Filters

6

reparatie heeft lang geduurd

vanwege personele problemen en bezetting (ziekte en een tekort aan personeel) heeft de reparatie naar mijn mening (te)lang geduurd (ruim 3 weken) Iedereen die ik spreek bij Nefkens begint al met dit excuus. Zou ik niet doen, pak het professioneel op en zoek na oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en vriendelijke mensen!

Goede service en vriendelijke mensen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Je weet altijd precies waar je aan toe bent. Erg prettig!

Je weet altijd precies waar je aan toe bent. Erg prettig!

  • Aanbevelen? Ja
8

Bereikbaarheid en wachttijd niet mijn ding, auto maken goed gelukt

Bereikbaarheid telefonisch is gemiddeld 10-15 minuten en dan nog receptie doorgeschakeld receptie ggh opgehangen .... Wachttijd als er een probleem is met je auto 5-6 wkn vind ik lang voor een lease auto , auto nodig voor mijn werk! Kreeg auto 'gepoetst' terug na beurt en keuring, maar stond buiten onder de bomen voor jullie bedrijf allemaal soort harsdruppeltjes op auto van de bomen.... Tevreden over afhandeling Zorgzame groet, Christianne

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk

Hele aardige medewerkers. Prima wachtplek. Duidelijke uitleg over de werkzaamheden die zijn verricht.

  • Aanbevelen? Ja
8

Auto voelt als nieuw

Enige puntje van kritiek is de telefonische bereikbaarheid van de receptie/werkplaats

  • Aanbevelen? Ja
10

Naar tevredenheid bandenwissel uitgevoerd.

Ben netjes ontvangen. Kon blijven wachten in een nette omgeving en de wissel is naar tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht

Ik was klant bij Opel Helmond nu moet ik naar Eindhoven waar het mega druk is. personeel doet zijn best maar je ziet dat ze het erg druk hebben. moet ik terug komen voor een service beurt die niet goed gedaan is. moet ik een huur auto betalen voor dag. In helmond kon ik de fiets pakken of lopen ! maar door een slechte onderhouds beurt kachel ruimte zaten bladeren binnen een week weer gebrom) krijg ik als advies mij auto schoonhouden van blaadjes en niet onderbomen zetten. :( ik heb dit nog nooit meegemaakt bij eeen auto maar bij deze opel nu al voor de derde keer. zelfs als het geen blaadjes tijd is. maar goed 3 x een spieker laten nakijken om dat hij een geluid maakt omdat de behuizing niet vast zit maar trilt . En dan mag de lease maatschappij een huur auto betalen ik vind dit raar. ik hoor graag wat jullie er zelf van vinden

  • Aanbevelen? Nee
2

belabberd

Maakte in begin al de indruk dat je bij een universeel garage komt i.p.v ..een citroen dealer. Dit bleek ook. Afspraak willen maken ,begint met heel lange wachttijd, afspraak wordt dan toch weer verzet. Konden geen indicatie geven wanneer auto klaar was. Gebeld om twee uur dat auto klaar was. Anderhalf uur later auto opgehaald moeten wachten omdat er geen rekening was Er was gevraagd of kentekenplaat vervangen mocht worden, toestemming gegeven . Gevolg camera staat niet meer goed konden ze ook niets aan doen. Navigatie geüpdatet, werkt geheugen niet meer .Zou aan telefoon liggen. Blijkt achteraf wel aan updaten te liggen, kon na enig zoeken door mijn zoon verholpen worden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen, vriendelijke, service.

Afspraak nakomen, dat gebeurd hier. Net even dat stapje extra wat het verschil maakt! Natuurlijk gevoel voor de klant, duidelijke uitleg en goede service met een glimlach. Prima dus!

