Filters

8

wordt prima en op tij geholpen

goed en vriendelijk geholpen, geen lange wachttijd

  • Aanbevelen? Ja
2

Auto na 1 dag weer naar nefkens met probleem

Auto binnen 1 dag wederom naar garage waar hij nog steeds staat ter reparatie! Dus nee niet tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
8

`Goed geholpen

Weliswaar een forse rekening, maar alles in goed overleg. Het vooraf gestuurde diagnoserapport was niet te openen, via geen enkele browser. Typisch een ICT fout!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super hulp

Zomaar binnengevallen met een probleem en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Gedoe telefoon onbereikbaar

Ik wilde Opel Ampera repareren Onderdeel waren niet besteld op tijd Koste extra 2 dagen zonde auto In totaal 20 dagen onzekerheid Telefoons onbereikbaar Graag contact met management

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed!!

Alles volgens afspraak verlopen en netjes geinformeerd

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service

Met de Opel pech service werd alles netjes geregeld, ANWB kwam kijken en werd opgetakeld en kreeg een vervangende vervoer mee. Auto was binnen paar dagen weer gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Grandioos, kan bijna niet beter.

Jammer dat het maken van een afspraak ca. 6 weken op zich liet wachten anders waren 5 sterren volledig verdiend !!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
5

De service van Nefkens Eindhoven voldoet niet aan mijn verwachtingen

Auto gebracht bij Nefkens Eindhoven voor APK, Seizoenscheck en Aircocheck (Incl. vervangend vervoer). Bij de APK werd een probleem met de richtingaanwijzer geconstateerd, dit is zonder verder overleg en/of uitleg vervangen/gerepareerd. Dat zou ik graag anders zien, bijv. dat er eerst even wordt gebeld met de klant om het probleem uit te leggen en te overleggen. Er werd geconstateerd dat de pomp van de ruitensproeiervloeistof lekt, maar deze kon niet direct gerepareerd worden (het onderdeel was niet beschikbaar). Nu moet ik nog een extra keer terug komen om dit onderdeel te laten vervangen. Bovendien krijg ik de indruk dat men in de werkplaats gehaast werkt, want bij teruggave van mijn auto miste ik één sierkapje dat hoort bij de afwerking van mijn wielbouten (zoek geraakt?). Vanwege deze issues besluit ik dat de service van Nefkens Eindhoven op dit moment niet voldoet aan mijn verwachtingen. Ik hoop dat men op korte termijn verbetering laat zien, anders overweeg ik zeker om in de toekomst mijn auto bij een andere garage te laten onderhouden.

  • Aanbevelen? Nee
10

TOP

Top service en uitleg. Ik heb 3u moeten wachten, maar heb me prima vermaakt met goede koffie. Ik had de laptop bij dus kon gewoon mijn werk doen. Vriendelijk personeel dat zo nu en dan kwam vragen of ik iets wilde drinken. Als ik in gesprek was deden ze dat heel subtiel. Alleen maar complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Voor de 1e keer bij Nefkens mijn auto (11 jaar in onderhoud geweest bij Opel) afgeleverd voor de jaarlijkse beurt. Heel vriendelijk ontvangen. Na de betaling van de rekening een goed gesprek gehad over de door mij gestelde vragen. Ik hoop nog vele jaren gebruik te kunnen maken van de service bij Nefkens.

  • Aanbevelen? Ja
4

Goed!!!

Perfecte en ook vriendelijke afhandeling!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Goede service auto op en top afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht.

Online een afspraak gemaakt, genoteerd wat er gedaan moest worden aan mijn auto. Bij het afgeven nogmaals gezegd wat er gedaan moest worden. Ik kon hierop wachten. Uiteindelijk meer dan 4,5uur!!!! gewacht op mijn auto, zonder enige communicatie over hoelang het nog ging duren. Er kwam geen enkele collega naar me toe om te vragen hoe het ging, of ik nog iets nodig had. Vervolgens wordt je hierover teruggebeld en krijg je als compensatie 'gratis vervangend vervoer bij je volgende onderhoudsbeurt.' Wat blijkt nu.. Dit zit ook bij het Nefkens VIP pakket.. Een lachertje. Ik Valkenswaard altijd perfecte communicatie gehad met mij als er iets was met mijn auto. Maar hier in Eindhoven. Ik zal er nooit meer komen.

