Filters

9

Onderhoudsbeurt. Kon tijdens het wachten prima werken.

Kon tijdens het wachten prima werken onder het genot van een kopje koffie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Vriendelijk. Goed geholpen. Overzichtelijk rapport.

  • Aanbevelen? Ja
10

Very good

Very good service at the reception

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en vriendelijke medewerkers

Duidelijke uitleg en nakomen van afspraken. Ook het nagezonden reparatie overzicht ziet er goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel door de bocht

Een afspraak maken duurt een maand; bij de balie alle zaken die mankeerden aan de auto netjes doorgesproken; bij ds7 hoorde bij Driessen een ophaalservice alsmede het wassen en uitzuigen van de auto na de beurt; bij het ophalen na twee dagen, kreeg ik de sleutel in mijn handen gedrukt zonder verdere toelichting; aftersales is ook belangrijk lijkt me ?

  • Aanbevelen? Nee
9

Redelijk snelle service

Het maken van een afspraak ging vlot: in 36 uur kon ik terecht. De reparatie werd goed uitgevoerd. Jammer dat mijn auto een nacht moest overblijven ivm het bestellen/leveren van een onderdeel.

  • Aanbevelen? Ja
4

radio valt nog steeds uit, deze klacht loopt al 2,5 jaar

personeel aan de balie is vriendelijk en behulpzaam maar deze klacht word niet doortastend genoeg opgelost. Er word verteld als het niet is opgelost je uiteraard weer terug kunt komen, maar zo werkt dat natuurlijk niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer tevreden

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Onnodige discussie over de kosten voor het vervangen van een kapot gebeten slangetje van de ruitenvloeistof. Nefkens zegt dat dit moet van Arval. Arval zegt dat dit moet van Nefkens. Discussies en tijd voor bellen zijn voor alle partijen duurder. Dan zijn er 3 banden kaal en moet ik weer apart een afspraak maken met bandenceter en kost mij weer een dag. Snap dat Nefkens daar niets aan kan doen, maar vind ik allemaal niet erg klantgericht.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijkheid

Erg behulpzaam en vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
8

ietwat onduidelijkheid over de rekening

Ik hoop in de toekomst even overlegd wordt gedaan over de staat van de auto en niet bij het afrekenen.

  • Aanbevelen? Ja
8

bijna 5 sterren maar net niet

kreeg als vervanging een Mitsubishi Space Star aangeboden zonder routeplanner dat is nog al een groot verschil met een Opel Grandland gelukkig kon hij geruild worden met een Opel Astra.

  • Aanbevelen? Ja
6

Very well done maintainance. But poor in communication

There nothing to mention on the service. they did excelant work. But, they are ver poor in communication. They didnt mention me the cost of the service when making an appointment. The lady said there is no small or big service anymore. But when I checked at desk, they said there is big and small service. When I dropped my car, they didnt even mention the expected standard costs of service. They have found few minor issues in my car. But, they only sent me e-mail to check whether I would like them to be fixed but no call. As I didnt check my email, they didnt do it. They could have simply called for confirmation.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen

Sochtends bij het afgeven van mn autosleutel al direct vriendelijk geholpen de balie hoewel ik veel te vroeg was,daarna op de hoogte gebracht toen de auto klaar was en op de hoogte gebracht wat er gedaan was. Dus in 1 woord super

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig en transparant

Ik wordt altijd heel correct behandeld en de auto wordt vakkundig onderhouden.

  • Aanbevelen? Ja
2

geen hulp

Ik had autopech tijdens mijn vakantie, ik ging naar een tankstation in het buitenland en het bleek dat ik een probleem had met de cilinder, de monteurs hebben alleen de fout verwijderd zodat ik terug kon naar Nederland en zei dat ik bij thuiskomst moet het repareren omdat ik de hele motor kan beschadigen, helaas heb ik ter plaatse in uw showroom betaald voor het controleren van de auto en u vond dat alles in orde is (hoe kan het goed zijn als ik pech had en de auto niet wilde gaan meer dan 90 km/u)

  • Aanbevelen? Nee
4

Onpersoonlijk

Alles gaat via mail en /of sms, de persoonlijke benadering via telefoon omtrent evt extra reparaties/ aanbevelingen zouden zeer gewenst zijn om tijdens een gesprek te overleggen. Eventuele aanbeveling is onder voorbehoud, kan een volgend bezoek zo maar wijzigen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Gloed

  • Aanbevelen? Ja
7

beetje teleurstellend

in eerste instantie leek mijn auto goed gerepareerd en de werd ik goed geïnformeerd . bij het naar huis rijden schoot er een slang los , gelukkig goed thuis gekomen . Omdat rijden niet meer mogelijk was is er een monteur aan huis gekomen binnen 1 uur en is het probleem opgelost. Super goede service nogmaals dank. Hoop dat het bij een incident blijft want over het algemeen geef ik jullie een hoger cijfer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

Snelle en goede afhandeling door zeer net behulpzaam personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Super service en auto wordt ook nog eens gepoetst, dat is pas service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon prima!

Binnen de afgesproken tijd.

  • Aanbevelen? Ja
3

geen oplevering onderhoud volgens afgesproken tijd Wachttijd is met ca een halve dag overschredene

Niet volgens afspraak (inlevering voor 10.15 uur en oplevering ca 12.15 uur met erop wachten in de showroom). Toen duidelijk werd rond 13.30 uur dat het onderhoud niet klaar was en ook rond 13.30 uur niet gehaald werd, werd er toen pas met onderhoud gestart !!! (en dit werd niet gemeld terwijl ik bij de receptie om ca 12.15 naar de voortgang gevraagd had: ik moest geduld hebben). Er is me een leenauto gegeven en ik moest aan einde van de middag terugkomen om mijn auto op te halen. Al is de receptie vriendelijk, dit kan toch niet !

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service

Heel fijn dat Ampera zo weer gerepareerd is en we weer elektrisch kunnen laden. Alleen jammer dat het paar weken duurde voordat we afspraak konden inplannen, maar helemaal begrijpelijk als het zo druk is bij jullie.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.