Filters

4

Onvoldoende en te late informatie

Auto op dinsdag gebracht voor een kleine beurt op woensdag. Toen ik om 16.15 uur kwam vragen of de auto al klaar was, kreeg ik te horen dat het die dag niet meer lukte. Er werd een vervangende auto aangeboden, maar die bleek niet beschikbaar.

  • Aanbevelen? Nee
10

goed behandeld en geholpen

prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
4

Gevraagd werk niet uitgevoerd

Bij het maken van de afspraak heb ik duidelijk aangegeven dat de achterklep de bumper raakt bij het sluiten, en dat ik dat wilde laten repareren, en wel onder garantie. Bij het ophalen werd verteld dat daarvoor weer een nieuwe afspraak nodig is, en ook dat het geen garantie betrof aangezien “er vast iemand tegen mij auto was gereden”. Dat vond ik niet prettig en erg raar. Onderhoud verder prima uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima, gastvrij, deskundig, flexibel,

Mijn afspraak bleek later gepland. Toch flexibel ingepast en uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Bereidwillig personeel, maar moeilijk telefonisch bereikbaar.

Uit het diagnoserapport bleek dat het onderhoudsboekje niet gevonden kon worden. Ik heb het telefoonnummer , dat op het rapport stond gebeld, doch dit bleek gewijzigd. Bij de keuze van de serviceafdeling kreeg ik toch iemand anders. Deze zou mij doorverbinden doch na 10 minuten nog geen verbinding. Opnieuw gebeld, kreeg dezelfde persoon en deze zou terug laten bellen. Na 3/4 uur nog niet gehoord. Opnieuw gebeld kreeg een andere persoon aan de lijn, zou dit nog eens onder de aandacht brengen. Had intussen diagnoserapport kunnen openen en heb toen terugbellen ingegeven, werd kort daarna gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
7

laks qua communicatie/terugkoppeling

Ik heb zelf moeten nemen om te kijken of ik de auto nog voor sluitingstijd kon komen ophalen en kreeg toen zelfs maar met moeite alleen de receptie te pakken want bij de werkplaats naam niemand op.

  • Aanbevelen? Ja
4

afspraak niet nagekomen

had afgesproken dat de auto om 15.00 klaar zou zijn , zelf om 16.30 maar langs de showroom gegaan auto stond buiten klaar , vergeten mijn te bellen De man achter de balie was zeer vriendelijk en behulpzaam ., daarom 2 sterren anders waren het o sterren zou uitleg krijgen over waar de spullen waren voor het reserve wiel, ik krijg 2 foto's te zien waar ik nog niks mee kon de auto stond geblokkerd door de sleepwagen , de chauffeur was nergens te vinden , dus wachten

  • Aanbevelen? Nee
10

Precies op tijd begonnen en prima uitleg over enkele dingen.

Fijn dat men kan wachten vooral voor de mensen buiten Eindhoven.

  • Aanbevelen? Ja
2

Eerste indruk niet zo geweldig

Apple auto is klaar,was niet klaar. Krijg misschien andere auto even mee,ondanks fout garage moet ik wel de benzine betalen,maar er was toch geen auto beschikbaar, uiteindelijk thuisgebracht. Aansluiten telefoon in de auto niet gelukt,daar moet ik dan weer voor terugkomen. Garage (showroom) ziet er niet echt uitnodigend uit.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima gedaan

Prima gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

.

  • Aanbevelen? Ja
4

Waar is de service gebleven?

Bij het ophalen helaas voor een aantal onaangename verrassingen komen te staan. Bij het melden bij de receptie dat ik de Jumpy op kwam halen kreeg ik de vraag welk merk auto dat is? Pardon? Zoveel types zijn er niet van Citroën, DS en Opel. De grootste tegenvaller was de vieze auto. De auto is schoon ingeleverd en door jullie tegenover het pand onder de bomen geparkeerd. Bij ophalen zat de auto onder een plaklaag en liepen de rupsen op het dak en de achterdeuren. Ik moest eerst naar de wasstraat om de auto weer schoon te krijgen. Nee, voor mij niet nog een keer.....

  • Aanbevelen? Nee
10

Positief

Het contact met de medewerker was rustig en informatief en de bandenwissel is naar tevredenheid uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

afspraak voor servicebeurt ging soepel en alles verliep zoals mocht worden verwacht van Nefkens.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

klantvriendelijk

Opmerkingen: Ruiterwissetbladen en achteruitrijlampje zijn vervangen: prijs van deze onderdelen vind ik wel erg hoog!

  • Aanbevelen? Nee
10

Een goede eerste ervaring

Ben meteen gebeld toen de auto klaar was. Kreeg bij het brengen al te horen wat de kosten waren,als er verder niets vervangen hoefde te worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige ervaring

Goed geholpen, prettig hoe het werkt en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
4

Motorkap zat nog los, werd geconstateerd op de snelweg A2

Motorkap zat nog los, werd geconstateerd op de snelweg A2. Zat natuurlijk nog vergrendeld door veiligheidshaak maar toch, mag niet gebeuren! Voor iemand die dat niet weet het het schrikken! De beurt zelf heb ik niets op aan te merken L-345-PB Opel Grandland

  • Aanbevelen? Nee
6

Jammer dat ik niet tevreden naar huis ging op vrijdag

Vrijdag middag aankomen en te horen krijgen dat de auto niet klaar is zonder dat je een telefoontje hebt gehad is niet leuk. Kan gebeuren. Iedereen maakt fouten. Maar om dan vervolgens later een discussie te moeten opstarten over een leenauto omdat de auto wellicht pas maandag klaar is, vond ik echt minder leuk. Natuurlijk doet iedereen zijn best. Maar als er zaken ontstaan buiten de klant om is het wellicht zinvol om flexibeler te schakelen. Uiteindelijk prima geregeld. Met dank aan monteur Jeroen die het woord Service echt inhoud gaf door de auto bij mij thuis om te komen ruilen. Mijn doorslag om er toch een voldoende van te maken. Top Jeroen!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service, communicatie vooraf kan beter

Bij navraag over de prijzen van een onderhoudsbeurt word hier geen inzicht in gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

AAan auto volgens afspraak in twee uur een onderhoudsbeurt en een terugroepactie uitgevoerd en netjes gewassen. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik werd goed te woord gestaan.

Ik werd vriendelijk ontvangen. Goede sevice Fijne leenfiets.

  • Aanbevelen? Ja
4

Het is behoorlijk achteruit gegaan.

Om 10.15 uur een afspraak voor bandenwissel, om 11.45 bij de receptie gaan vragen hoe het ermee stond. Auto vervolgens op straat aangetroffen met knipperlichten aan en de grote witte stickers nog op de banden. Verder tijdens het wachten een rommelige indruk gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Niets meer aan toe te voegen.

Vriendelijke mensen, oplossingsgericht en kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.