Nooit meer Nefkens JEEP Eindhoven
Ik heb pech gehad met mijn JEEP compass (vastgelopen remklauw). Ben VIP lid van JEEP dus ik werd keurig opgehaald (tot zover positief). Achteraf bleek dat ik de huurauto maar max 24 uur krijg en dat ik moest 3 weken wachten op de diagnose (geen tijd, weinig personeel). Geweldige VIP behandeling maar niet heus. Uiteindelijk met de verzekering (TOP SERVICE VAN INTERPOLIS) afstemming gehad over huurauto en reparatie. Interpolis is mij behoorlijk tegemoet gekomen en vroeg Nefkens om een offerte te maken voor de reparatie. Tijdens mijn vakantie heeft de expert contact gehad met de Nefkens en heeft de expert akkoord gegeven op de inhoud van de offerte. ZONDER overleg heeft Nefkens de reparatie uitgevoerd. Dit terwijl ik dit nog via de mail moest bevestigen. Ik heb nooit de kans gehad om een keuze te maken mbt de reparatie. Ik werd derhalve confronteert met een forse rekening. Geprobeerd om in contact te komen met een leidinggevende om mijn klacht te bespreken. Ook die zijn schijnbaar niet aanwezig want dit duurde ook weer ruim 4 weken, zonder te reageren op mijn mail. Met mijn vraag of ik hier op enige manier gecompenseerd voor kan worden is het antwoord heel simpel nee want ik wist niet dat ik nog met u moest overleggen, de expert heeft akkoord gegeven (ja voor de offerte maar niet voor de reparatie!). Dit was overigens niet de eerste keer dat Nefkens zijn afspraken niet nakomt. Voor mij nooit meer Nefkens. Ik begrijp niet dat zij zich JEEP dealer mogen noemen.