Filters

10

alles 100%

uiterst vriendelijk en uitgebreide uitleg over de reparatie . Alles vooraf in overleg het werk en de prijs Top !!

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Hele goede service en hele vriendelijke medewerkers. De auto was heel snel gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen kennis van zaken en puur gefocussed op omzet realiseren

Ik kan niet eens een 1 als cijfer geven. Een 2 is al teveel. Volgens de dame aan de balie kon mijn probleem veroorzaakt worden door de bougies die niet meer goed waren. Ik rijd een diesel, dus als je de bougies wil vinden moet je wel heel goed zoeken (die zitten namelijk niet in een diesel) Ik breng de auto om 09.00 uur en ze kon niet garanderen dat ik de auto om 16.00 uur terug zou hebben. Het ging toen alleen nog maar om een onderhoudsbeurt. Moet ik de kinderen dan maar een nacht op de Bso laten zitten? Het hele gesprek met haar draaide alleen maar om geld, geld en geld oftewel omzet, omzet en nog eens omzet. Ze hebben duidelijk de opdracht gekregen om de omzet zo hoog mogelijk te krijgen. De klant is niet belangrijk. Monteur belt maar ik kan niet opnemen dus ik bel 1 minuut later terug. Er wordt niet opgenomen. Van de tien keer dat ik gebeld heb en gekozen heb voor de werkplaatsreceptie is er door hun nooit opgenomen. Soms werd ik automatisch doorverbonden naar een andere dame, die 2 keer op verschillende dagen een terugbelverzoek heeft gemaakt. Ik werd echter niet teruggebeld. Soms werd er helemaal niet opgenomen. Ik moest dus op de leenfiets van de dealer stappen om aan de balie van de dealer antwoorden te krijgen. Dit slaat toch echt nergens op. Nog nooit maar dan ook nooit zo'n slechte service meegemaakt. Ik koop in ieder geval echt nooit meer een Opel en ik wil ook nooit meer iets met Nefkens te maken hebben..

  • Aanbevelen? Nee
7

Vriendelijk

Het personeel aan de telefoon was erg vriendelijk en behulpzaam. De auto is naar tevredenheid gerepareerd. Enige minpunt was dat de optie in het telefoonmenu om contact te krijgen met de werkplaats receptie is nooit gelukt. Daar kreeg ik en de receptie geen contact mee. Fijn weekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Vriendelijk personeel en snel klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Hij loopt weet als een trein...

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed geholpen

goed geholpen, auto was snel klaar. Wat niet lukte was via de chat 'n prijsopgave te krijgen van de reparatie, 2 x gechat met iemand van jullie, echter nooit reactie ontvangen, uiteindelijk maar gebeld. Snel prijsopgave ontvangen en afspraak gemaakt. Chatten is dus voor veel vervetering vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Door de hele vriendelijke ontvangst bij de receptie,kreeg ik meteen een gevoel. Ik was voor de eerste keer bij Nefkens . Hartelijk dank daarvoor

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben tevreden over mijn werkplaats bezoek tot nu toe

Klantvriendelijk deskundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden.

Ontvangst, overleg en afhandeling prima. Was eerste ervaring in uw bedrijf en we waren daarover zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden!

Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles netjes geregeld!

Alles is netjes geregeld en een reparatie in overleg uitgevoerd! De auto rijdt weer top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo als het hoort

Prima ontvangst, vriendelijk aangesproken, goede wachtruimte, met mogelijkheid koffie, meerdere soorten, of chocomelk te nemen. Krant, en wifi. Resulteerde, dat ik ineens mijn naam hoorde. Dat was een drie kwartier later. Mijn auto was klaar. APK en airco-check waren gebeurd. Tot mijn eigen genoegen geen enkel euvel geconstateerd. Prima zaak die Driessen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Service voldoet aan verwachting. Persoonlijk probleem: Auto is gekocht bij Driesen Opel Valkenswaard waar ik woon en werk. Sinds twee jaar moet ik dus voor Opel onderhoud naar Eindhoven waardoor een huurauto noodzakelijk wordt en het mij zo’n 2 1/2 uur kost om de auto een buurt te laten krijgen. Voor mij zou het handig zijn als ik voor onderhoud aan mijn Opel bij Nefkens in Valkenswaard terecht zou kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Bad experience

It took me a while to fill out this survey, but here is my opinion. I had to pay for a service I didn't want to. There is no option to reject te service in the online system, only option in this case is to ask the staff to contact me. I rejected the service of replacement of brake pads, but when I was there to pay the bill I was informed the service was done and I was being charged for it. I was a hostage of Nefkens and I had to pay to get my car back, because the service could not be undone.

  • Would you recommend us? No
8

Goede en vriendelijke service.

Een defecte koppeling; tevens een grote beurt. De reparatie is goed uitgevoerd. Heeft wel lang geduurd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uiteindelijk toch kunnen wachten

Met het maken van de afspraak viel het mij tegen dat ding pas na een maand kon als ik tijdens de beurt op de auto wilde wachten. Nog meer teleurstelling toen ik de auto netjes om 08:00 bracht dat er werd gezegd de auto is de hele dag beschikbaar? Uiteindelijk na overleg met de werkplaatschef kon ik toch op de auto wachten. Vandaar toch nog vier sterren als beoordeling

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Snelle hulp

  • Aanbevelen? Ja
5

Automatten waren nat

Als ik in mijn auto stap constateer ik dat de automat aan de bestuurderszijde behoorlijk nat is. Ik loop terug naar de werkplaatsreceptie. Ik vraag of ze een lekkage hebben ontdekt. Nee hoor! Komt waarschijnlijk van de wasstraat is de conclusie vanaf de andere zijde van de balie. Er is niet eens gekeken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijke ontvangst en informatie over de tijdsduur van het onderhoud.

Al duurde de wachttijd wat langer dan normaal, maar dat was vooraf gecommuniceerd, werd het wachten door de medewerkers ruimschoots goedgemaakt door mij o.a. koffie aan te bieden. Overigens kon ik van de koffieautomaat zo vaak gebruik maken als ik wilde. De wachtruimte voldeed ook aan mijn verwachtingen door probleemloos gebruik te kunnen maken van de internetverbinding. Een niet onbelangrijk detail de wachtruimte was schoon en er was voldoende lectuur aanwezig. Ook niet onbelangrijk: de toiletten zagen er netjes en schoon uit. Chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd tevreden!!

Meer kan ik nu niet zeggen, lig in het ziekenhuis en mijn dochter heeft de auto opgehaald en deze bij je ons in de garage gezet, helemaal goed, Dank jullie wel !!! Wilma de Vrieze.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende service

Mijn auto smorgens gebracht. In de middag was hij al weer klaar. Netjes op tijd gebeld. Duidelijk verteld wat er aan gedaan was. Prima service. Als vervangend vervoer een leuke, nette fiets. Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
7

Vriendelijke dame aan de receptie, er is niet alles aan mijn auto gedaan.

De dame aan de receptie was vriendelijk, omschreef de dingen die ik benoemde correct en gaf achteraf goede uitleg wat er gedaan was. Ik betwijfel of er een update is gedaan van de navigatie, zoals ik begrijp is het alleen verzet naar dat het alternatieve routes oppakt. Mijn auto is 3 jaar oud en zou 'm.i. jaarlijks een update op de navigatie moeten hebben. Erg vervelend vind ik het dat het probleem met uitval van de auto bij G-masten niet gevonden is en dus niet verholpen. Ik voelde mij niet echt geloofd, maar begrijp ook dat dit een moeilijk te ontdekken probleem is.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.