Filters

4

Niet om over naar huis te schrijven.

De service en klantvriendelijkheid is niet zoals ik verwacht. Er waren/zijn een aantal gebreken aan de auto die nu nog niet opgelost zijn. Inmiddels bijna twee weken geleden. Aan de balie tot twee keer toe sleutels mee gekregen doen niet van de auto waren. Kortom, de service, klantvriendelijkheid, en de professionele afhandeling vond ik niet bij een dealer/garage passen. Ik hoop dan ook van harte dat hier verbetering in zit naar de klant toe.

  • Aanbevelen? Nee
6

Het voelt niet als een Opel dealer

Ondanks de leeftijd van mijn auto kies ik toch voor een merkdealer. Ik had altijd erg goede ervaring bij Driessen Opel. Via de mail was ik verwittigd dat bij overname door Nefkens niets zou veranderen. Dus daarop heb ik mijn verwachting gebaseerd. Qua personeel, niets dan lof! Wat me opviel: Geen Opel mobiliteits garantie, maar een Nefkens VIP pas. Op de uitdraai van de werkzaamheden geen Opel logo Op de factuur geen Opel logo, alleen die van Peugeot en Citroën. Onderhoudsboekje (lag in dashboardkastje) niet ingevuld. Dus mijn ervaring is dat ik mijn Opel bij een citroen/Peugeot dealer heb laten onderhouden. En dat ik dus niet meer kan aantonen dat mijn auto Opel Dealer onderhouden is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Na via internet een afspraak gemaakt te hebben voor de APK en onderhoudsbeurt voor mijn leaseauto is deze per mail bevestigd. 1 dag voor de afspraak een sms ter herinngering gekregen. Ter plaatse stond de vervangende auto klaar en werd ik netjes te woord gestaan. Halverwege de dag weer een sms dat de auto gereed was. Deze opgehaald en uitleg gekregen over wat er door de monteur gedaan was.

  • Aanbevelen? Ja
4

Behandeling aan de receptie.

Medio maart diagnose gesteld wat er met de auto aan de hand was. Bij receptie prijsopgave gevraagd, zou thuisgestuurd worden. Na twee weken niets gehoord te hebben receptie weer bezocht ter plaatse werd een uitdraai gemaakt wat de kosten zouden zijn (30 maart) Terwijl met de auto niet te rijden was kon reparatie pas plaatsvinden op 10 mei. Auto 9 mei gebracht op 12 mei pas klaar. Op 12 mei een klein half uur staan de wachten bij de receptie. Bemanning receptie 1 persoon terwijl er 3 wachtende aanwezig waren. Uiteindelijk kwam tweede persoon binnen lopen terug van boodschappen doen. In het kantoortje achter de receptie waren meerdere mensen aanwezig een hint voor de toekomst lkaat een van hen bijspringen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Chapeau

Klantvriendelijkheid en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden

nummerplaat lijstje ongevraagd vervangen en maar half gestofzuigd

  • Aanbevelen? Ja
2

slechte ervaring

Jullie waren niet op de hoogte van mijn afspraak, niet gebeld wanneer de bus klaar was

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en snelle service!

Voorafgaand aan de werkzaamheden een prijsopgave en optionele reparaties. Snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima en klantvriendelijk

goed

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Mijn afspraak (telefonisch gemaakt en via mail bevestigd) was niet bekend toen ik de auto kwam brengen. De vriendelijke man heeft gezocht in het systeem en uiteindelijk vond hij de afspraak. Toen bleek dat de auto langer in de werkplaats moest blijven was er niet bekend of wij vervangend vervoer hadden. Hier moest ik zelf voor bellen naar Driessen autolease, terwijl de werkplaats al overleg had gehad met de lease maatschappij over de mankementen aan de auto. Toen ik mijn auto na 3 dagen kwam halen hoefde ik geen papieren mee te nemen. Later werd ik gebeld dat dit toch had gemoeten, dus of ik er even voor terug kon komen rijden. Dit ging niet door eigen afspraken, opsturen werd niet gedaan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne dealer, topservice!

Gewoon goed geholpen, keurige service.

  • Aanbevelen? Ja
4

Onzorgvuldige service

Had een afspraak na Pasen. Deze wilde jullie verzetten naar eind mei. Hiermee niet akkoord gegaan. Uiteindelijk kon het 9 mei. Toen ik om 16.45 zelf naar de garage ben gekomen omdat ik ze telefonisch niet te pakken kreeg. Bleek dat ze mijn auto waren vergeten, er was dus niets mee gedaan. Ik vraag mij af als ik niet naar de garage was gekomen of ik dan wel gebeld zou zijn? En een auto vergeten....alles staat toch in het systeem. !! Ik.lease mijn auto. De vlg keer laat ik de auto ophalen door een andere garage. Als hij opgehaald wordt, kunnen ze hem ook niet vergeten

  • Aanbevelen? Nee
6

lang moeten wachten

Voor een bandenwissel die om 15.00 uur afgesproen is en pas tegen 17.00 uur klaar is vond ik erg lang. Verder prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijk personeel, maar wachttijd voor een afspraak veel te lang.

