Ik ga altijd met gezonde tegenzin naar de tandarts, maar het valt altijd weer mee en dat is prettig
Mijn dochter moest naar de tandarts, zij gaat meestal op een zaterdag omdat dat beter uit komt voor ons. Zij wordt altijd goed bekeken in haar mond en zij gaat alleen naar binnen, zodat ze niet bang hoeft te zijn. Na afloop vraag ik aan de assistente wat er veranderd is in haar mond zodat we daar op kunnen letten. Zeer tevreden.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, tandarts denkt na over de stand van zaken betreffende mijn gebit en kaak
Nemen de tijd bij tandartscontrole met terugblik en vooruitblik. Kindvriendelijk. En maken gebruik van nieuwste inzichten en geven daar uitleg over.
Op tijd, vriendelijk, tijdens behandeling goede uitleg
Zeer persoonlijke behandeling, rustige communicatie. Ga niet meer met zenuwen naar de tandarts
Rustig, duidelijke uitleg
Gewoon goed
Heb ik al genoteerd.7
Mijn kroon was losgekomen en ik kon na 1 telefoontje de volgende dag al komen. De kroon is,weer zorgvuldig teruggeplaatst waar ik heel blij mee was.
Fijne praktijk met kundig en vriendelijk personeel
Als er problemen zijn met het gebit worden we snel geholpen.
Vakkundig, vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Ik ben blij met ze.
Vakkundig geadviseerd en geholpen
"s avonds net voor het weekend liet er een stukje vulling los. Gelukkig is dat meteen de volgende dag heel snel verholpen. De praktijk dacht echt mee, want door een ander spoedgeval leek het even pas de week erop te worden. Delukkig kon ik door een andere uitvaller toch heel snel terecht. Ik vind het heel fijn dat er zo goed wordt meegedacht en zo efficient met tijd wordt omgegaan.
Ik word altijd fijn geholpen. Behandelaars zijn vriendelijk en geven goede uitleg. Over het algemeen zijn de wachttijden in de wachtkamer kort. Bij noodgevallen kan je altijd snel terecht in de praktijk. Het is heel fijn dat Mondzorg Middenmeer alles onder een dak heeft, zoals orthodontist, het plaatsen van implantaten en een prothesemaker.
Alles prima
Professionele hulp op dezelfde dag en een holistische benadering van de patiënt is waar ieder van ons naar op zoek is
Zowel de assistentes alsmede de Implantoloog Jan Bond zijn allemaal zéér gedreven, enthousiaste medewerkers.
Mijn ervaring is erg positief, met warme en vriendelijke service. De wachttijd voor afspraken is echter soms erg lang.
Prettig goed en vakkundig geholpen
Goed. Niet te lang in de wachtkamer zitten. Dus ze lopen goed op tijd. En de behandeling word goed en serieus gedaan
Er is aandacht en tijd voor jou en je gaat met een goed gevoel weer naar huis.
je wordt rustig en relaxt geholpen
alles rustig en goed verlopen
Hoornseweg 31 A
1775 RB Middenmeer
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.