
Het maken van afspraken verloopt vaak rommelig: Een vervolgafspraak op een andere dag dan standaard of een tijd die niet kan. Gewijzigde afspraken later toch weer opnieuw voorstellen. De wachttijd bij een afspraak is vaak lang. De afspraak zelf verloopt goed, snel en persoonlijk. Na een paar dagen zijn er vaak al weer losse 'delen'. We worden niet regelmatig op de hoogte gehouden over de voortgang van de behandeling, alleen als we er om vragen. Het is onduidelijk in welke fase we zijn en welke stappen er nog gezet moeten worden.
Zowel de tandartsen als de assistentes zijn erg professioneel en verstaan hun vak erg goed. Door deze professionaliteit begeleiden ze je tijdens de behandeling erg goed. Dit geeft een prettige sfeer waardoor je snel op je gemak bent of word gemaakt.
Uit het verleden angst voor de tandarts. Door de fijne benadering en geruststellende houding van de assistente is deze angst veel minder geworden. Zowel zij als de tandarts leggen uit wat zij doen, zijn vriendelijk en meedenkend. Ook het snel terecht kunnen bij ongemakken is fantastisch! Vooral wanneer zo iets gebeurt vlak voor het weekend. Ook de telefonistes zijn zeer vriendelijk. Alleen maar lof over mondzorg Middenmeer. Bij mijn laatste bezoek ben ik geholpen door Jan of Roel (denk ik..) Bij afspraken vraag ik altijd naar Irene en Gijs, omdat ik hier een fijne band mee heb opgebouwd en zij mij over mijn angst mee helpen. Fijne mensen.
Vriendelijke assistentes,laatst belde ik omdat een stuk van mijn kies was afgebroken.ik kon dezelfde dag nog komen en werd netjes hersteld.
Goed uitleg gegeven
Wie gaat er graag naar de tand arts maar voor de rest is mijn ervaring wel goed
Goede uitleg wat ze gaan doen.
Ik ben zeer tevreden!
Erg snel en kundig geholpen
Altijd goed geregeld qua behandeling en tijden. Denken met je mee.
Door de angst voor de tandarts wat er nog steeds is. Maar iedereen steld je zo op je gemak en zijn allemaal heel lief vragen constant of het gaat waardoor je je op je gemak voelt waardoor het uiteindelijk mee valt
Prima
Uitstekend
Kundige praktijk waarbij mijn kinderen en ik ons op ons gemak voelen.
Het personeel is altijd aardig. Zelf ga ik niet graag naar de tandarts. Moet altijd weer een innerlijke strijd leveren. Maar wel fijn dat kleine behandelingen gelijk gedaan worden.
afspraak en de behandeling precies verlopen zoals verwacht en op tijd
Zeer vakkundig en snel geholpen
Iedere zorgverlener, tandarts,assistenten en mondhygiënisten, allemaal zeer deskundig en klantgericht
De enquette is mij te lang, ben zeer tevreden als klant. Op de meeste punten is het goed tot zeer goed*. Dus er valt niets te zeuren,,, :) * = NVT anders kom ik niet van de enquette af
mijn ervaringen zijn altijd positief, daarom bijna steeds 5 sterren
Zie bovenstaand.
goed
heel goed
Betrokken en vriendelijk
Een van de weinige tandartsen die genoeg kennis in huis heeft. Kan bijvoorbeeld heel goed verdoven; geen enkele tandarts hiervoor had de juiste kennis hiervoor. Angstige patiënten worden goed behandeld hier.
Hoornseweg 31 A
1775 RB Middenmeer
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.