Filters

2

slecht

Ik ben totaal niet tevreden over jullie. Vorig jaar advies gevraagd omdat ik heel weinig gebruik maak van mijn auto. Het advies was dit jaar alleen olie verversen, ik maak een afspraak en dit zou 45 min duren. Bij aankomst werd toch een kleine beurt geadviseerd wat meteen 225 euro kost. Toch maar gedaan want ik wil wel een veilige auto. dit zou maar 1 uur duren. Na 1,5 uur kwam iemand naar me toe en die zei dat er meer geadviseerd werd totale kosten bijna 900 euro. Toen ik zei dat ik dat niet snapte, was het meteen het is advies maar dan vervalt wel de garantie. Gelukkig was alles niet voorradig en werd er verder niks aan gedaan. Ik kwam met mijn partner al jaren als klant bij jullie {driessen} en heb dit nog nooit meegemaakt. Nu ben ik een alleenstaande vrouw en krijg dit te horen. Ook werd gezegd ja maar mevrouw uw auto is al 7 jaar oud! Ik snap dat mijn auto onderhoud nodig heeft en aan slijtage onderhevig is maar van olie verversen naar 900 euro is voor mij een brug te ver terwijl dit jullie eigen advies was. Toen ik na 2,5 uur wegreed stond ook nog mijn display niet goed ingesteld en kon ik gaan zoeken waar ik dit kon herstellen. Ik ben niet blij met jullie.

  • Aanbevelen? Nee
2

Via de telefoon vrijwel niet bereikbaar .

Op een vrij gemakkelijke vraag op welke dag ik een afspraak had werd ik naar verschillende mensen doorverbonden tot ik uiteindelijk bij een dame terecht kwam die me zou terugbellen, nooit gebeurd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldige service

Super geregeld, snelle actie en alles keurig binnen de tijd geregeld. Netjes gewassen, helemaal TOP.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Ik moest ter plekke wat lang wachten, circa drie uur, maar daar kan de garage weinig aan doen omdat er bij de grote beurt aan de auto ontdekt werd dat de accu vervangen moest worden. De wagen werd keurig schoongemaakt afgegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Service onderhoud prima afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afhandeling

Lease auto : Onderhoud en diverse aandachtspunten uitstekend verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en duidelijk geholpen

Voor de eerste keer bij nefkens geweest voor een apk . Goed geholpen, kon zelfs gebruik maken van een leenauto.

  • Aanbevelen? Ja
2

Bureaucratisch

Was Driessen klant . Had enkele vragen over de auto , en had er afspraak voor gemaakt .Bleek dat ik niet bekend was . Er zou een navigatie update update gedaan worden en dat is niet gebeurd . Verder was er nog niets gebeurd en werd er al verteld wat ik zou moeten betalen . Oke er is ondehoud gedaan maar wat het inhield is me niet verteld . Alles bij elkaar vond ik het wat een rare gang van zaken , wat ik als ondernemer zo niet zou doen Heb factuur betaald ter plaatste , anders kreeg ik auto niet terug . Zit nu nog met navigatie update , ? Wat is er aan onderhoud gedaan?

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Kant vriendelijk .

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle beurt en auto gewassen, wat ik als extra service zie.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Middelmatig

Probleem uitgelegd. Er was niet medegedeeld dat een leen auto geld kostte, anders had er gezegd moeten worden huurauto. Na de eerste reparatie was de lekkage groter dan eerst. Na de tweede reparatie wasde lekkage verholpen. De prijs voor koelvloeistof is absurd hoog.

  • Aanbevelen? Nee
8

Normale APK

Geen probleem

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

goede duidelijke uitleg van de werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Het was fijn dat het op afspraak geregeld kon worden om de servicebeurt te krijgen en dat er gewacht kon worden tot de auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte ervaring ditmaal

Ze zouden alle vloeistoffen controleren en bijvullen?ruitensproeier niet bijgevuld……en de klant bijna een half uur laten wachten,terwijl de bus al lang gereed was!!

  • Aanbevelen? Nee
2

Wat een teleurstelling na de service van Driessen!

Geen vervangend vervoer omdat "dat niet in het contract staat". Dat hoefde bij Driessen namelijk niet, daar regelen ze het gewoon! Dat ik nu aangewezen ben op Nefkens is niet mijn keuze.... Toen ik vroeg om een werkplek, wees de monteur naar een bomvolle koffietafel. Hoezo Corona-proof? Uiteindelijk heb ik van de collega's van jullie bij Driessen een bureau mogen gebruiken. Kortom: wat jammer dat ik als DS-rijder weg moet bij Driessen.....

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Snel en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Het zou fijn zijn als het langer duurt, dat dit even doorgegeven wordt. Ik ben lid geworden van Nefkens Vip. Ik vind dat fijn, Wel Fijn als ze dat even uitgelegd hadden aan de balie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfekt

Over alles tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service.

Prettige eerste kennismaking met het bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
2

Trage adminstratieve afhandeling en slechte communicatie

Zelden heb ik zo'n admistratieve puinhoop en slechte interne en externe commmunicatie meegemaakt. De auto vanm ijn echtgenote zou om 17 uur klaar zijn. Om 16:45 vervoegde ik mij aan de balie. De auto was gereed, de papieren moesten nog door de "back office" klaar gemaakt worden. Ik werd verzocht plaats te nemen. Inmiddels ontstond er een rij van 5 à 6 wachtenden. Om 17:06 kreeg ik een appje van mijn echtgenote dat Nefkens haar zojuist gebeld had omdat haar auto klaar was. Zij reageerde Nefkens dat ik al 20 minuten aan de balie stond. De medewerker aan de balie had geen oog meer voor mij hielp andere klanten. De "opbel" medewerker vervoegde zich tot mij toen ik inmiddels weer aan de balie had plaatsgenomen, maar de factuur moest nog geprint worden !! Om 17:22 was de betaling eindelijk rond na vele problemen met de PIN automaat. Zo nodig kan ik u een kopie sturen met de communicatie en exacte tijdstippen van het app verkeer met mijn echtgenote tijdens de afhandeling. Het afrekenen van de factuur en ophalen van een auto na een reparatie hoeft toch geen drie kwartier te duren?

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne mensen , goede service.

fijne mensen , goede service

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.