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

De reden hiervoor is dat ik voor het derde jaar op rij probeer een update van het navigatiesysteem te krijgen voor deze auto. Dit is 's-ochtends nog bij het inleveren van de auto besproken. De afgelopen twee jaar, was de update nog niet beschikbaar ten tijde van de kilometerbeurt, maar nu wel. Echter de laatste versie is nog steeds van april 2019, waardoor ik onder andere op veel wegen nog steeds 130 per uur mag. Daarnaast heeft een monteur een sleutel/schroevendraaier in de auto achtergelaten, die ik de volgende ker aan jullie zal teruggeven, dus een beetje slordig. De auto staat op naam van onze directeur, echter ik ben de bestuurder van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen en goede service

Goede service en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed en duidelijk geholpen

Goed ontvangen en op de hoogte gehouden tijdens het onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service.

Deskundig en altijd vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Banden zijn netjes en vlug gewisseld

Banden zijn netjes en vlug gewisseld

  • Aanbevelen? Ja
4

Te lang wachten

Wisselen van wielen, klaar terwijl u wacht. Duurde toch nog ruim een uur. Toen de auto weer buiten stond was er toch nog 15 minuten om een factuur te maken

  • Aanbevelen? Nee
4

Het duurde te lang, het vervangen van een koplamp, 50 minuten was mijn wachttijd.

Bij binnenkomst duurde het geruime tijd voor 1 van de 3 medewerkers, aan de andere kant van de balie, mij te woord stond. Met elkaar praten, daar waren ze vooral druk mee. Opdracht gemaakt voor de werkplaats. Ik heb een wandeling gemaakt, bij terugkomst stond de auto nog buiten. Ergens was deze weg, meegenomen door een monteur. Het lampje was betrekkelijk snel vervangen en vervolgens werd de opdrachtbon ingeleverd. (Er moest een factuur gemaakt en uitgeprint). En dat duurde en duurde maar. Zittend op een stoel en mijn groeiende ergernis verbijtend zie ik van alles, vooral veel met elkaar, heen en weer , pratende medewerkers, druk, druk, druk, doch geen factuur en geen enkele activiteit in de garage zelf. Uiteindelijk stond ik na 50 minuten buiten en dat voor het vervangen van een lampje. Ik ben een fervent en enthousiast Citroen-rijder, en reeds meer dan 25 jaar bij deze garage maar vraag me ernstig af waarom e.e.a. zo lang moet duren, om vervolgens voor het vervangen van een lampje 26,40 euro te moeten neertellen. Ontevreden hierover? Ik zeker wel. Jammer dat er hieronder, bij het vak Aanbevelen?* niet ook de mogelijkheid: 'Twijfelachtig' 'staat. Ik moet kiezen in dit vak, er staat nu: NEE

  • Aanbevelen? Nee
2

Gewoon weg ****.

Danks zij Wesley, is alles toch nog opgelost. Vanaf afspraak tot ophalen voertuig, een grote fiasco. Nogmaals dankzij Wesley blijf ik klant, anders kwam ik nooit meer terug. Kan telefonisch eea toelichten 06-30777668. Fred Guit.

  • Aanbevelen? Nee
6

ontvangst goed afhandeling zeer traag

Afhandeling ,auto stond al weer buiten geparkeerd, enorm traag. Gelijktijdig met mij 2 mopperende klanten over de trage afhandeling. Excuses en verklaring over de onderbezetting (meivakantie) zijn wel gecommuniceerd met de klanten.

  • Aanbevelen? Ja
6

Chaotisch en vriendelijk

Het maken van afspraken verliep chaotisch. Het persoonlijke contact was altijd heel vriendelijk. Uiteindelijk werden alle wensen correct uitgevoerd. Er is nog een lange weg te gaan voordat Nefkens Eindhoven kwa uitstraling, efficiency en competentie kan meedingen naar een toppositie. Zeker voor het niveau wat hoort bij de geclaimde status van het merk DS. Het ligt denk ik niet aan de individuele medewerkers maar aan training, coaching en investeringen.........

  • Aanbevelen? Nee
4

Kleine beurt, duurt bijne 2 uur na afspraak.

