Goede telefonische bereikbaarheid. Vriendelijke receptie. Ik vind dat tijdens de behandeling te overdreven en vaak de patient naam herhaaldelijk en onnatuurlijk herhaald word op een marketing achtige manier. Dit is nep. Niet doen, dit gaat mensen irriteren. Mijn dochter had wat angst voor vullen gaatje, hier was wel begrip voor.
Afspraak kon ivm mijn zh opnamen snel verplaatst naar eerder worden. Extra service bij vervangen nachtbeugel, top!
Prettige hulp en zeer welkome uitleg over de behandeling.
zie vorig antwoord
Gewoon een praktijk waar je je goed bij voelt
Tandarts legt goed uit hoe mijn gebit ervoor staat en geeft goed advies.Top!
Prettige en goede behandeling
Fijne behandelaars, er wordt goed de tijd genomen en de afspraken zijn altijd keurig op tijd.
Prima geholpen, geen uitloop
Afspraak is afspraak. Je wordt keurig per mail een paar dagen vtv herinnerd aan je afspraak.
Vriendelijk
De meiden aan de balie vind ik top Voor zover ik dat kan beoordelen als leek is de behandeling vakkundig. Maar wel wat onpersoonlijk
Ik werd erg om m’n gemak gesteld door de tandarts en assistente nadat ik het aangaf toch nog wel erg spannend te vinden. Daardoor werd alles stap voor stap uitgelegd en werd er echt rekening gehouden. Dat heb ik als enorm prettig ervaren! Bedankt daarvoor :) Daarnaast is de telefoniste aardig en denkt mee met het opzoek gaan of verzetten van een afspraak. Daarnaast wordt je in de praktijk vriendelijk verwelkomt en gedag gezegd.
Het is fijn altijd op tijd geholpen te worden en de tandartsen en assistenten zijn altijd prettig in de omgang en goed in hun werk.
Mijn ervaring is tot nu toe altijd positief geweest.
Hoewel ik inmiddels verhuisd ben en niet meer dichtbij woon, probeer ik toch Mondzorg Middenmeer als tandars te houden.. Dat zegt genoeg, lijkt mij... Opmerking wachtruimte: Een prachtige ambiance (zoals het hele gebouw) met erg leuke magazines. Storend: Dat de radio aanstaat. Dat je alles hoort wat de receptioniste aan de telefoon of met bezoekers bespreekt.
Geen lange wachttijden en deskundige mensen
Mijn zoon moest voor zijn brackets voor controle en normaal hebben we aardige mensen die ons helpen en die vooral ook bezig zijn met de patient in dit geval mijn zoon. Nu hadden we twee meiden die nauwelijks bezig waren met mijn zoon, het in ons bijzijn alleen maar hadden over werkgerelateerde zaken en aan het zeuren waren erover. Ik vind dit ronduit onbeschoft en ongepast. Mijn zoon vindt het al erg vervelend om in die stoel te liggen en de orthodontist/ preventieassistent was erg hardhandig en had totaal geen oog voor hem. Ik ben hier erg van geschrokken en hoop dit ook niet meer mee te maken!
Nvt
Goede zorg
NVT
Ik was het niet eens met de in rekening gebrachte behandeling. er zou navraag gedaan worden en ik zou terug gebeld worden. Inmiddels weer ingesproken wacht nog steeds
Goede tandarts en assistentes
Altijd een vriendelijk ontvangst en gaat altijd mooi optijd. Ik vind het fijn als er tijdens een behandeling verteld word wat er word gedaan. Zodoende kan je je erop instellen wat er gaat gebeuren. Zeker als je angstig bent.
goed
Hoornseweg 31 A
1775 RB Middenmeer
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.