Ervaren tandartsen in een mooie praktijk in het dorp waar ik woon.
Bij binnenkomst werd ik prettig ontvangen. Werd geroepen en vragen elke keer of ik last ergens van heb maar ook als ik nu medicijnen gebruikt of als er wat anders is wat beeld moet worden. Of ik ergens last van heb aan mijn gebit. Er waren 2 oude vullingen die nog wel goed zijn maar het wordt bijna tijd om dze te vervangen. Wat wil ik werd er gevraagd. Keuze is voor mij dan makkelijk. Volgende afspraak vervangen. Mondhygiënist zag dat er goed gepoets en gestoken werd dus de behandeling was vrij snel klaar. Kan niks anders zeggen dan heel goed behandeld
Bij een verdere behandeling eerst een goed overleg
Onze ervaring met Mondzorg Middenmeer is super. Wij komen al een tijd bij deze tandartspraktijk. Het personeel dat er werkt is heel vriendelijk en luisteren goed. Ook met kinderen zijn zij echt heel erg goed. Alles ziet er keurig en verzorgd uit. Ook word je snel geholpen.
Mijn ervaring goed bij hun in als
Doordat de vorige het draadje veelste lang had gelaten en mijn zoon ontzettend veel pijn had in zijn wang vandaag weer terug gekomen. Vandaag werden we zo goed geholpen . Ze nam de tijd en mijn zoon heeft geen last meer. Ik wou dat ze allemaal zo waren .
patient vriendelijk en deskundig .
8 jaar geleden was je nog gewoon een patiënt. Nu ben je een nummer. Niets persoonlijk meer aan daar, lopende band werk. Mocht je een vervolg afspraak nodig hebben dan is het normaal om een maand of 4 a 5 te moeten wachten op een afspraak
Ik ben erg bang voor de tandarts. Gelukkig wordt er goed naar mij geluisterd. En werd erg op mijn gemak gesteld.
Hier heb ik geen problemen mee. Ik word prettig behandeld en op tijd gewaarschuwd per mail voor mijn afspraak.
Zie hierboven
Controles in combinatie meer de mondzorg zijn heel goed en efficiënt. Ook de informatie en afspraken gaan soepel. Het is echt een aanwinst om deze mondzorg te hebben op deze locatie. Top!
Mijn dochter van 6 vind de tandarts spannend. Zij was met haar vader naar de tandarts gegaan. Terwijl zij in de stoel lag werd hij zonder overleg naar een andere kamer geroepen, lag ze daar alleen. Daar heeft ze echt angst aan over gehouden. Dat helpt niet voor de toekomst. Bij mijn zoon worden handelingen gedaan die niet uitgelegd of toegelicht worden door de ortho Als behandelaar vindt ik dat je de plicht hebt om uit te leggen wat je doet tijdens de behandeling. Ik had ook angst voor het schoonmaken van mijn gebit. Maar verdoven met zalf kon niet want dat is voor kinderen. Daardoor ben ik 2 jaar niet meer geweest. Nu bij een ander als cliënt. De monopolie van Mondzorg Middenmeer zorgt voor geringe klantvriendelijkheid. De receptie is wel altijd meedenkend en meewerkend én goed bereikbaar. Mijn man werd tijdens zijn bezoek wel 5 x meegedeeld dat hij moest stoken en flossen. Voelde als betutteling en bejegening als kind, 1 mededeling was voldoende.
Ontzettende angst voor tandarts, ik ben super geholpen met de juiste uitleg en met veel geduld. Implantaten laten plaatsen niets van gevoeld, zelfs de verdoving niet gevoeld.
Goed, altijd aardige mensen.
Mondzorg Middenmeer is een zeer moderne tandartspraktijk. Met kundige medewerkers die je vriendelijk benaderen. Zij beantwoorden al je vragen op professionele wijze en geven daarover uitleg. Afspraken maken verloopt vlot. Zij sturen herinneringen per mail. Fijne praktijk!
duidelijke rustige uitleg
Gewoon een goede praktijk, altijd uit de kunst geholpen!
Goede voorlichting, goed geholpen
een goede keus om voor de tandartscontrole eerst even de mondhygieniste te bezoeken . hoef je maar 1 afspraak een mooie combinatie vind ik.
Heb geen meening nu
Top gemotiveerd personeel #vakkennis
Een goede uitleg wat betreft behandeling. Vriendelijke assistenten en tandartsen.
Door meerdere omstandigheden van beider zijde heb ik meer dan een jaar moeten wachten op een controle afspraak. Ik ben in die periode meerdere keren benaderd of ik aub op een ander tijdstip kon wanneer er iemand uitviel. Daar was ik niet toe in staat gezien mijn eigen agenda. Op het moment dat ikzelf op de dag dat ik een afspraak heb afbel omdat ik notabene corona heb krijg ik na een aantal weken (het werd me dus niet meegedeeld in het afmeldgesprek) een rekening te betalen van EUR 30,- Had ik dit geweten dan had ik voor iedere keer dat ik tijdens mijn werk gestoord werd ook een factuur gestuurd.
In samenwerking met mijn Tandtechnieker ben ik geweldig geholpen en heel erg gerust gesteld ondanks mijn angst voor tandartsen bedankt
Hoornseweg 31 A
1775 RB Middenmeer
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.