Filters

1

Communicatie is echt verschrikkelijk slecht.

Ik heb echt geen tijd om alles op te schrijven wat er is misgegaan.

  • Aanbevelen? Nee
2

Niet goed

De overname van Driessen Opel door Nefkens verliep niet bepaald vlekkeloos. Door een te lage personeelsbezetting duurt het gemiddeld genomen 6 tot 7 weken alvorens je terecht kunt. Maar ook tijdens de afspraak gaat er van alles mis. Mijn eerste kennismaking met Nefkens kan ik helaas niet als positief omschrijven.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Vakkundig in de werkplaats maar wel heel erg veel voorwerk via pc en vragenlijst mbt diagnose bij de receptie. Ik begrijp dat alles digitaal verwerkt moet worden maar een persoonlijke uitleg vooraf zonder automatisme is wel aan te bevelen. Ik krijg het gevoel dat de digitale pc handelingen belangrijker zijn dan het persoonlijke contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Alles gedaan conform afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Ondanks dat ik geen afspraak had,ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan door de en goed geholpen door de hr.Paul Gerritsen.het euvel was binnen de afgesproken tijd klaar.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ruk

Bij navraag wat de kosten zouden zijn voor het vervangen van 2 koplampen werd er aangegeven dat het zo'n 25 euro zou gaan kosten. Bij afrekening was het 40 euro!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede uitleg, correcte behandeling en relaxed

Goede uitleg, correcte behandeling en relaxed

  • Aanbevelen? Ja
4

teleurstellend

het maken van een afspraak moet je bijna een maand van te voeren doen eerder is er geen tijd. Voor een onderhoudsbeurt de auto 3 dagen kwijt geweest, eerst 1 dag een maand later 2 dagen tussen 1e bezoek en het 2e bezoek met de auto langs de weg gestaan ANWB er bij geweest weggesleept naar een dealer in Purmerend. Conclusie waarschijnlijk de distributieriem. Bekend probleem en daar lieten jullie mij gewoon mij wegrijden. En dat vind ik echt hele slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
10

Nefkens is een topbedrijf!

Fijne mensen. Ondanks de perikelen vd overname wordt er alles aan gedaan om de klant optimaal van dienst te zijn. Kan alleen maar beter worden!

  • Aanbevelen? Ja
1

Vertrouwen is weg (al jaren)

Auto niet op tijd klaar, wordt ondanks afspraak hierover niet over gebeld. Arrogantie van enkele balie medewerkers is stuitend. Problemen liggen nooit aan Opel, altijd aan de klant. Klant wordt aangesproken alsof die geen verstand heeft van autos. Als een auto een bepaalde leeftijd heeft OF een aantal kilometers heeft gereden dan moet het onderdeel vervangen worden. Als je dat dan weigert komen ze met een waslijst aan wat de gevolgen zouden kunnen zijn. Nooit zullen ze eens zeggen "daar kunt u nog best een jaartje mee rijden". Altijd maar geld binnen harken. Ooit eens meegemaakt dat PIN betaling mislukte. Zegt de balie medewerker terwijl er een hele rij andere klanten staan dat ik niet voldoende saldo heb. Vader die erbij was zou betaling doen, zelfde probleem. "ook niet voldoende saldo". Achteraf bleek uiteindelijk storing bij bank te zijn. En zo heb ik nog wel een waslijst met pijnpunten. Helaas laat dit formulier dit niet toe ivm lengte van tekst.

  • Aanbevelen? Nee
10

Nette ontvangst en goede uitleg van wat er is gedaan aan de auto

mijn ervaring is goed

  • Aanbevelen? Ja
6

zomervelgen waren schoon ingeleverd en nu zijn ze vies en zitten er smeervingers op

Elk jaar wissel ik de banden. De zomervelgen incl banden waren schoon toen ze verwisseld werden naar winterbanden. Nu na het wisselen van de winterbanden waren de zomerbanden waren de velgen smerig en later er smeervingers op. Mijn advies is na het wisselt lever de velgen schoon af

  • Aanbevelen? Ja
8

Reparatie gedaan

Ruim een week wachten met bekijken wat nodig is is voor mij geen service, terwijl de auto was opgehaald met een transport vrachtwagen. Ook nog 300 euro voor een ruimere leenauto voor drie dagen terwijl onze auto slechts noodloop van. 25km/uur doet is een nieuw maximum voor ons. Tot nu toe was een leenauto zonder kosten. Vanwege de hoge kosten zou advies aan klanten moeten zijn zelf voor vervangend vervoer te regelen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
4

Oplevering zonder enige informatie

Klok zou worden aangepast. Niet gebeurd, stond zelfs een uur achter. Kofferbak plank niet gerepareerd, kofferbak rommelig achtergelaten. Oplevering zonder uitleg van reparaties, zelfs geen toelichting. Het betreft een private lease auto waar ik genoeg voor betaal. Volgende keer graag andere en betere service.

  • Aanbevelen? Nee
6

Prettig en behulpzaam

Helaas was ik niet van tevoren geïnformeerd dat niet alle gevraagde werkzaamheden konden worden uitgevoerd. Nu een tweede afspraak moeten maken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een prettige eerste kennismaking na 50 jaar Dereumaux en een jaartje Driessen..

Ervaren, klantvriendelijke receptionist en moderne, professionele werkplaats-diagnostiek.