  • Aanbevelen? Nee
3

achteruitgang tov Opel Driessen

Op mijn verzoek werd de beurt zo ingepland dat ik 's ochtends meteen geholpen wordt en uiterlijk om 9.30u gereed zou zijn. Ik was er om kwart voor 8 en werd meteen geholpen. Laptop uitgepakt, lekkere koffie en ik kon werken. Mooi ... Maar om 10 uur nog niets gehoord. Even nagevraagd: de remblokken en schijven moeten ze vervangen en omdat het een private leasing auto is, moeten ze eerst een goedkeuring (bij Driessen) aanvragen. Zijn versleten remblokken en schijven dan een verrassing bij een auto met 48.000 km op de teller? Kan zo een goedkeuring niet procedureel worden ingebouwd, mits de slijtage als "normaal" te beschouwen is? Ik denk in de oude situatie (Driessen / Driessen) was de goedkeuring een kwestie van even bellen en zo gepiept. Na een minuut of 10 krijg ik te horen dat ook de voorbanden aan vervanging toe zijn. Ook dat valt m.i. onder "normale" slijtage. Op zo een uitgebreide onderhoudsbeurt waren ze bij Nefkens niet voorbereid - dat snap ik - dus ik zou de auto achter moeten laten. Op mijn verzoek ging de baliemedewerkster voor een huurauto informeren. Even later wilde ze nog weten of ik een C1 of een Mitsubishi wilde, "doe maar C1" zei ik en ze vertrok weer. Nou ... binnen een seconde of 10 stond er een ander Nefkens medewerker met een werkdossier en riep "meneer Raas, uw auto is klaar" ... Eeeehhhh watte!!! Zitten er wel banden onder?? Nou ineens waren geen nieuwe banden nodig en blijkbaar was er geen goede communicatie tussen de werkplaats en de twee baliemedewerkers. Slechte zaak ... Dan maar hopen dat ze de remblokken en schijven wel vervangen hebben :-( Samen gevat: (1) Slechte communicatie naar de klant, was bij Driessen veel beter ook al zijn het misschien nog steeds dezelfde medewerkers, (2) nog slechtere communicatie onderling, (3) proces van goedkeuring van de leasing maatschappij kan beter, zeker als het om “verwachte slijtage” gaat, (4) vroeger ging de auto na een beurt door de wasstraat alvorens ik de auto terug kreeg, nu niet …

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed geholpen

Teverden over de afgesproken werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, behulpzaam en snelle service

Vriendelijk, behulpzaam en snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig geholpen

Auto goed schoon terug gekregen. Beurt netjes uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
6

Motorisch gezien prima klant service zie onder

De service is prima gegaan. Jammer dat de mat bij de bestuurder niet is vervangen en we moeten een nieuwe afspraak maken voor de navigatie. Ik snap dat door personeels te kort moeilijker in plannen wordt , Maar neem dan ruimer de tijd om alles goed te doen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Onderhoud uit laten voeren van de lease auto. Paar kleine puntjes aangegeven en deze zijn aangepakt. Vervangend vervoer was vergelijkend en prima in orde. Netjes bericht gehad toen de auto klaar was en vriendelijk uitgelegd wat er aan de auto gedaan was en dat er verder geen bijzonderheden waren.

  • Aanbevelen? Ja
6

Veel te lange wachttijd

Veel te lange wachttijd om 2 banden op te leggen. De monteur wist niet welke banden vervangen moesten worden zelf heb ik de garage doorgegeven dat het 2 achterbanden moesten zijn. Informatie staat in mijn dossier in mijn dossier bij jullie. Heel slordig. Dit nog nooit meegemaakt bij Driessen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle service.

Vriendelijk personeel, ruimte om wachten met voorzieningen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Afspraak betrof de banden wissel. Heb bij aankomst gevraagd om ook de olie te verversen. Dat kon, alleen zou de wachttijd dan langer zijn. Dat vond ik geen probleem. Na bijna 2 uur was de auto klaar. Er werd toen verder niets medegedeeld. In de auto bleek dat de olie niet ververst was, ben dus terug naar binnen gegaan. En kreeg toen te horen dat de leasemaatschappij geen toestemming gegeven had. Oké dat kan, maar dit had men ook meteen kunnen doorgeven. En niet dat ik het zelf moest constateren. Verder waren de velgen niet schoongemaakt. De afdrukken van het vastpakken waren duidelijk zichtbaar. Vind dit slordig. Kan toch minimaal met een doek overheen worden gegaan. Bij jullie voorganger Driessen was dit altijd keurig in orde!

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.