Filters

10

Super vriendelijk, alles goed uitgelegd,en mijn auto kreeg ik gewassen terug

Ik werd vriendelijk ontvangen, de leen auto stond al klaar, verder kreeg ik uitleg in Jip en Janneke taal wat er allemaal gedaan was ( erg fijn omdat ik a-technisch ben). En als kers op de taart kreeg ik mijn auto gewassen terug .

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Direct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service.

Ik ben zeer tevreden. Auto voor apk keuring gebracht. De kapotte nummerplaathouder is gratis vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

We waren de apk vergeten ivm omstandigheden we belde en konden meteen terecht. Dit was zo super fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk, snel en deskundig geholpen

Door pech kwam ik hier terecht. Medewerker nam de tijd en gaf deskundig advies. De auto is snel en goed gerepareerd, waarna duidelijke uitleg wat er aan is gedaan. De auto was zelfs gewassen toen ik hem ophaalde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte uitvoering inspectie beurt.

Auto is zelfs gewassen en en van binnen schoon gemaakt. Daar voor dank.

  • Aanbevelen? Ja
6

De balie medewerker heeft alles goedgemaakt

Werd door de werkplaats niet goed geholpen. Alles leek teveel en de man aan de telefoon had er weinig zin in me op weg te helpen. Van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk 3uur bezig geweest om alles geregeld te krijgen om de auto te kunnen brengen. Gelukkig begreep de meneer aan de balie wél wat service is, waardoor ik er met een positief gevoel weg ben gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht.

Kon pas na 5 weken afspraak maken. Dan kom je in de ochtend daar aan. Waar moet je je auto zetten ? Waar is de ingang ? Moest ik vragen. Ik heb een DS maar moest de Opel showroom in. Gigantische ruimte met balie aan de achterzijde. Mensen wachten, klagen duurt lang. Daarna geholpen door vriendelijke man maar die aangeeft dat de software klote is. Dus er zijn geen onderdelen besteld voor de service beurt. Geen idee hoe lang de service beurt gaat duren, wist niemand. Auto achtergelaten. Belde 7 uur later iemand dat de auto klaar was. Weer in wachtrij, bij de Opel. Staan allemaal klanten te wachten. Allemaal chagrijnig. Discussies worden gevoerd aan alle balies. Krijg de sleutel. Vraag wat eraan gebeurd is. Wist ook niemand. Het is een soort Ikea ervaring. Moet goedkoop zijn standaard. Geen enkel krasje gevoel dat je welkom komt of zorg is voor je. Echt teleurstellend - heb echt geen zin meer terug te komen

  • Aanbevelen? Nee
4

Duurt lang en foute diagnose

Helaas had ik misschien een ander voorbeeld hoe het zou moeten werken in een garage. Of was mijn voorbeeld extreem klanvriendelijk!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Vlotte en nette afhandeling van de servicebeurt.

Zoals boven vermeld.

  • Aanbevelen? Ja
3

Weinig service en een enorme wachttijd.

Nee, dit was geen beste beurt. Om te beginnen kan ik voor alles tegenwoordig vanuit Helmond naar Eindhoven toe. Waar ik vroeger 2 minuten kwijt was om naar de garage te komen is dat nu 35. Vervolgens kan ik nergens mijn auto parkeren. Wat een ellende is dat. Ik was ± 4 minuten te laat, door een enorme file, anders zou ik een half uur te vroeg zijn. Bij binnenkomst kreeg ik min of meer te horen: "u bent te laat en daardoor zal alles langer gaan duren". Erg onvriendelijk. In tussentijd heb ik wat proberen te werken (met een internet verbinding die er 4 keer uitgevallen is). Een dame kwam tussendoor melden dat ze 16.00 u waarschijnlijk niet zouden gaan halen. Uiteindelijk kreeg ik om 16.50 uur (bijna twee uur later) mijn sleutels terug en dat alleen voor een simpele bandenwissel. Nee, ik geloof niet dat ik erg positief kan zijn over Nefkens Opel, Citroën en DS. Erg slechte keuze om alles in Helmond weg te halen en onder 1 dak te stoppen in Eindhoven.