  • Aanbevelen? Ja
6

Het verliep rommelig

Afgesproken auto te brengen tussen 8 en half 9, bleken mijn gegevens weg te zijn terwijl mijn leaseauto al 3.5 jr in t systeem staat. Dit zou met d eovergang niet goed overgenomen zijn? Smiddags met ophalen wilde ik afspraak maken voor de keuring over 3 mnd, dus gedaan, krijg ik vervolgens door dezelfde persoon een keuringsrapport overhandigd! Bleek mijn auto ook gekeurd te zijn terwijl hij alleen voor een beurt kwam, maar in jullie systeem was dit nergens terug te vinden en stond de oude keuringsdatum er nog in. Al met al verliep het erg rommelig aan de balie...

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechtste ervaring ooit!

Na uitgevoerde onderhoud nog 2x extra terug gemoeten omdat spullen niet op voorraad zijn. Ik heb beide malen vooraf gebeld om te voorkomen dat ik voor niks zou komen, maar helaas.... Ongelooflijk dat dit kan gebeuren bij zo'n bedrijf! Hopelijk is bij het volgende bezoek wel alles oke, want tot op heden is het niet opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed geholpen

Door o.a. Corona en omdat ik voorheen (bij Driesen) altijd werd gebeld om een beurt /apk af te spreken, belde ik zelf om een apk en Winterspelen wisselen, het was nog zeker 3 weken voor de vervaldag! Ik kreeg een man aan de lijn die mij erg bot behandelde, door Corona en personeelstekorten kon hij niets meer inplannen ! Als ik een grote beurt nodig heb is het nooit een probleem, ik heb twee auto’s bij jullie in onderhoud, maar nu, is er niet veel te verdienen! Ik was erg teleurgesteld en heeeeel boos, er was niet met hem te praten. Boos beëindigde ik het gesprek, even later belde een vriendelijke dame mij op en toen kon het ineens wel ! Ben daarna tot tevredenheid geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
6

Auto beschadigd tijdens onderhoud.

Heb mijn auto weggebracht voor onderhoud. Afspraak plannen, vervangend vervoer en afhandeling aan de balie: prima. Onderhoud zelf, ook goed. Na een paar dagen zag ik echter dat de kentekenplaathouder is verwisseld. Er zat een kentekenplaathouder op van Dereumaux Waalre en die is vervangen door die van Nefkens. Er is mij echter niet gevraagd of ik dit goed vind en ook is de kentekenplaat zelf beschadigd. Dit is niet de manier waarop je dit soort zaken uitvoert.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Komt afspraak na Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige en vriendelijke professionele service

Mijn auto was op een punt afgekeurd Er werd alles aan gedaan om het onderdeel zo snel mogelijk binnen te krijgen. Toen dat niet lukte kreeg ik vervangend vervoer mee. Mijn auto is weer perfect

  • Aanbevelen? Ja
6

Net voldoende gescoord, Werkplaatsreceptie: Geduldig, Deskundig, Professioneel, Persoonlijke Service

Ik kwam eind maart 2022 voor een reguliere onderhoudsbeurt, wintercheck en carrosseriecontrole voor mijn DS3 Cabrio. Bij de intake aangegeven dat ik geen APK wil, omdat ik dit graag in ca. juni heb (samen met de zomercheck en aircocheck). De APK was ook nog geldig tot en met juni 2022. Het was door de Werkplaatsreceptie aangetekend op de werkorder dat ik geen APK wens. Helaas heeft de werkplaats per abuis toch de APK verricht. Bovendien werd per abuis mijn kentekenplaathouder verwisseld met een nieuwe. Deze punten heb ik dezelfde week gereclameerd bij de Werkplaatsreceptie. Ik moest drie keer terug naar de garage dezelfde week. Helaas is er met het terug uitwisselen van mijn eigen kentekenplaathouder weer iets verkeerd gegaan, waardoor mijn kentekenplaat beschadigd is geraakt... De medewerker van de Werkplaatsreceptie heeft mij geduldig, deskundig, professioneel en met een persoonlijke service benadering geholpen om de gereclameerde punten naar mijn tevredenheid op te lossen. Begin juni 2022 krijg ik als tegemoetkoming van Nefkens een gratis APK, gratis zomercheck en mijn kentekenplaat wordt zonder meerkosten gerepareerd. Dat is naar mijn mening dus nu goed opgelost door de Werkplaatsreceptie, waarvoor dank. Ik hoop dat mijn ervaringen met Nefkens een heel stuk verbeterd zijn n.a.v. mijn volgende bezoek aan de garage (begin juni 2022).

  • Aanbevelen? Nee
6

redelijk tot goed

kon gelijk met mijn defecte auto terecht is ook professioneel gerepareerd werd netjes gebeld toen auto klaar was kreeg duidelijk te horen wat er kapot was daarvoor mijn compliment ook een duidelijke rekening ontvangen nu het negatieve helaas onderdeel tank koelvloeistof was twee jaar geleden al een keer vervangen was nu weer defect heeft dit te maken met een slecht onderdeel? ik zou als zeggen: geachte klant dit kan niet en wij gaan de kosten van dit tankje bij de leverancier verhalen ben bijna twintig jaar klant bij Opel en had hiervan toch iets meer verwacht de kosten voor montage en andere onderdelen prima BVD Ejwjansen

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.