Filters

8

Werkzaamheden netjes uitgevoerd volgens afspraak

Het maken van een afspraak ging makkelijk en de communicatie ging soepel. De werkzaamheden waren vlot en netjes afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
6

Grote / kleine beurt

Mijn auto heeft een grote beurt gekregen, terwijl de vorige beurt ook een grote beurt was. De afgelopen beurt had dus een kleine beurt moeten zijn. Ook volgens het service boekje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gastvrije ontvangst

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

netjes, verzorgd

auto zag er beter uit dan toen ik hem afleverde:)

  • Aanbevelen? Ja
8

werd snel geholpen en goede service

fijne vriendelijke mensen ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles naar wens

Mijn ervaring vakkundig en vooral belangrijk heel behulpzaam en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, service

Door slecht zicht, de ruitenwisserbladen laten vervangen. Direct actie, meteen geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel geholpen

Ik had de afspraak om te wachten. De beurt was na ongeveer 1 uur afgerond. Ik heb aan de leestafel kunnen werken. Heb van jullie personeel lekker bakje koffie aangeboden gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Tenenkrommend door verkeerde informatie.

Hierover mag de after-sales manager contact mij opnemen. Dan kan ik hem dat persoonlijk vertellen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goef

Prima

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurstellend

Het maken van de onderhoudsafspraak aan de balie ging voorspoedig en tot tevredenheid. 's-morgens om 08.00 uur de auto gebracht. Om 16:15 nog niets gehoord. Receptie werkplaats telefonisch niet te bereiken. Naar werkplaats gegaan en duurde nog een hele poos alvorens alles afgehandeld. Bij thuiskomst geconstateerd dat ring oliepeilstok is afgebroken, volgende dag teruggegaan, maar monteur beweert dat dat al zo was, terwijl ik zeker weet dat peilstok de week daarvoor nog in orde was. Ik denk dat ring is afgebroken bij vervangen luchtfilterelement, maar bij mijn woord tegenover de monteur kiest men voor € 27,- (dat zou mij een nieuwe peilstok moeten kosten) voor de monteur. Vind ik niet getuigen van klantvertrouwen, en dat voor iemand die al tientallen jaren klant is! Verder geen goed gevoel meer bij het organisatorisch op orde zijn. Wel spontaan een inruil aanbod ontvangen, maar dat heeft weinig zin als het goede garage gevoel wegvloeit.

  • Aanbevelen? Nee
2

bagger

ik sta met cash geld voor betalen accepteren jullie niet, ik kan niet pinnen er werd geen oplossing bedacht eventueel thuis overschrijven hulp van een verkoper die bij u werkt heeft gepint ik heb hem cash geld gegeven. heb zelf de politie daarover gebeld toen ik bij jullie was omdat ik de auto niet mee kreeg toen ik de politie aan de lijn heb kwam verkoper met oplossing

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed en vlug geholpen

  • Aanbevelen? Ja
6

Hele vriendelijke mensen maar er gaat wel veel mis in de afspraken

Moeilijk bereikbaar, heel veel gedoe over de uitvoering van de reparatie, uiteindelijk wel de goede ruilmotor gekregen, daarover tevreden, maar op laatst bleek de dakrail toch niet gemaakt te zijn en toen weer wel. Kortom daar is nog ruimte voor verbetering. Verder vriendelijke mensen en prettige bejegening.

  • Aanbevelen? Nee
2

Na vier keer voor hetzelfde euvel terug geweest… WEER (voor de 5e keer) hetzelfde.

BIJZONDER frustrerend! Ook het klanten contact interesseert het de mensen aan de Pietersberg weg helemaal niks. En nu, voor de VIJFDE keer een poging om deze auto gerepareerd te krijgen. Ongelooflijk, kennelijk is de kwaliteit van de monteurs al niet veel beter. Man man… Eens maar nooit meer een auto van jullie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Voldeed aan de verwachtingen

Afspraken zijn 100% nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vriendelijk, transparant, meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
8

De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd

Afspraak voor herstel sterretje en vervangen stuur Het duurde vrij lang voordat de afspraak werkelijk gemaakt kon worden. Hierdoor best lang onnodig risico van doorscheuren ruit gelopen. Ik heb het stuur gereclameerd omdat deze afbladderde maar geen terugkoppeling gekregen dat dit als garantie gehonoreerd werd.

  • Aanbevelen? Ja
4

Te lang moeten wachten

Ik had gebeld om een lampje te laten vervangen. Was geen probleem, ik kon zo langs rijden die dag. Dus ik in mijn auto en 5 minuten later was ik bij de garage. Daar werd mij verteld dat er eigenlijk geen tijd voor was maar dat ze toch hun best gingen doen. Ik heb voor het vervangen van een lampje 1 uur en 30 minuten zitten wachten. Dat vind ik belachelijk lang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt een topbedrijf

Fijne serviceadviseur Erik!

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes en exact in de afgesproken tijdsduur.

Ik had afgesproken dat ik zou wachten tijdens de onderhoudsbeurt. In die tijd heb ik uitstekend kunnen werken. En mijn auto was exact binnen de afgesproken tijdsduur klaar. Wat een extra verrassing was, ik leg mijn auto gewassen en gestofzuigd terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo als het hoort

Perfect geholpen (mis het comfortabele zitje voor wachtenden)

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen

Gedoseerd !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

In een woord prettig.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.