Filters

10

Goeie afspraak en service vriendelijke mensen

Ophalen en terugbrengen auto en bij eventuele onkosten even contact opnemen met de klant

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldige service

Helemaal perfect Ik hoefde zelfs mijn auto niet te brengen of op te halen, imdat een van uw medewerkers vlak bij mij woont en aanbood om de auto te helen en terug te brengen.. Wij zijn al enkele jaren altijd bij jullie garage klant meteen vanaf dat wij in Best zijn komen wonen

  • Aanbevelen? Ja
8

oke

ik vind het een beetje veel gevraagd deze enquete, alleen apk keuring !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ontvangst

Vriendelijk en kundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle service

Na een telefoontje kon ik meteen langskomen. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Netjes, op tijd en een stapje extra

  • Aanbevelen? Ja
10

als vanouds goede service en vriendelijk personeel

Opel Nefkens Oirschot staat altijd voor je klaar en doen net een stapje extra om je te helpen. Zo ook weer deze keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles naar tevredenheid verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwalitatief hoog en efficiënt

Correct ontvangen, efficiënt geholpen, prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden klant goed geholpen bij pech

Bij pech goede service geboden

  • Aanbevelen? Ja
8

netjes

Goede service en netjes

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk

Voelde me welkom

  • Aanbevelen? Ja
4

Aardige mensen, maar komen afspraak niet na

Ik werd vriendelijk ontvangen, er werd met mij doorgenomen wat er moest gebeuren. Vanuit Driessen autoschade was de vraag of ze naar de koplampregeling konden kijken i.v.m. storing. Dit werd gedaan. Nadat de auto even weg was voor de keuring werd mij verteld dat de er een verkeerd onderdeel geïnstalleerd was, er zou gebeld worden naar Driessen autoschade om te kijke wie dit zou oplossen, Nefkens of de autoschade. Toen de auto klaar was, was er nog niet gebeld en was het dus ook niet gemaakt. Er werd toen gebeld, geen gehoor. Ze zouden blijven proberen en dan een terugkoppeling geven, helaas is dat die donderdag noch die vrijdag niet gebeurd. We hebben dus nog steeds een storing en weten niet hoe dit opgelost gaat worden of door wie. Erg jammer dat er geen contract met ons opgenomen is, ook al konden ze ons niet verder helpen hadden ze dat ook kunnen laten weten. Dus we moeten nu zelf voor de derde keer hierachteraan terwijl ze het donderdag hadden kunnen oplossen

  • Aanbevelen? Nee
10

Excellent

Afspraak maken prima snelle diagnose en duidelijke uitleg probleem reparatie prima gedaan

  • Aanbevelen? Ja
2

goed geholpen, maar echt niet goedkoop

goed geholpen , maar echt niet goedkoop

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en geduldig in de uitleg

vriendelijk, geduldige uitleg, direct telefonisch antwoorden bij een vraag gesteld per mail. Ik voel me er welkom. Ik had een leenfiets en het regende heel hard. Er werd zelfs aangeboden mij te komen ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Ad Mettler de service adviseur van dienst heeft ons uitstekend geholpen, erg klantvriendelijk en verstand van zaken!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk maar (helaas) niet volledig duidelijk over de (vermoedelijke) wachttijd.

Ervan uitgaande dat een onderhoudsbeurt ca 1,5 tot 2 uren zou duren had ik aangegeven te willen wachten. Toen ik na ca. 2 uren informeerde naar de voortgang was er een akkoord van de leasemaatschappij en was de onderhoudsservice in gang gezet. Vermoedelijke werktijd: ruim één uur. In werkelijkheid duurde de onderhoudsbeurt nog twee uren. Indien men tussentijds (dus na het akkoord) even met me had afgestemd dan hadden we in onderling overleg eventueel een vervolgafspraak kunnen inplannen....

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles komt goed!!

Nadat 2 keer eerdere afspraken, voor het plaatsen van een trekhaak, niet doorgingen heeft Nefkens bij de derde afspraak (op 25/8/2022) de Opel Mokka bij mij thuis opgehaald en na plaatsen trekhaak heeft Nefkens ook weer de Opel Mokka bij mij thuis gebracht!

  • Aanbevelen? Ja
10

Conform afspraak met zeer vriendelijke ontvangst

Conform afspraak met zeer vriendelijke ontvangst

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede ervaring

Ook nadat ik een probleem met mijn kachel had is dit correct opgelost

  • Aanbevelen? Nee
10

goed

ik ben al jaren klant & ik wordt altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Ok

Natuurlijk kan ik niet beoordelen of alles juist is uitgevoerd. Ik ben geen monteur en kom daarom naar jullie garage. Ik kan en ga er van uit dat ik weer zonder problemen kan rijden tot de volgende beurt moet plaats vinden, en zo ja, dan is jullie werk uitstekend. Ik kom nu zo'n 40 jaar in jullie garage of voorganger Vullings dus dat zal wel goed zijn. Een ding moet me nog wel van het hart. Bij het plannen van het laatste onderhoud werd me gevraagd of de tenaamstelling van de garage rondom het nummerbord verandert mocht worden van Vullings naar Nefkens. Ik heb daar ja op gezegd en wat denk je, het is Nee geworden. Ik hoop dat ik me bij Nefkens toch niet heb vergist en dat die net zo betrouwbaar is als Vullings was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service volgens afspraak

Klantgericht en verstand van zaken

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd een prima service

Vriendelijk personeel en de tijd afspraak wordt keurig nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.