Filters

6

Moet beter

Ik stond aan de balie om mijn auto op te halen en wordt gebeld door een medewerker van Nefkens met de mededeling dat de auto niet klaar is. Gewoon te laat. Ook is ondanks een extra telefoontje een kabeltje bij de trekhaak niet gemaakt. Wel was de auto van binnen gestofzuigd. Dat was precies

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ! Geen enkel minpunt

Goed te woord gestaan aan de balie Auto keurig en gewassen afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en snelle afhandeling

Vriendelijke en snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
2

Probleem waarvoor ik afspraak gemaakt had is niet verholpen

Ik heb een probleem gemeld met blindehoek detectie in rechter buitenspiegel. Op factuur staat. "Obstakeldetectie uitgelezen, geen bijzonderheden". Maar het probleem is er gewoon nog. Als ik hier een dag later over bel wordt wederom ontkent dat er een probleem is. Maar het is er wel (ook al zie je dat niet met het uitlezen). Waarschijnlijk geeft een van de sensoren een "vals positief" signaal. Na veel aandringen werd er uiteindelijk een nieuwe afspraak gemaakt om hier nogmaals naar te kijken. Ik heb 2 filmpjes van het probleem gemaakt. Daarop is overduidelijk te zien wat het probleem is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Afspraak nagekomen vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Precies wat je mag verwachten

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen service, geen communicatie

Afvullen adblue duurde 1uur en 15minuten!! Dit vind ik onacceptabel lang! Informeer dan op zijn minst de klant tijdens het wachten dat het langer gaat duren. Dit is ook niet gedaan. Verzoek ingediend mijn stoel niet te verzetten Dit ivm snel rugklachten bij verkeerde stand van de stoel. Na zeer lang wachten komt de auto eindelijk terug, wat denk je...stoel helemaal verzet!!

  • Aanbevelen? Nee
4

slecht. Wat een achteruitgang tov Opel Driessen.

Wat een verschil met voorheen Driessen Opel. De service en klantvriendelijkheid is heel erg verslechterd. Tijd afspraken worden niet nagekomen. Het duurt allemaal veel langer. Medewerkers achter de balie zijn zeer traag. Lijkt wel of ze voor het eerst met een computer moeten werken. En het was niet eens druk. Bij Opel Driessen stond ook je naam op het bord, heel netjes. Daar was de klant welkom. Dat gevoel heb je nu niet meer. Na mij stonden gewoon klanten 20 minuten te wachten voordat ze te woord werden gestaan door een medeweker, terwijl maar 1 medewerker klanten hielp. Er liepen wel veel medewerkers bij de balie rond, maar deden niks.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne sfeer goed geholpen

De monteurs zijn klantvriendelijk en denken met je mee. Super geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
10

NEFKENS is aah te bevelen!!!

Ik ben zeer tevreden met op deerste olaats "de pech onderweg hulp" en de verdere afhandeling van de nogal forse schade. Met oprechte dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

tevreden

ik ben zeer tevreden met nefkens opel Citroen eindhoven

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig geholpen

Correct

  • Aanbevelen? Ja
8

Auto was keurig gewassen toen ik hem terug kreeg

Prettige mensen die je keurig helpen. Tip, als bepaalde belangrijke functionaliteiten (tijdelijk) niet werken hier de klant over informeren. In mijn geval ging het over automatisch remmen en remmen met de stuurbediening wat tijdelijk niet werkte. Dit kan gevaarlijke situaties opleveren

  • Aanbevelen? Ja
10

Als vanouds, erg tevreden.

Goed geholpen, auto ook klaar op afgesproken tijd. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snel super geregeld

  • Aanbevelen? Ja
3

zeer ontevreden

Laat ik beginnen dat de man achter de receptie vriendelijk was hem treft geen blaam echter wanneer mijn auto inmiddels voor de 3e keer bij jullie komt in redelijk korte tijd en ik vraag of mijn navigatie een update kan krijgen en wederom is het niet gedaan twijfel ik sterk aan jullie expertise. Nu kreeg ik als antwoord dat hij weer een dag terug moet, ik denk dat ik het zonder update blijf doen want dat doe ik niet. Vervolgens verzoek ik de ruitenwisserbladen te vervangen dat is mijn inziens niet gedaan ze blijven namelijk strepen. De plaat achter de kentekenplaat is zonder overleg vervangen door een Nefkens uitvoering of ik het daar mee eens ben of niet, erg slecht dit hadden jullie kunnen vragen. Ik ben binnen nu en een jaar toe aan een volgende auto maar dat zal vermoedelijk geen auto van Nefkens worden, ik ben er echt klaar mee.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles verliep zoals afgesproken.

Gewoon zoal altijd: PRIMA.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben tot nu toe tevreden

Dit was de 1e keer en ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Wiisellend

Heb een storing vanaf september 2021. Nog niet opgelost. Duurt lang voor er tijd is voor reparatie en lukt dan ook nog niet. Hoeft niet gepubliceerd te worden.

  • Aanbevelen? Nee
10

zeer tevreden

vriendelijk te woord gestaan door zowel achter de balie als aan de telefoon en helemaal tof die mooie schone auto

  • Aanbevelen? Ja
3

Scheerapparaat weg..

Na snelle reparatie van sensor van het koppelingspedaal, moest ik zelf bellen of auto al klaar was. Bij ophalen bleek scheerapparaat weg te zijn, dit gelijk gemeld. Dat erop word ik door garage gebeld dat de monteur van niks weet een dat we mijn scheerapparaat maar thuis moesten zoeken

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Wordt goedegeholpen met goede uitleg wat er gebeurt is met de autp .

  • Aanbevelen? Ja
10

top

Goede ontvangst, gezellige koffie aangeboden. Ton van Rhee was weer enthousiast als altijd. Maar ook overige collega's. prima behandeld en na de beurt goede uitleg wat er gedaan was.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.