
Heel erg tevreden. Altijd vriendelijk, netjes en snel geholpen.
Suoe4 goes geholpen Vriendelijke personeel
controle, tandsteenverwijdering en vervolgbehandeling uitgebreid, iedereen is vriendelijk en voorkomend. tijdplanning prima. geen extra wachttijd.
Prima
Professioneel
Fijn en deskundig personeel, geen wachttijden, mooie ruimtes!
De laatste keer dat ik ben geweest. Voelde het een beetje alsof er veel haast of werkdruk was. Het voelde alsof het even snel tussendoor gedaan moest worden. Over het algemeen wel tevreden.
Goede uitleg. Op tijd. Professioneel
Alles prima geregeld
Bij de laatste controle is er weer op een goede rustige wijze gecommuniceerd en ook de controle werd weer uiterst correct uitgevoerd
Ik als angst patiënt heel blij met deze praktijk. lieve mensen bij de bali ook.
Zeer fijne praktijk, alleen maar goede ervaringen. Zeer kundige tandartsen en vriendelijk personeel. Voor mij de moeite van de autorit waard vanuit Enkhuizen naar Middenmeer
Vakkundig
Uitstekend
Prima
Alleen jammer dat het vanaf nu 1 keer per jaar is geworden i.p.v. 2 keer per jaar voor controle enz.
Je wordt netjes en vriendelijk geholpen
Zie boven.
Zeer kundige en vriendelijke praktijk
Ik ben over het algemeen zeer tevreden echter wil ik toch wat feedback schrijven. Bij het maken van een afspraak heb ik aangegeven dat mijn zoontje voor de eerste keer mee zou komen. Bij het ontvangst was er geen contact tussen de tandarts assistent en mijn zoontje. Ik vind dit erg jammer aangezien de tandarts als spannend kan worden ervaren voor jonge kinderen. Als de eerste indruk geen warm welkom is voor het kind zal dit niet meedragen aan een fijne ervaring. Tijdens de afspraak werd er ook niks verteld. Ik had het prettig gevonden als er meer contact was geweest tussen de assistent en mijn zoontje zodat mijn zoontje met een prettig gevoel de deur uit zou gaan. Mijn tip, word er bij het maken van een afspraak aangegeven dat er een jong kind mee komt voor de eerste keer, zorg dat er een tandarts assistent aanwezig is die goed met kinderen om kan gaan en de Nederlandse taal goed beheerst.
Geen lange wachttijden in de wachtkamer, altijd vriendelijke mensen werkzaam, goede tandheelkundige zorg, betrokken
Klantvriendelijkheid en proffesioneel
Als de afspraak gemaakt is niet iedere dag blijven bellen voor een afspraak Dat is de tip voor de receptie
De werknemers zijn professioneel, attent en denken met je mee en stellen je op je gemak. Je wordt altijd herinnerd aan je afspraak en het is een overal prettige ervaring bij Mondzorg Middenmeer.
De tandarts die mij helpt is een prima knul maar mijn gebit is in 1 1/2 erg achteruit gegaan door een gbp operatie maar er word maar geboord afgeslepen en opnieuw er aan geplakt. Ik loop al 3 weken met pijn in mijn mond en na bellen hoef ik niet langs te komen ik moet gewoon geduld hebben werd er gezegd. Bij dhr warmebol zelf kom ik al jaren niet meer maar een overstap naar een andere tandarts komt nu zeker steeds dichterbij
Hoornseweg 31 A
1775 RB Middenmeer
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.