Filters

10

Informative, thoughtful and very fair.

From start to finish the process was handled really well. Our car is pretty old and is always a worry when it time for it's M.O.T. The total cost was a real relief.

  • Aanbevelen? Ja
9

Kleine moeite groot plezier

zie score

  • Aanbevelen? Ja
6

Erg lange wachttijd

Auto gebracht voor apk keuring! Na de keuring stond de auto al even buiten klaar. Maar heb uiteindelijk zelf gevraagd aan de balie, waar het erg druk was, of mijn auto al klaar was! Men wist het niet en ging informeren! Uiteindelijk heb ik hen verteld dat auto al buiten gereed stond. Na nog eens 10 minuten kwam de receptionist terug met de papieren en de factuur. Al met al duurt het allemaal erg lang en omslachtig. Heel jammer! Dat was ten tijde van Driessen veel beter geregeld. Wat ik ook erg jammer vind, dat de ramen van de receptie geblindeerd zijn! Nu kan je geen oogcontact meer maken met de medewerkers! Het wordt daardoor allemaal steeds onpersoonlijker! En dat is precies wat ik als klant wil! Een persoonlijke en open benadering. Heel jammer!

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Prima allemaal. Ik was wel gewend dat bij onderhoudsbeurten Driessen er als extra service de wagen even door de wasstraat ging. Voor de rest oké. Was voor mij ook even wennen de overstap Driessen/Nefkens

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Achteraf klein discussie of onderdeel reparatie onder garantie viel. Terugbetaling toegezegd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Deskundig en vriendelijk geholpen door Ramon Delhaes.

  • Aanbevelen? Ja
4

slechte bereikbaarheid

Nadat ik thuis de werkorder nog eens had doorgelezen, ontdekte ik een rood bolletje (met vermelding dat reparatie noodzakelijk zou zijn) en nog een oranje bolletje. Ik wilde dus meer weten, vooral wat de afkortingen betekenden. Eerst geprobeerd te bellen via de normale lijn (optie 2); telefoon werd niet opgenomen. Tweede poging, waarbij na ongeveer twintig keer bellen de telefoniste de hoorn opnam. Die vroeg om uitleg. Zij schakelde mij door. Maar wel naar iemand die a) moeilijk verstaanbaar was en b) totaal niet wist waar het over ging. Die wilde mij dus doorschakelen naar de receptie werkplaats, maar daar werd dus de telefoon niet opgenomen. De dag daarop werd ik op mijn uitdrukkelijk verzoek teruggebeld. Bleek dat het de melding betrof dat er binnenkort olie ververst moest worden...dus loos alarm! Maar ook de meneer die mij terugbelde wist pas waarover het ging, toen ik hem had verteld dat ik de laatste week voor de beurt steeds die melding in het display kreeg. Met andere woorden: een Opel is geen Citroën en zal dat ook NOOIT worden...misschien dus wat meer Opelmonteurs aan het werk zetten, ook aan de receptie.

  • Aanbevelen? Nee
4

Er gaat teveel mis

Hele aardige mensen en wat ze hebben gedaan is vast prima, maar wat betreft afspraken nakomen helaas onvoldoende. De afspraak was dat de auto om half vijf klaar zou staan omdat ik mijn zoontje van de BSO moest halen, auto stond netjes buiten, maar was nog niet afgemeld en uiteindelijk kwam ik dus een half uur te laat. En toen was niet eens alles gedaan. Dit was al een vervolgafspraak omdat er iets besteld moest worden. Maar dat was nu ook weer niet gedaan. Dus moet nu eigenlijk voor een derde keer terug. Ik kan het daarom helaas niet aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Professioneel , duidelijk en servicegericht

Eerste ervaring met Nefkens DS heeft een goede indruk achter gelaten ,ondanks dat de DS 7 voor de derde keer een Ad Blue storing had, maar voor de eerste keer bij Nefkens met zoals gezegd een prima ontvangst en behandeling door de medewerkers .