Auto op de tijd ingeleverd voor afspraak, dit was een kleine beurt nodig, een jaar na aflevering met een km-stand van iets meer dan 8000. Bij inleveren aangeven dat op de 'trommels' op beide achterwielen, die in het centrum van de remschijven zitten, veel roestvorming zit. Nadat de auto uit de werkplaats kwam en ik vroeg hoe en wat van de roestvorming werd verteld dat dit na kan als de auto enige tijd heeft stilgestaan, na enkele keren remmen zal dit verdwijnen ????? Het zit niet op de remschijven maar op de 'trommels' in het centrum van de remschijven. Dan krijg ik het gevoel niet helemaal serieus te zijn genomen. De auto was wel gewassen en uitgezogen. Met vriendelijke groet, A. van der Meijden P.s. graag had ik enkele foto's met de roestvorming bijgesloten maar dat wordt door dit programma niet geaccepteerd.

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer slecht

Maak een afspraak digitaal , wat ik als zeer prettig ervaarde zodat ikzelf de tijd kon uitzoeken Maar krijg vervolgens een mailtje dat men de afspraak verzet omdat men geen digitale afspraken maakt. Deze afspraak was natuurlijk voor mij niet goed moest dus weer gaan bellen. Ik heb een extra garantie dus kan een leenauto krijgen. Heb dit aangegeven maar degene die ik aan de lijn had zei dat dat niet nodig was want het duurde allemaal niet zolang en daarom hadden ze ook geen leenauto voor mij Het zou hooguit een uurtje duren Heb er gezeten van 13.00 tot 16.00 behoorlijk lang dus Dan komen ze vertellen dat de voorbanden eigenlijk wel aan vervanging toe zijn ( lijkt kwikfit wel) Maar op mijn vraag of ze de navigatie kunnen bijwerken werd negatief geantwoord want dat duurde zeker 2,5 uur als hij niet zou crashen daar kon ik beter een nieuwe afspraak voor maken. Wat mij ook ergerde toen ik daar zat was dat de verkoop en afhandeling daarvan alsook telefonische gesprekken van de heren woordelijk te verstaan waren. Vind dit ten opzichte van degene die daar zit en een auto koopt, net als de mensen die daar zitten te wachten, niet netjes Zou voor mij een reden zijn om zo geen auto te kopen. De verkoper die mij vorig jaar de auto heeft verkocht heb ik zeker twee keer voorbij zien komen, maar er kon nog geen goedendag vanaf Al met al was dit voor mij een slechte besteding van mijn vrije middag en was best teleurgesteld in Nefkens.

  • Aanbevelen? Nee
2

gewoon slecht

ik had vrijdag morgen een bandenwissel van winter naar zomer banden. onderweg naar huis kreeg ik een melding banden spanning te laag meteen naar de benzine pomp gereden en de band op spanning gebracht maar de melding bleef. toevallig hadden wij een proefrit afgesproken op zaterdag daarna en spraken verkoper de Heer Ton v Rhee die heeft de sensoren gekalibreerd.wat eigenlijk door de werkplaats gedaan moest worden ik neem aan dat de monteurs op de hoogte zijn dat de wielen gekalibreerd moeten worden

  • Aanbevelen? Nee
8

Tevreden over servicebeurt

Wachttijd, ruim anderhalf uur, net iets te lang, neem volgende keer een fiets mee.

  • Aanbevelen? Ja
5

Geen prettige ervaring

Ik had me aangemeld ongeveer twee weken voor een onderhoudsbeurt en het vervangen van het expansievat. Bleek dat er een levertijd van 5 weken was op een expansievat (via internet binnen 24 uur). Kreeg hier een niet zinvolle uitleg over. Na wat gemoppper van mijn kant is de auto toch de volgende dag gemaakt. Bij vertrek bleek dat de computer van de auto niet goed is ingesteld. Dus kan weer terug.

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.