Filters

10

Alles keurig volgens afspraak uitgevoerd

Bandenwissel, APK en grote beurt

  • Aanbevelen? Ja
4

Onder de maat

Auto om 8 uur gebracht voor keuring en resetten, 16.45 klaar, echter resetten is niet gedaan. Cruse control werkt nog steeds niet.

  • Aanbevelen? Ja
4

Men komt afspraak niet na

Er was duidelijk afgesproken dat de kentkenplaathouder niet vervangen zou worden. Baliemedewerker laat mij zien dat hij dit expliciet op de werkbon heeft gezet. Bij afhalen van de auto blijkt men hem toch vervangen te hebben voor een exemplaar met de tekst Nefkens. Verklaring van de (dan aanwezige, andere als in de ochtend) baliemedewerkster: de monteur is duitstalig en heeft het niet begrepen. Ik heb het gevoel dat men gewoon op automatisme werkt.

  • Aanbevelen? Nee
4

Afspraak zowel digitaal als telefonisch gemaakt vervolgens bij het brengen van de auto niet goed bek

Het is er niet beter op geworden sinds de overnachting

  • Aanbevelen? Nee
4

Het is er niet beter op geworden sinds dat het Nefkens is

Slechte communicatie. Auto is ineens APK gekeurd terwijl ik daar geen opdracht voor heb gegeven. Auto was nog niet gereed, terwijl ik hem juist vroeg had gebracht, want alleen de banden en olie dienden vervangen te worden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer positief

Bij het brengen van de auto werd ik zeer vriendelijk ontvangen door de baliemedewerker, de heer Delhaes. Hij gaf duidelijk uitleg over de werkzaamheden en de verdere stappen. Ook bij het ophalen van de auto werd door de heer Delhaes duidelijk uitgelegd wat er gedaan was en liep met mij de rekening door en gaf de nodige uitleg. Legde ook uit wat de Nefkens VIP procedure inhield. Daarna ook nog een zeer prettig gesprek gehad met de heer Ton van Rhee, mijn aanspreekpunt in de tijd van Driessen Opel bij de aanschaf van een andere auto. Ondanks de hoge rekening toch met een goed gevoel vertrokken.

  • Aanbevelen? Ja
8

alles netjes uitgevoerd

geweldige servies en allemaal erg vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geholpen

Ik ben prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen goede planning

Had mijn auto in de ochtend gebracht voor een beurt en een update voor navigatie/systeem. Wordt om 16.30 gebeld dat het niet zal lukken vandaag. Omdat de update nog 1.5 uur duurt! Of ik morgen terug kan komen, terwijl ik duidelijk had aangeven dat ik 160 km van deze garage woon. Medewerker zou kunnen kijken voor tijdelijk vervoer en eventueel mijn auto op transport richting mijn huis. Ik zou nog teruggebeld worden hierover. Was 17.30 en dacht laat ok maar even naar de garage lopen. Medewerker was al weg en niet teruggebeld! Heb een leenauto meegekregen en mijn auto de volgende dag weer opgehaald na 160 km vanuit Lelystad. Moraal van verhaal is, begin gelijk met de update om 9.00! En cursus communicatie training!

  • Aanbevelen? Nee
10

PRIMA

PRIMA

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Auto keurig afgeleverd. Jammer dat het maken van een afspraak voor werkzaamheden zoveel tijd in beslag neemt. Nu pas de winterbanden vervangen bv.

  • Aanbevelen? Ja
4

middelmatig

Veel te lang moeten wachten op de bandenwissel. Normaal binnen het uur. Ik heb na 1,5 uur maar eens gevraagd hoe het zat. Na de nodige smoezen zijn ze toch eens gaan kijken en stond de auto gewoon buiten klaar. Ik snap de gevolgen van de corona maar ik denk dat alle kleine klussen zoals bandenwissel, lampjes vervangen etc. veel sneller ingepland moeten kunnen worden. Ik heb nu weken moeten wachten voordat ik aan de beurt was. Voor mij een een reden om eens na te denken of dit mijn garage is.

  • Aanbevelen? Nee
4

Is niet meer wat het geweest is

Telefonisch erg slecht bereikbaar.

  • Aanbevelen? Nee
8

Uiteindelijk goede ervaring

Het telefonisch maken van de werkplaats afspraak viel tegen; de medewerker aan de telefoon was niet vriendelijk en wat ongeïnteresseerd. Ik begreep later dat het een ingehuurde kracht was. Ook de periode die lag tussen het maken van de afspraak en de eerstvolgende mogelijkheid voor de onderhoudsbeurt was te lang (circa 1 1/2 maand). De ervaring bij Nefkens Citroën zelf was uitstekend. Zeer vriendelijke en professionele medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak is afspraak

Afgesproken voor een beurt. Had een paar puntjes voor extra aandacht op de dag zelf aangebracht. Alles was gecheckt en gerepareerd! Prima.

  • Aanbevelen? Ja
2

veel vragen bij de nogal forse nota van € 520,69 voor een grote beurt

een H7 lamp vervangen bij Driessen kostte op 13/4 2017 € 13.70 incl. ( rekening alhier nog in dossier ) ; eenzelfde actie bij uw beurt kost op 12/5 2022 maar liefst € 53,-- ! Dit verschil is mi te groot en behoeft aanpassing ... Ook over de andere psten zou ik graag een nadere verklaring ontvangen .... groet, Ruud Visser ( partner van mevr. MJ Evers ) [email protected]

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima

Goede, duidelijke servicemedewerkers, duidelijk onderhoudstapport en een zeer snelle beurt, in 2 uur was de auto klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Onderhoud perfect uitgevoerd

Onderhoud gedaan alles nagelopen en vervangen wat nodig was. Zeer goede en vriendelijke service.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima werk maar slechte planning

De auto zou om 5 uur klaar zijn. Toen ik om 5 uur bij de garage was werd ik door de werkplaats gebeld dat deze pas de volgende dag klaar zou zijn. Als gevolg voor niets meer dan een uur heen en weer door de avondspits gereden. Het werk was verder prima uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Voor herhaling vatbaar

De medewerkers zijn altijd al vriendelijk, maar de afgelopen keer trof ik ze in een extra vriendelijke bui. Zoals gebruikelijk wachtte ik ook deze keer voor de wielenwissel. Op weg naar de leestafel werd de thee al voor me ingeschonken, super service!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prima service. Enkel is de melding (olie verversen) niet weggenomen uit het systeem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Snelle en vakkundige service

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

Prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

goed maar bereikbaarheid mag beter

De ervaring in de garage en uiteindelijke met de des betreffende persoon was prima. Maar telefonische bereikbaarheid was niet goed. Vaak moeten bellen om contact te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hier onze bevindingen in het hieronder vermelde.

We hebben gewoon veel vertrouwen in het goede werk dat in de werkplaats wordt verricht, zonder dat wij een bezoek hebben gebracht aan/in de werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.