
Goede behandeling. Duidelijke uitleg tijdens behandeling door Irene. Weer en prettig en gezellig contact.
Fijne omgang met patient
Nooit leuk om naar de tandarts te moeten gaan maar ik voel me wel altijd op m'n gemak! Deskundigheid is TOP
goede behandeling vriendelijke bejegening
Ik heb een goede behandeling gehad.
Fijn dat er deze mogelijkheid bestaat in mijn woonplaats
Er werd een duidelijk verhaal verteld over de aanstaande behandeling, er was voldoende ruimte voor het stellen van vragen.
Ik ben uitstekend geholpen. Mijn zorg voor wat betreft plotseling opkomende draaiduizeligheid werd door de tandarts en assistent goed ondervangen. De wens of de stoel niet al te ver achterover kon werd gehonoreerd. Na de controle woord direct gevraagd hoe ik me voel. Bij de laatste vraag “door wie bent u geholpen” heb ik geen idee maar ik moet een naam invoeren.
Zoals altijd vriendelijk en wordt prima geholpen.
Top
Goede behandeling
Heb een gaatje in mijn kies, waarom niet meteen behandeling?? En ga een tand witter laten maken, waarom pas in januari?? Vind dit heel vreemd, was augustus dat ik er was!!Was er 14 dagen geleden.
Ik ben zeer tevreden over deze praktijk. De medewerkers hebben tijd en aandacht voor de cliënten.
Goed
Ik heb normaal altijd Meneer Wermenbol als tandarts. Ik ben altijd te spreken hierover. Ik word goed gecontroleerd en er word empathie getoond naar de cliënt. Afgelopen keer had ik een andere tandarts (Meneer Beek). En dit was mij tegen gevallen, dit komt omdat mijn spalkjes niet gecontroleerd werden niet verder gekeken voor gaatjes of tandvlees. Dit wordt normaal altijd gedaan door meneer Wermenbol. Het viel mij dus tegen.
Voorafgaand aan deze laatste routine behandeling moest er in het afgelopen jaar een kies bij mij worden gevuld. Dit ging in mijn beleving niet helemaal goed; de behandeling duurde erg lang en aangezien ik van nature nogal angstig ben tijdens de behandelingen ben ik daar niet zo goed vandaan gekomen. Ik zag enorm op tegen de afgelopen routine behandeling, maar de mondhygiënist heeft het zo ontzettend goed gedaan en heel veel rekening gehouden met mijn angst waardoor het me erg meeviel. Dank daarvoor! Ik hoop dat de komende behandelingen allemaal zo worden.
Prettige behandeling.
De angst voor de tandarts ligt alweer jaren achter mij. Naast de kundige tandarts heeft ook de inzet van de mondhygiëniste hier zeker aan bijgedragen.
Ik ga niet graag naar de tandarts. Water en lucht zijn pijnlijk voor mijn gevoelige tanden en kiezen.
Prima
Mijn ervaring moet wel goed zijn, gezien de vele jaren van behandeling aan mijn gebit. Anders had ik immers wel een andere tandarts gezocht. Ik ben 68 jaar en ooit zijn er 2 gaatjes (opnieuw) gevuld, verder alleen tandsteen verwijderen. Dus groter is mijn ervaring dan ook niet met de praktijk. Uiteraard spreek je in het dorp weleens mensen die een meer uitgebreide behandeling hebben genoten of met spoed in het weekend zijn geholpen en daar hoor ik ook alleen goede berichten over de praktijk.
Nooit leuk om naar de tandarts te gaan, maar over MondzorgMiddenmeer ben ik meer dan tevreden
Zeer tevreden
Werd meteen geholpen al wast ik geen patient van Middenmeer Kon meteen komen en probleem is meteen verholpen
Zie bovenstaande
Hoornseweg 31 A
1775 RB Middenmeer
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.