  • Aanbevelen? Ja
4

Valt erg tegen

Had afgesproken dat ik de auto de avond voor de dag van de jaarlijkse onderhoud zou brengen, zodat ze een hele dag er aan konden werken. Vorig jaar werd mij medegedeeld dat het dit jaar verstandig was om de voorbanden te vernieuwen en eventueel ook de remblokken. Heb dit ook kenbaar gemaakt. Ook duidelijk afgesproken dat ze mij zouden bellen i.v.m. de kostenopgave. Kwam mijn auto ophalen na de onderhoudsbeurt; banden waren niet vervangen en ook heeft men mij niet teruggebeld. De reden dat de banden niet waren vervangen + remblokken dat de monteur te laat was begonnen. Wat een slap excuus!! Heeft een hele dag tijd ervoor gehad. Ben er goed pissig om!! Moest hiervoor dus weer een nieuwe afspraak maken! Met weer een paar weken ertussen; ?? Hopelijk is dit in de toekomst beter georganiseerd, anders ga ik naar een andere Opelgarage en zijn jullie mij als klant kwijt!! Met vriendelijke groet, Mark Koenen

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles goed & netjes geregeld!

Alles TOP geregeld & supervriendelijk geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
8

werkplaats altijd goed, "toegang" tot werkplaats wordt steeds onpersoonlijker, soms zelf stroeff

Eerst een telefooncentrale met een keuzemenu, dan een mevrouw, dan een planner en dan een receptie-man ( veel vreemde gezichten) en dan pas de mannen, die de auto en mij gelukkig kennen! Het is niet leuker geworden hoogstens efficiënter voor het bedrijf, zeker niet voor de klant! Ik ben sinds 1987 klant (Staals, Driessen...en nu Nefkens)

  • Aanbevelen? Ja
4

zeer slecht

geen belletje wanneer bedrijfsauto klaar is! is toch vervelend als je op vrijdag avond naar huis moet al langer in onderhoud en nog eens niet bekend bij welke leasemaatschappij ze aan moeten kloppen om het te mogen maken helaas kunnen we nergens anders heen anders wist ik het wel. en was niet de enigste klant die er zo ver denkt

  • Aanbevelen? Nee
10

heel goed geholpen

vriendelijk ontvangen ,brengen je op de hoogte van reperatie.

  • Aanbevelen? Ja
2

zeer slecht

De communicatie was verre van goed ,een vervangende auto aanbieden voor vervanging van opel crosland was verre van ideaal ik heb dus een zeer slechte ervaring met deze garage en heb het ook laten weten aan mijn lease maatschappij

  • Aanbevelen? Nee
2

afspraken niet nagekomen

ik heb 3 opmerkingen bij afspraak aangegeven en is er maar 1 van uitgevoerd de 3 punten waren: 1: schroef in band RA: verholpen 2:automat doorgesleten niet vervangen maar met ophalen auto zei medewerker aan balie nieuwe matten erin gelegd, bij openen bus nog gewoon de oude matten. 3: navigatie updaten, bij ophalen bus zei medewerker wederom naviagatie is geupdate, bij navigatie zit nog steeds versie 2018 op oftewel navigatie niet geupdate!. ik ben van plan om naar andere opel garage toe te gaan.

  • Aanbevelen? Nee
8

Is goed

Is goed

  • Aanbevelen? Ja
7

Vriendelijk en snel, maar er zijn verbeterpuntjes

Ik kwam voor het eerst voor een beurt voor mijn Opel. Van te voren was de beurt niet met mij besproken en ik kwam achteraf qua inhoud en financiën voor verrassingen te staan. Ik ben vriendelijk geholpen en het is ook opgelost, maar had proactief voorkomen kunnen worden. NB: ik reken het overigens Opel en niet de garage aan, dat er een paar onzinnige zaken standaard tegen hoge kosten in de onderhoudsbeurt zitten!

  • Aanbevelen? Ja
10

de eerste ervaring met Nefkens was prima.

De onderhoudsbeurt is geheel naar verwachting verlopen. De ontvangst was goed en daarna de afhandeling was ook zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Duidelijk uitleg; auto op tijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle hulp

Was op het nippertje bij de dealer. Maar ze wilden me toch nog helpen. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

keurig en netjes geholpen !!!

Surprise mijn auto ook nog gewassen en uit gezogen !!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Prijs kwaliteit oke

  • Aanbevelen? Ja
10

auto ziet er weer zeer goed verzorgt uit, en rijdt weer als nieuw.

Het geheel van het brengen tot aan het ophalen van de auto verliep vlot en ik ben goed op de hoogte gehouden. En de auto stond er weer netjes bij. Het enige wat altijd lastig is, en daar kunnen jullie misschien weinig aan doen dat is het parkeren bij jullie. Dat is lichtelijk uitgedrukt soms een ramp. En ik hoop dat daar een keer verandering in komt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Moet even wennen aan nieuw personeel. En waarom is t aankondigingsbord niet meer aan bij de balie? T was altijd zo'n welkom

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.