Filters

1

Waardeloos

Start probleem 28-2-2022. 2x gebeld, nooit terug gebeld. Leasemaatschappij heeft probleem meteen opgepakt en auto afgesleept en naar jullie gebracht. Meer dan 24 uur later, niets gehoord van jullie. Zelf gebeld, nee auto staat er niet, komt op 8-3-2022 voor een beurt. Na aandringen is persoon aan telefoon gaan uitzoeken, belt 15 minuten later terug. Ooh hij staat er wel, wat is er mee aan de hand. Dat had ik inmiddels al 4x uitgelegd aan diverse mensen ook aan mensen van Nefkens. Er werd al gewaarschuwd dat ik waarschijnlijk tot 8-3-2022 moest wachten (afspraak van beurt) voor er naar mijn auto werd gekeken. Op 8-3-2022 einde middag belt iemand op. De auto moet voor E 1700,- gemaakt worden of ik akkoord gaf. Blijkbaar zijn jullie vergeten dat mijn auto door Multilease bij jullie is besteld 4 jaar geleden. Dat jullie de handel overgenomen hebben van Driessen is daarin niet mijn probleem. Bij afhalen werden er weer vragen gesteld wat ik al eerder heb doorgegeven. Ik kreeg een smoesje over nieuwe computer systemen. Al met al een waardeloze ervaring met Nefkens.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen

Auto was netjes reparaties goed uitgevoerd en op tijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig

Heel netjes zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
4

Zéér matig!

De auto had een Bert gehad en er moesten 2 banden worden vernieuwd. Daarvoor moest ik een week later of zo terugkomen. De afspraak was om 10.15h. Het duurde een kwartier vóórdat de baliemedewerker me in het systeem had. Om 10.45h werd de auto naar binnen gereden en toen was er nog 45 minuten nodig om 2 banden te monteren. Belachelijk lang. Ik kreeg sterk de indruk dat de auto een tijdje op de brug stond zonder dat er iets gebeurde. Bij inleveren van de auto vroeg de baliemedewerker waar ik de auto had geparkeerd. Op de Pietersbergweg is het lastig parkeren. Ik gaf precies aan waar de auto stond. Toen de auto klaar was en ik de sleutel kreeg vroeg ik waar de auto stond. Het antwoord luidde: “Hiervoor ergens op straat”, ik heb toen gezegd dat dat geen informatie was. Belachelijk en klantonvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
8

Niet 100% tevreden

Mijn service boekje is zoek geraakt in de werkplaats en niet terug gevonden. Lag op de bijrijders stoel bij inlevering van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijke bejegening, slechte communicatie en kostte al met al heel veel tijd

Rechterachterlicht was kapot en was ook ruim van te voren aangekondigd en beschreven, 3 x over gebeld, toch moest het op de vrijdag dat ik de auto bracht nog besteld worden. lang wachten bij zowel afleveren als ophalen. Personeel luisterde wel goed naar de klacht. Vandaar nog 3 sterren, maar ik ben niet erg tevreden, veel ruimte nog voor verbeteringVervanging van een sensor ook recentelijk bij Nefkens duurde ook een week. Moet echt beter,

  • Aanbevelen? Nee
6

Slecht bereikbaar

Vriendelijk personeel, maar slecht bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

net zo goed als bij driessen

prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Overgang verloopt beslist niet soepel!

Mijn man en ik waren in de buurt en gingen naar de balie om ‘even’ een afspraak te maken voor de winterbandenwissel en een aanvullende serviceafspraak voor onze Citroen Cactus C4. Ik denk dat het maken van de afspraak zeker een half uur geduurd heeft….. Zou komen door nog niet goed op elkaar afgestemde computersystemen. Op onze vraag welke onderhoudsbeurt uitgevoerd zou moeten worden, kon namelijk geen antwoord gegeven worden en uiteindelijk zijn wij zonder een afspraak hiervoor te kunnen maken maar weggegaan. Bij de bandenwissel duurde het bij het brengen en ophalen ook opnieuw zó lang, dat ik zeer geïrriteerd betaalde en snel naar huis ging. Daar bekeek ik de rekening nog eens rustig, zag dat het niet klopte en ik teveel had betaald. Er was namelijk afgesproken dat ik de banden mee naar huis zou nemen en dus geen opslag meer nodig had, maar dit was toch opnieuw in rekening gebracht. Terug naar de garage is dit rechtgezet en heb ik het teveel betaalde bedrag contant terug gekregen. Weer tijd kwijt…. Al met al een zeer teleurstellende ervaring, zeker omdat het bij Driessen altijd zeer vlot en correct verliep.

