Filters

6

Personeel vriendelijk en duidelijk; wachttijd langer dan verwacht voor wielenwissel

Ik was gewend om binnen een uur klaar te zijn met de wielenwissel maar dat duurde nu langer.

  • Aanbevelen? Ja
8

Volgens afspraak werd eea netjes uitgevoerd, top !!

Zeer correct, vriendelijk werd mijn afspraak afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Accuraat, adequaat, vriendelijk en gastvrij.

Hartstikke goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service alleen duurde erg lang voordat ik teruggebeld werd toen de auto gereed was

verder alles goed

  • Aanbevelen? Ja
2

2 slechte ervaringen in een maand

Voor de 2e keer in een jaar een olielek. Moet weer een deksel eraf en een pakking vervangen. Dezelfde als vorig jaar. Of ik daar weer ruim 1000 euro voor wil betalen! De kleine en grote irritaties stapelen zich op. Ben benieuwd of ik deze keer reactie terug krijg.

  • Aanbevelen? Nee
8

De auto is weer tiptop in orde!

Het personeel heeft zijn/haar uiterste best gedaan om ook deze controlebeurt/APK succesvol af te ronden

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen

Netjes geholpen en helemaal niet lang hoeven te wachten. Receptionist vertelde nog bij het ophalen wat er allemaal gedaan was. In een woord top. Gr HWAG van Meurs

  • Aanbevelen? Ja
10

gezellig en snel

receptie zeer behulpzaam, lekkere koffie en goed gesprek over electrisch rijden gevoerd

  • Aanbevelen? Ja
6

Geen antwoord op vraag per mail gekregen

Bij betalen afgescheept met vraag en deze daarna per mail gesteld. Helaas geen antwoord

  • Aanbevelen? Nee
6

Ik geef iets door en er is niks aan gedaan

Ik had gevraagd of ze mijn kentekenplaat wilde vast zetten omdat hij nu met tairips vast zit. Ik heb een botsing gehad maar toen ik de auto op ging halen was het nog steeds het zelfde

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed alleen de digitale communicatie niet helemaal goed

Mijn vrouw greeg een berichtje dat de auto gereed was, echter toen ik onderweg was naar de werkplaats kreeg ik een telefoontje of ik een mailtje had ontvangen over extra werkzaamheden,niet ontvangen telefonisch goedkeuring gegeven, tien later kreeg ik dat mailtje pas binnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gastvrijheid en vriendelijk

Gemakkelijk afspraak maken. Auto weer netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
4

teleurstellend

na zelf contact op genomen te hebben i.v.m. de status van de reparatie ruim 25 minuten in de wacht gestaan, met als antwoord we kunnen geen antwoord geven over de status. 15min later een sms bericht gekregen dat de auto klaar was. aangekomen bij de werkplaats receptie vertelde mij me dat ze de reparatie niet uitkonden voeren en dat ik maar naar Opel van Mossel moest gaan om de auto daar door te laten meten, daar ze de auto hadden doorgemeten en ze dachten dat de vlotter vast zou zitten. echter was dit de klacht waar ik de auto voor bij Nefkens gebracht had, Opel van Mossel heeft daar ik onderweg was snel AD blue bijgevuld maar konden deze niet resetten en daar ik nog afspraken had ik deze later naar Opel Nefkens zou brengen daar deze dichter bij mij in de omgeving zit. deze hadden 13 liter AD blue bijgevuld, na opnieuw navraag bij de werkplaats wist men dan toch te vertellen dat de reparatie succesvol verholpen was door 13 liter AD blue bijgevuld te hebben dat wil zeggen 26 liter AD blue in 2 dagen zonder rijden. dan moet er volgens mij ergens een lekkage zitten maar daar is niet naar gekeken wist de beste jongedame mij te vertellen. hiermee is het vertrouwen in een betrouwbare garage erg diep gezonken

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel goed

Niet te lang hoeven wachten op de keuring en de beurt.

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen duidelijke diagnose, wel enorme rekening voor de gebruikte tijd

Al met al een 20 minuten bezig geweest, begon al dik 45 later dan de tijd als afgesproken. Na een ritje en een korte controle een onduidelijke diagnose gegeven, maar wel dik 80€ afrekenen. Niet eens de optie om hem te laten maken, maar ja het zal waarschijnlijk dit zijn…

  • Aanbevelen? Nee
4

lange wachttijd

Voor het wisselen van de winterbanden naar zomerbanden zou bijna twee uren wachten niet nodig moeten zijn. Mocht door omstandigheden het niet lukken om in een "normale wachttijd "de banden te wisselen, is een telefoontje/contact van te voren een optie om eventueel de afspraak te verzetten. Op 05 april ben je gewoon veel te veel tijd kwijt, jammer!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Rustig duidelijke uitleg ,respect

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurstellend

Afspraak voor bandenwissel in Eindhoven. Na de bandenwissel terug naar mijn werk in Helmond; halverwege (na 10 km) storing in display 'bandenspanning RA'. Gestopt om banden te controleren: RA moest idd lucht bij (LA=260, RA=220). Echter, storingsmelding niet weg; gaf wel juiste spanning aan, maar nog steeds foutmelding. Doorgereden naar werk. Gebeld met werkplaats: mogelijk probleem met sensor, zou alleen ter plaatse gereset of vervangen kunnen worden. Ik had op dat moment geen tijd had om weer naar Eindhoven op-en-neer te rijden (kost minimaal 1 uur), De volgende dag nog steeds foutmelding RA, daarna ook RV. Weer een dag later melding RA verdwenen en daarna ook RV verdwenen. Alles weer OK. Blijkbaar worden de batterijen van de censoren automatisch geladen door het rijden (?) en wordt daarmee ook de storing opgeheven/gereset (?). Als dat zo is, dan vind ik het jammer dat niemand dat weet. Alle voorgaande jaren (3) nooit problemen gehad na een bandenwissel.

  • Aanbevelen? Nee
10

snel en vriendelijk

snel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service en klantvriendelijk

goede service en klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede afspraken en auto is weer tip top inorde, op naar de volgende beurt.

Profesioneel bedrijf, goede service en perfekte afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima werk en service !

prima werk en service !

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben goed geholpen

Wij komen al jaren (ruim 20 jaar) bij de Opel vestiging (en vooral bij dezelfde verkoper Ton van Rhee). Hebben een goede click mee, Zolang wij komen heb ik niet de behoefte iedere keer een beoordeling te geven. Als we niet tevreden zijn geven we dit persoonlijk bij hen aan. GRAAG DAAROM ACHTERWEGE LATEN!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Ik ben super tevreden alles was heel duidelijk. Personal is ook erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer oplossingsgericht meegedacht

Had nog een tegoed van Driessen Opel, waarvan men niet op de hoogte was. Is toch een oplossing naar wens voor gezocht.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.