  • Aanbevelen? Nee
8

Geholpen zoals te verwachten is.

Beurt afgewerkt. Naderhand toch flinke storingen. 's Anderendaags wederom terug gebracht. Storingen gediagnostiseerd. Bleek een defecte bobine te zijn. Vervangen en opgelost. Kost alles bij elkaar maar dan heb je ook wat............

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Auto rijdt weer als nieuw. Goede service aan de balie.

  • Aanbevelen? Ja
4

Onbereikbaar, lang wachten en niet luisteren naar klantwensen

Voor mijn beurt was de wachttijd zo lang dat ik noodgedwongen naar de kwikfit moest. Voor een specifieke reparatie heb ik toch gekozen deze bij Opel Driessen te laten maken. Afspraak maken was drama. Uiteindelijk toch gelukt. Auto-reparatie was wederom drama: Eerste keer was de reparatie mislukt en moest ik een nieuwe afspraak maken. Dat werd een wachtafspraak. Die wachtafspraak duurde ipv genoemde 1,5u meer zo'n 4u. Hele middag wachten dus. Waardeloos. Uiteindelijk bleek de reparatie (autoruit) nog steeds niet helemaal gelukt. De ruit deed het wel maar niet helemaal zoals het hoort. Omdat ik het zo verschrikkelijk beu was heb ik het er maar bij gelaten: Rekening betaald en zo snel mogelijk naar huis. Nooit meer Opel Driessen!!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Kwaliteit van de dienstverlening.

Positief. Vriendelijke receptioniste. Mooi gewassen (lease) auto bij ophalen van de auto. Rijdt opnieuw fijn.

  • Aanbevelen? Ja
6

Nog niet overtuigd

Nieuwe klant door overname van activiteiten van Driessen Citroën. Auto kreeg jaarbeurt. Bij afhalen van de auto was de update navigatiesysteem niet uitgevoerd. Nefkens had zelf verzocht of de kentekenplaathouders vervangen mochten worden. Bij afhalen auto was dit niet gebeurd ( merkwaardig, omdat dit dus zelf door Nefkens was verzocht). Ook ben ik bij brengen van de auto niet op de hoogte gesteld dat een leenfiets beschikbaar is voor klanten

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles naar wens

Goede kwaliteit, aardige medewerkers, gedaan war afgesproken was.

  • Aanbevelen? Ja
3

Veel te lang wachten!

Ik kon pas na 6 weken terecht voor een bandenwissel. Netjes een afspraak gemaakt en ik zou op de wisseling wachten. Ik heb nl. banden met velgen, dus het wisselen kost niet veel tijd (normaal gesproken). Ik heb uiteindelijk 2uur en een kwartier moeten wachten. Veel (!) te lang voor een handeling die maximaal een half uur duurt! Het was geen spontaan bezoek, maar een geplande afspraak. Dus nee, ik van niet tevreden! Normaal kreeg ik een uitdraai van de gemeten profiel van de winterbanden, maar dat heb ik nu ook niet gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service

Ophalen - onderhoud - wassen - weer thuis bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Klantvriendelijke service

Helaas stond mijn vervangend vervoer niet klaar en moest ik daar nog een half uur op wachten.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima beurt gedaan vond het alleen lang duren

Ik heb de auto om 8 uur gebracht voor een standaard beurt en kreeg deze pas om 17.00 terug. Vond ik lang duren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed

Auto weer gemaakt, wel zelf achteraan moeten bellen hoelang het nog ging duren en duurde erg lang voordat je iemand te pakken krijgt. Kosten wel erg duur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Zeer nette ontvangst Goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
4

Zwaar teleurgesteld

Zeer ontevreden over wachtijden betreffende voor een afspraak. Aangegeven punten zijn niet verwerkt, staat wel netjes op de factuur. Weer een afspraak over 5 wkn, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Vriendelijk personeel voor de rest zeer slecht.

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.