
Altijd goed behandeld en geruststellend benaderd. Ben blij dat ik gegaan ben,en mijn gebit weer op orde is. Na jarenlange verwaarlozing .
Het viel mij mee, de sfeer was goed.
Vriendelijke hulp. Zeer goede uitleg en nazorg.
alles goed. het enige advies is om nieuwe klanten vooraf te oriënteren op de prijzen
Hoef nooit lang te wachten op afgesproken tijd. Goede en vriendelijke verzorging. Accurate administratie.
Top
Wachttijden zijn kort, deskundigheid prima.
Geruststellend
Houden zo.... Gr To
Vriendelijke vakmensen die rustig en netjes te werk gaan
Hele mondzorg onder één dak. Deskundig, persoonlijk, goed geregeld en prettige sfeer. Ik rijd er graag extra voor om!
Zie hierboven.
Voor zover je graag naar de tandarts gaat..ik kom in elk geval zonder tegenzin. Iedereen is vriendelijk en op tijd. Mooie tijdschriften in de wachtruimte. Minpuntje: in de wachtruimte kun je de telefoongesprekken bij de receptie haast woordelijk volgen.
Door Tandtechniek Van der Linden aanbevolen Nadat alles fout is gegaan hebben Van der Linden en Mondzorg Middenmeer alles opgelost eindelijk komt alles goed
goede en degelijke mondzorg.
Prettig en snel geholpen.
Goed
Als je bang bent voor de tandarts, beveel ik hun zeker aan. Ze zijn rutig en nemen de tijd voor je. Ze vertellen wat ze gaan doen stap voor stap.
Deskundig, snel en vooral ook met hele goede uitleg.
Ik was geen cliënt maar werd toch snel en vakkundig geholpen bij problemen aan mijn kunstgebit. Ze hielden perfect rekening met mijn leeftijd en namen rustig de tijd voor mij. De nieuwe tanden werden werden snel en vakkundig opnieuw geplaatst en heb daarna ook geen problemen er meer mee gehad
Alles wordt fijn uitgelegd. Rustig vriendelijk en een fijne sfeer
Zie boven
Ik vind het niet correct als ik een papieren rekening ontvang niet kan zien wat er aan tandzorg is uitgevoerd en alleen codes instaan die ik moet gaan opzoeken Jullie schermen met privacy maar rekeningen per post vallen onder postgeheim. Als ik mijn auto naar de garage breng krijg ik ook een gespecificeerde rekening En geen codes. Ik wil dus in vervolg ook een volledige rekening
Prima praktijk
Er werd meegedacht met wat ik wilde. Ik heb alledrie de keren dat mijn verstandskies werd getrokken bijna geen last gehad. Dit kwam door er op tijd bij te zijn. Ook vielen de kosten erg mee. Ook kenden de tandarts en mondhygiënist elkaar goed en maakten me aan het lachen
Hoornseweg 31 A
1775 RB Middenmeer
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.