Filters

10

prima service

Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Netjes geholpen, vooraf alles goed besproken, en alles is ook nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede servies

Goede servies vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

slechte telefonische bereikbaarheid

afspraak is correct nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijke en deskundige hulp

toegankelijk, vriendelijk, fiets aangeboden, auto onderhoud plus gewassen. heel prettige ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig bedrijf altijd even vriendelijk.

geweldig bedrijf altijd even vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en goede afwikkeling van t Balie personeel uitstekend

vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen!

Ondanks de drukte wdrd ik dezelfde dag geholpen. Dat was fijn, aangezien er een probleem met de remmen was!

  • Aanbevelen? Ja
3

veel onduidelijk

Ik ben al ruim 35 jaar bij Vullings Best/Oirschot klant en koop al vanaf 1981 mijn opel bij het bedrijf. vanaf 1992 is mijn jaarlijks onderhoud ook meegenomen met elke auto die ik kocht. Jaarlijks werd ik gebeld enkele weken voordat de auto gekeurd moest worden of zij het onderhoud en de APK weer mochten doen. 3 weken voor mijn APK was ik voor een kleine reparatie ter plaatsen en vroeg aan de bali wanneer ik mijn auto mocht aanmelden voor een APK. Dat kon volgens de medewerker alleen 2 weken van te voren omdat het werkrooster in de werkplaats niet eerder kon worden ingepland dan voor 2 weken. Toen ik de 2e dag belde van mijn 2 weken kreeg ik te horen dat ik te laat was en veel eerder via internet mijn wagen had moeten aanmelden. Met veel pijn en moeite kon de dag voor het verloop van de APK alsnog een onderhoud en APK plaatsvinden waar ik blij mee was. Op de dag dat mijn auto was opgehaald werd ik tegen de middag gebeld dat er erg veel moest gebeuren en werd er met veel "VAKJARGON" verteld wat er met mijn wagen mis was en of het mocht worden gerepareerd. Omdat ik zelf gehandicapt ben en de wagen de komende weken weer voor veel ziekenhuisbezoeken nodig heb is hierop ingestemd. Ik keek enkele uren later op mijn email en zag dat ik van Vullings/Nefkens een email had met de diagnose inspectie van mijn auto. Toen ik dit aanklikte kreeg ik de melding dat er niets was om weer te geven ???? vandaar mijn lage score voor de onduidelijkheid. De reparatie en de service om mijn auto te halen /brengen en te repareren daar ben ik erg blij om. Communicatie is de boosdoener hierin.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed geholpen

- Heb stroomaansluiting bij tafel gemist om computer te kunnen aansluiten. - Voor Opel: Het is wel absurd dat vervanging van een achteruitrijcamera ruim 800 Euro moet kosten omdat de zo'n camera niet meer te krijgen is. Met een andere camera moeten allerlei andere onderdelen vervangen worden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Auto keurig afgeleverd. Wachttijd wel wat lang.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.