Service via telefoon en in de werkplaats goed. Wachttijd van ruim 1 maand voor een onderhoudsbeurt vind ik veel te lang. Buiten staan bomen waar veel stuifmeel o.i.d. uitvalt waardoor auto er niet uit zag bij ophalen en plakkerig was, maar dat is de natuur en kan Nefkens weinig aan doen.

  • Aanbevelen? Nee
10

goed

goed........................

  • Aanbevelen? Ja
6

Controle en onderhoud blijkt dat ok is geweest

De enige is dat ik te lang moest op de auto wachten. De recepcionist deed het netjes maar er was een vertraging dus daarom

  • Aanbevelen? Ja
10

goed werk

ok

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
6

Reparatie top! Maar....

Reparatie goed! Elektrische leenfiets fijn! 3 dagen naar Heeze / Werk gefietst. Maar...... Auto heeft 3 dagen voor onder bomen gestaan, terwijl ik nog gevraagd heb of ze die op jullie terrein zetten. Ja was het antwoord. Auto zat helemaal onder vogelpoep, plakhars en soort spul van bladeren. Zelfs bij mijn luchtinlaten ventilatie. Als ik Ramon (jullie collega)niet aangesproken had. Had ik de auto in deze staat mee naar huis moeten nemen. Ben thuis nog uur bezig geweest om met stofzuiger de luchtinlaten en van binnen te zuigen. Mijn vrouw had ook haar auto bij Driessen in onderhoud. Of wij terugkomen is een tweede.

  • Aanbevelen? Nee
7

Efficiente service maar toch een belangrijk minpuntje

Ik heb woensdag 11 mei mijn Opel Ampera-E binnengebracht voor de bandenwissel en de APK-keuring. De balie-medewerkers waren super behulpzaam en vriendelijk, en namen de tijd om de uitgevoerde werkzaamheden aan de auto te bespreken, dat is heel prettig om te ervaren. En nu het minpuntje. Eenmaal op weg naar huis met de auto bleek dat bij het remmen aan het stoplicht het rempedaal langzaam als in een spons wegzakte, en ik extra druk moest uitoefenen op het rempedaal om de auto bij stilstand niet verder te laten rijden (automaat). Dat bleef een hele tijd zo tot zo'n 10 a 15 km verder, bijna thuis, toen was het euvel over. Op zijn minst had men mij bij de balie moeten melden dat dit kon gebeuren. En eigenlijk had men bij Opel dit euvel bij de test-rit moeten herkennen, en het euvel herstellen vooraleer de klant met de auto te laten wegrijden. Volgende keer beter !

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg behulpzame, aardige mensen. Top!

Erg netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, maar luister naar de kleine dingen van de klant.

Voor mij was het de eerste keer bij Nefkens nadat dit overgenomen was van Driessen autogroep. Ik hoopte natuurlijk dat de service net zo bleef als hij was. Bij aankomst kreeg ik de vraag of ik de kentekenplaat houders wilde veranderen in die van Nefkens. Voor mij hoefde dat niet,dit omdat mij dit niets uitmaakt en ook vondt ik dit niet heel milieu bewust. De balie medewerker heeft dit ook zo keurig op de reparatie/beurt bon gezet. Toen ik thuis kwam en achter mijn auto stond schetste mijn verbazing dat er toch een nefkens kentekenplaathouder op zat. Niet dat ik dit zo'n grote ramp vindt, maar ergens is het toch een soort van brutaal om dit dan te doen. Advies geef ik dan ook: kijk goed op de reparatie bon in de werkplaats zo voorkom je foutjes,en luister ook naar de kleine dingen van de klant,die zijn net zo belangrijk. Ik was dit voorheen zo gewend. Verder absoluut tevreden en tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
5

meer oog voor de klant hebben

Onverschillige houding van balie medewerkster bij brengen van de auto. Ze waren met twee personen, hadden mij allebei gezien maar er werd zeker de eerste twee minuten niets gezegd.. Het kwam duidelijk niet uit, bleef achter haar bureau zitten terwijl ze mij vroeg wat ik kwam doen.. Niet klantvriendelijk.. We hebben altijd goede ervaringen met Opel Driessen gehad

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Auto was schoon torn ik hem terug kreeg Heel prettig. Alleen na 1 dag gag het alweer een foutcode aan,wat minder was

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.