Filters

6

X

De receptie is vriendelijk en terzake deskundig. De onderhoudsbeurt is prima uitgevoerd. Daar vijf sterren voor. Het parkeren is een ramp en ik begreep dat ook veel personeelsleden van de garages daar parkeren. Daar zit de oplossing denk ik. De bereikbaarheid is rampzalig. Twee keer 19 minuten gewacht maar de werkplaats was niet te bereiken. Ik wil niet in de openbare reviews geplaatst worden. Ik schrijf alleen maar omdat jullie daar je voordeel mee kunnen doen, om dit te proberen op te lossen. Mvgr Jack Toos

  • Aanbevelen? Nee
8

Werkplaatservaring was goed.

Alleen de telefonische bereikbaarheid vi centrale liep bij mij diverse malen mis. Vraag naar garage woensel en krijg geldropseweg?

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk

Meneer Ramon heeft mij uitstekend geïnformeerd en geholpen. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitvoering heel netjes, te lange wachttijd

Ik had een afspraak voor een onderhoudsbeurt, bij aankomst werd gezegd dat het ongeveer één uur zou duren, na een wachttijd van drie uur, kreeg ik pas mijn autosleutels, misschien tussendoor even communiceren met de klant..

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, snel, klantvriendelijk!!

Zoals hierboven: goed snel en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is prima conform afspraken verlopen

zie hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Fijne gratis leenfiets

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service, aardige medewerkers

Denken mee, leggen goed uit wat je het beste kan doen. Super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
2

Waardeloos

Verschillende keren bellen. Klantenservice niet te bereiken. Terugbel verzoeken worden genegeerd. Leasemaatschappij Prolease had dezelfde ervaring en heeft de auto naar een andere garage gebracht. 4000 euro reparatie laten liggen. Kansloos.

  • Aanbevelen? Nee
4

Pers, vriendelijk. Rep, veel te duur

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door het personeel. Daar kan ik verder niks over zeggen. Wel over de prijzen die jullie hanteren. Ik viel van bij stoel bij het horen dat jullie 1440,- euro vroegen om een koppeling te vervangen. Betaal je mss bij elke handeling die jullie aan het voertuig doen? Ik heb rond gebeld en de duurste die ik vond vroeg nog geen 700,-. Ook voor de achter demper 735,- Ik heb voor ongeveer 5 jaar geleden een hele uitlaat eronder laten leggen voor nog geen 600,-. Ik vind het wel jammer want ik kwam graag bij Driessen nu Nefkens.

  • Aanbevelen? Nee
2

Waardeloos,

Ik zou volgens we hadden afgesproken gebeld worden wat de evt extra onkosten zouden zijn tijdens de auto beurt. I.p.v dat ik gebeld werd zag ik later dat ik een mailbericht had gekregen. Er werd gevraagd om spoedig contact op te nemen I.v m diagnose en kosten. Ik ben ruim een half uur bezig geweest om jullie telefonisch te bereiken zonder resultaat. Ik kreeg alleen tussendoor een receptioniste aan de tel ( centrale algemeen). De communicatie laat veel te wensen over. Verder toen ik de auto weer kwam ophalen heb ik ruim 20 minuten aan de receptie van de werkplaats staan wachten terwijl een medewerker mij had gezegd bij binnenkomst. Even dit nog afwerken en ik kom er dan aan. Er was verder op dat moment geen andere klant. Ik heb een andere medewerkster aangesproken die ook aan de receptie zat dat ik het erg klantonvriendelijkheid vindt en onacceptabel om een klant zolang te laten wachten. Terwijl ik alleen de autosleutel nodig had en om de ( dure rekening)te betalen. Ik zit zelf al ruim 40 jaar in de zorg, echter gaan wij heel anders om met mensen. Ik begrijp dat niet alles alle minuut kan , maar dit vond ik echt absurd en zeer frustrerend. Ik kan er dan verder ook niet positief over zijn.

  • Aanbevelen? Nee
2

Geen kennis van zaken

Onprofessioneel voor een merkdealer, de prijzen zijn wel professioneel

  • Aanbevelen? Nee
2

Waardeloos! De slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.

juiste gegevens voor de zoveelste maal doorgegeven. wederom daarna een enorm slechte communicatie daar wederom een verkeerde emailadres en telefoon nummer werdt gebruikt om mij te bereiken voor de status van de auto.... PERSONAL DATA PROTECTION ????? Medewerkers van Driessen niet bereikbaar, 32x gebeld , zelf telefonisten van dreisssen erkennen het probleem en vionden het een schande. 4x een spoed terugbel verzoek gemaakt en geen reactie ( 1x wel ben ik gebld en kon daarna niet meer iemand bereiken. 1 x contact gehad met een medeewerker maar daar werd ik ook niet wijzer van om mijn vraag en klacht te bespreken. uiteindelijk bij het afhalen van de auto werd ik door een zeer vriendelijke verkoper te woord gestaan en heeft me uitgelegd hoe en wat. pffff eindelijk. voor mij op deze manier nooit meer een nieuwe auto bij driessen/nefkens terwijl ik altijd een nieuwe citroen bij de dealer had gekocht wat super ging. en ook nog de vraag bij mn eerste contact afgelopen week of ze de nummer borden mochten vervangen door nefkens borden, zei ik oke, maar daar rekenen ze ook weer 30 euro voor. zegt dat dan erbij. ellende

  • Aanbevelen? Nee
6

Lang wachten voor een kwartiertje werk op afspraak

Vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Super bediening

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede vlotte servicebeurt

Servicebeurt liep vlot en wad op tijd gereed. Enig probleem is de parkeermogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig tot voldoende

Na dat de wagen was buiten gereden moest ik nog 50 minuten wachten op de factuur, terwijl ik aangaf dat ik andere afspraken had.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer klantonvriendelijk !!

Bovenstaande is wel duidelijk hoop ik !,

  • Aanbevelen? Nee
6

Prima kwaliteit en service, maar lange wachttijd.

In april wilde ik een afspraak maken voor een relatief kleine reparatie, de eerst ongelijke afspraak was bijna 6 weken later pas.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service maar door de drukte een beetje chaotisch

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zelfs mijn auto was buiten en binnen gepoetst en rook heerlijk fris!

  • Aanbevelen? Ja
3

Afspraak maken is slecht via de telefoon

Telefoon wordt bijna niet opgenomen, en als er een terug bel verzoek gemaakt is,wordt deze niet gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, netjes en prima geïnformeerd.

Alles is prima gegaan. Afspraak maken. Ontvangst vriendelijk en duidelijk. De vervangende auto (volgende keer een automaat) was prima geregeld. Communicatie over eventuele bijzonderheden was duidelijk! Tevreden weer naar huis! Verrassing: Mijn auto was gewassen!

  • Aanbevelen? Ja
3

Bereikbaarheid werkplaatsreceptie is waardeloos & lange wachttijd voor een afspraak reparatie/onderh

Je komt er haast niet door, soms word zelfs de verbinding verbroken. Je komt eerst bij een centrale receptie uit heb ik het idee, die moeten je weer doorverbinden ondanks dat ik in het keuzemenu heb aangegeven met welke afdeling ik contact wil. Ook de wachttijden voor reparatie of onderhoud vind ik erg lang. Het is er alles behalve beter op geworden sinds het Nefkens heet!

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.