  • Aanbevelen? Nee
8

Keurig geholpen

In het kort, Nefkens kent de service om na drie uur in de middag voor kleine herstel werkzaamheden aan bijv. de verlichting zonder afspraak langs te komen. Ondanks de drukte werd ik correct geholpen en kon ik onder het mom van een krant en koffie wachten totdat de reparatie was uitgevoerd en zo geschiedde. Prima service, dank nog Ron van Hirtum

  • Aanbevelen? Ja
8

ging prima.

even 2 uur wachten dat koffie klaar is goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Good service !

It was well done by Nefkens and I am happy with the provided service :)

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurstellend

Slecht geregeld. Onze derde auto die sinds driessen bij nefkens komt, en wederom lukt het niet in 1 keer een auto van een onderhoudsbeurt te voorzien binnen afgesproken termijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Goede afspraken met een nette afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes gedaan

Afspraak maken via chat was een uitdaging maar gelukkig werd ik snel teruggebeld voor de onderhoudsbeurt. Netjes op de hoogte gehouden van het werk, kreeg auto veel schoner terug dan ik hem had ingeleverd :) Personeel op locatie is altijd heel vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik werd vakkundig geholpen.

Ik werd goed geholpen. Bij het ophalen van mijn voertuig om 17.25 uur was het erg druk en er stond slechts één medewerker aan de balie. Tijdens verwachte spitsuur meer balemedewerkers ;-)

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, hoor.

Vriendelijk geholpen. Of hij weer goed loopt, weet ik nog niet. Ik ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes geholpen

Netjes geholpen en volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
6

Correcte ontvangst

De Apk keuring verliep naar wens. De telefonische afstemming eventuele reparaties werd niet uitgevoerd. Ook geen bericht wanneer klaar. Daardoor pas de volgende dag de auto opgehaald, de afhandeling daarna uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte organisatie en communicatie

Afspraak maken duurt al 1 maand. Afspraak 8 uur s’morgens 23-2-22 en stond gepland tot 17:00 uur. Rond 15:00 gebeld auto zou om 16:15 klaar zijn. Ik kwam om 16:45 bij jullie helaas was de auto niet klaar. 24-2-22 ben ik om 9:00 gebeld wat de bevindingen waren jullie zouden een service rapport mailen. Deze kon ik echter niet openen mailtje teruggestuurd dat ik het service rapport niet kon openen. Helaas kwam dit mailtje retour je kon n.l. niet reageren op die mail. 12:00 naar de werkplaats gegaan om de auto op te halen en gevraagd aan baliemedewerker of hij voor mij het service rapport kon uitprinten, dit lukte hem niet. Bij het ophalen bleek de trekhaak module los in de kofferbak te liggen. Thuis aangekomen ander e-mailadres weer gevraagd het service rapport op te sturen. Reactie dit was helaas niet meer mogelijk de tijd was verstreken. Nu ruim 200,00 euro lichter en nog niet eens een service rapport kunnen leveren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Zeer klantvriendelijk en de rekening was, zoals afgesproken. Er wordt goed gecommuniceerd. (Volgens mij hadden ze ook nog even de waterslang op de auto gezet; hij was schoner dan toen ik hem bracht.) Fijne zaak!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Heel prettig personeel bij de balie. De auto in oogverblindende glans terug ontvangen dat ik zeer op prijs stel. Alles functioneert prima.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig

Goede service. Uitleg van te voren wat er ging gebeuren. Super dat auto was schoongemaakt van binnen en van buiten. Jammer dat ik bij receptie lang moest wachten. 2 personen zaten achter computer te overleggen. Daarna stond er een iemand op en ging helpen. Overleg kan beter uit het zicht.

  • Aanbevelen? Ja
10

weer prima geholpen.

Net zoals de vorige keren weer prima geholpen. Moest alleen wat langer wachten i.v.m een software update.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Auto rijdt goed en de wasbeurt maakt het helemaal geweldig thnx guys

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.