
Ik moet wel duidelijk maken wat ik wel of niet wil. Anders wordt er gewoon begonnen. Bijvoorbeeld de mondhygiënisch behandeling.
Zorgvuldig, goede adviezen, rustig, open voor vragen
Goede uitleg over de oorzaak en gevolg van het kunstgebit.
Netjes goed en snel geholpen
Helaas waren de afspraken uitgelopen, zodat mijn dementerende vader langer moest wachten. Maar uiteraard excuses aanvaard en keurig en uitgebreid te woord gestaan door de specialist. Heel respectvol. Yvonne de Koning
Ben tevreden netjes geholpen en altijd vriendelijk en alles besproken. Denken met je mee.
De behandeling ging perfect. Beter dan verwacht ! kwam thuis met 2 nieuwe tanden. Het tandartsteam(3) stond al klaar bij binnenkomst. Resultaat 10
Je word altijd goed en vriendelijk en op tijd geholpen. Dat is wat je wil als je naar de tandarts moet.
I, as an immigrant worker in the Netherlands, was treated excellently professional team
Prettig contact , geen rokers boven je hoofd..ik zie altijd op tegen een tandartsbezoek, dat zit in mn genen. Het eigenlijk nergens voor nodig
Wij kunnen mondzorg Middenmeer echt aanbevelen. Deskundig, klantvriendelijk en ook betrokken. De praktijk is fris en schoon.
De akoestiek in het gebouw is, zeker voor mensen met een gehoorprobleem, dramatisch slecht. Zowel in wachtkamer als in de behandelkamer. Hierdoor wordt niet alles wat er gezegd wordt goed verstaan.
Altijd een uitstekende mondzorg, vriendelijk deskundig personeel. Behandelingen vrijwel altijd pijnloos.
Goed top aardige mensen word altijd goed geholpen. Nooit geen problemen
zeer goed
Voor bellen van een afspraak meteen aangesproken worden dat al 2 jaar niet ben geweest. Dit was ivm buitenland en kwam niet vriendelijk over. Er wordt standaard maar tandsteen gedeclareerd van 5 tijds eenheden. Veel wisselend en hardhandig personeel
Ik zou niet weten hoe het beter kan.
Bij mondzorg Middenmeer hebben we uiteindelijk een mooi resultaat behaald met het gebit van mijn zoon. Professionele behandeling door de orthodontist, goed in elkaar gezet behandelplan en het resultaat is uiteindelijk prachtig. Afspraken maken lijkt alleen elke keer toch lastig, wachttijden zijn onacceptabel lang. Transparantie van de organisatie mag van mij beter. Tussentijdse 'voortgangsrapportage' of indicatie van de verwachte doorlooptijd ontbreekt verder. Wanneer een slotje los is dan moet je daar een aparte afspraak voor maken, soms lukt zo'n afspraak pas over een maand, dat is onacceptabel.
Vanaf de 1ste keer goede behandelingen gehad. Tandartsen en Assistentes fijne mensen , tonen empathie.
Vriendelijk personeel. Alles wordt uitgelegd wat ze gaan doen ( persoonlijk hoeft dat voor mij niet, dat weet ik nu wel). Geen noemenswaardige wachttijden.
Uitleg over mond hygiene
ik ben zeer tevreden van de kwaliteit van de zorg
Goed geregeld allemaal. Vriendelijke mensen.
Snel en uitstekend geholpen.
Goed.
Hoornseweg 31 A
1775 RB Middenmeer
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.