerplaats aan, teveel auto's, of laat personeel ergens anders parkeren. - We krijgen nooit terugkoppeling hoe het met de voortgang van het traject is van onze kinderen, hoe lang duurt het nog, gaat het goed/niet goed. U kunt ook de informatie brengen (of wacht wij moeten natuurlijk zelf gaan vragen). - Heel apart dat ik onderaan mijn naam in moet vullen, werkelijk nog niet eerder meegemaakt bij een tevredenheidsonderzoek.
Vanwege de dementie van mijn moeder ga ik nu mee met de controle en behandelingen. Het was een zeer begripvolle en respectvolle benadering van mijn moeder. De behandeling werd m.i. vakkundig gedaan en er werd goed overlegd hoe en wat wel of niet te doen. Ik heb dit als zeer prettig ervaren, vooral voor mijn moeder. Dank jullie wel :)
Altijd op een familiaire en proffessionele manier behandeld worden is van grote klasse. Toppie
Heel goede behandel Ling
De tandarts neemt rustig de tijd stelt je op je gemak en verteld wat hij gaat doen. Alles gaat in overleg. De orthodontist gaat wat sneller te werk en lijkt wat meer op een lopende band maar daardoor gaat het wel efficiënt.
Prima behandeling gehad zoals altijd met een mooi eind resultaat
Men heeft goed gehandeld door naar mij te luisteren, vooraf de ingreep. Er kwam angst bij mij naar boven. De tandarts heeft me gerustgesteld en rustig gehandeld.
De meeste mensen gaan niet zo graag naar de tandarts, maar bij hen is dat helemaal niet erg. Fijn gevoel als je gebit weer lekker schoon is gemaakt en de tandarts het heeft gecontroleerd. Je weet dan dat het in orde is! Aardige mensen die je het gevoel geven dat ze vakkundig zijn en de modernste apparatuur.
Goeie tandartsen, werken uiterst precies en je weet waar je aan toe bent, alles wordt vooraf prima besproken. In geval van nood kan je meteen geholpen worden. Als de rekening een keer hoger uitvalt is gespreid betalen ook mogelijk.
Na de intake, duidelijke afspraken. Mail ter bevestiging afspraken. Plaatsen implantaten, rustig en vakkundig. Aandacht voor de patiënt. Duidelijke uitleg over eventuele problemen en de oplossing daarvan. Alles duidelijk op papier.
Goede en vriendelijke behandeling
Prima praktijk waar ik ondanks mijn angst voor de tandarts graag kom
Behandeling op aangegeven tijd. Vriendelijke assistenten. Deskundig advies van de tandarts.
Prima
Ik voel mezelf op mijn gemak en ik word vriendelijke benaderd.
Altijd goeie ervaring, zeer deskundig advies en alles ziet er schoon en netjes uit.
Goed geholpen en gezellig
.
Hoornseweg 31 A
1775 RB Middenmeer
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.