Filters

2

Slecht geinformeerd

Reparatie voorstel via mail had ik goedgekeurd. Maar achteraf blijkt dat een slechte keuze. De werkplaats diverse malen proberen te bellen, namen niet op. Via de receptie iets dwingender aangedrongen voor kontakt. Een dag later werd er gebeld dat de auto klaar was. Na afrekenen aan de balie blijkt dat mijn klacht over de auto niet was meegenomen in de keuring en reparatie. Later blijkt dat ik winterbanden op mijn auto heb gelegd gekregen terwijl ik allweather banden wilde. Deze banden zijn speciaal voor u besteld werd er gezegd. Ik heb geen zomerbanden. Nu moet ik die ergens vandaan halen en en enz. Ik heb betaald en ben weggegaan. Ik kom nooit meer terug bij deze garage.

  • Aanbevelen? Nee
10

correct

correcte behandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service verleend

Prima service verleend

  • Aanbevelen? Ja
10

Inderdaad uitstekend

Alle vragen en verzoeken zijn onderzocht, beantwoord en voor zover mogelijk uitgevoerd. Van extra batterij tot kopie van werkplaatsgeschiedenis. Alle hulde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen,goede service

Prettige ervaring zeer vriendelijke en behulpzame medewerker. Denkt met je mee geeft goef advies. Nefkens is een aanradar

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke afspraken, vriendelijke en meedenkende medewerkers en een schone auto op de koop toe

Als hierboven

  • Aanbevelen? Ja
6

Lange wachttijden

Melding van storing kon niet meteen gecontroleerd worden drie weken moeten wachten.

  • Aanbevelen? Nee
10

So supportive

fast and supportive the car is now in good shape I like their service so much

  • Would you recommend us? Yes
10

Geachte medewerker,

Snel en goed geholpen!! Top, Dankjewel!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Gewoon een. Top garage. Weten wat ze doen. En ze hebben hem ook nog eens lekker gewassen! Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service - Auto ziet er ook weer glanzend uit

Auto wordt bij mij thuis opgehaald en aan het eind van de dag weer afgeleverd. Ook ziet de auto er weer mooi gewassen en dus glanzend uit. Top service, dankjewel Ton

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Had afspraak om te wachten voor 45 min APK controle. Vroeg of er ook mogelijkheid was dat auto moest blijven, ivm controle -steekproef- er werd gezegd dat dat niet zo was. Voor de controle werd aangegeven dat die kans er wel was. Overigens keurig op tijd klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

supper vriendelijke ontvangst

je wordt bij nefkens opel citroen altijd supper vriendelijk ontvangen door het balie personeel en de auto monteurs zijn supper ervarings deskundige auto monteurs,, en de koffie automaat is altijd beschikbaar voor een kopkoffie of thee of en als je een vraag heb aan een van de auto verkopers staan die je ook altijd supper vriendelijk te woordt met vriendelijke groeten van de vaste klant van opel nefkens de heer jj kersten

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Super

  • Aanbevelen? Ja
6

Service aan de voorkant goed achterkant niet

Het maken van een afspraak over een storing ging goed. Vrijdagochtend gebracht maar maandag middag was er niks mee gebeurd Geen klein onderhoud uitgevoerd en ook niet de storing of probleem verholpen Het zo door laten lopen van de kosten van leenauto past naar mijn mening niet goed in de ambitie om dienstverlening op het allerhoogste niveau te hebben

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke mensen achter de balie.

Geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
6

Een goede en klantvriendelijke afloop maar de aanloop heeft enkele verbeterpunten

Een week eerder al in garage geweest voor kapot achteruitrij licht ( Opel van Dec 2019) . Toen heel goed en snel geholpen en achteruitrij licht meteen gemaakt. Paar dagen later weer storing en dinsdag gebeld voor afspraak met mededeling dat we nog geen week ervoor waren geweest en we nu niet veilig reden. Kreeg afspraak in 1e instantie na 3 weken. Na protest dat ik strafbaar reed afspraak voor donderdag. Met de nodige organisatie met 2 auto's op donderdagmorgen 8.00 uur in de garage waar bleek dat het onderdeel niet bij de bestelling zat en een andere afspraak gemaakt moest worden. We stonden daar dus in de vroege morgen voor niks. Omdat vrijdag een onmogelijke dag was ivm werk om auto te brengen of halen weer protest van mij en toen toch auto laten staan in de hoop dat bestelling in middag kwam. Gelukkig is dat gelukt en is een medewerker zelfs langer gebleven voor ons. Het einde was goed maar de aanloop kent enkele verbeterpunten ( afspraak maken en bestellingen plaatsen)

  • Aanbevelen? Ja
2

Mijn ervaring is slecht.

Ik kom binnen en niemand die me gedag zegt. Ik ben 4 medewerkers voorbij gelopen en niemand die naar me kijkt of hoi zegt. Vervolgens sta ik voor de balie en zit er iemand te werken die niet eens op kijkt en me gedag zegt. Ik heb 5 minuten staan wachten tot er iemand anders naar de balie komt en me helpt. Vervolgens worden er 2 of 3 dingen gezegd waarvan ik zeg dat het niet klopt. ‘Oh ja, ik zie het’. Zeg het dan niet en kijk eerst even voor je iets zegt! Ik ben nu zo’n 6 keer bij jullie geweest en dit is de laatste. Bij het brengen van de auto was er ook al vanalles mis. Of er dingen in de garantie zouden vallen of niet. Ik ging toen wederom met een vervelend gevoel weg. Als ik de auto niet achter gelaten had was dat al de laatste keer geweest. Maar ik moest hem natuurlijk nog ophalen. Bij het ophalen gebeurde het hier boven beschreven geval. Wij komen niet meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima uitvoering van de reguliere onderhoudsbeurt

Professionele uitvoering van de werkzaamheden en vriendelijke baliemedewerkster.

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle service n.a.v. een storingsmelding op het display

Afspraak maken ging in eerste instantie moeizaam, de medewerkster die me terugbelde heeft wel daadkrachtig gehandeld !

  • Aanbevelen? Ja
8

Een prettige ontvangst en duidelijk uitleg over de werkzaamheden van de auto

Het was voor mij de eerste kennismaking met Fa. Nefkens en het een prettige ervaring. Vriendelijk personeel en duidelijk uitleg voor en na de onderhoudsbeurt van de auto..

  • Aanbevelen? Ja
6

Fijn dat de auto is gewassen, jammer dat alleen voor is gestofzuigd en niet de achterbank.

Fijn dat de auto is gewassen, jammer dat alleen voor is gestofzuigd en niet de achterbank. Kunnen wel weer terug omdat de ruitenwissers te klein zijn en heel veel herrie maken. Zal hiervoor mortgen 7/10 langs rijden

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle service

Goede service en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn geregeld

Nadat ik even moest wennen (andere mensen, andere werkwijze) ging het uitstekend. Door dat ik ziek was en in quarantaine moest werd het halen en brengen van de auto goed geregeld en daar was iedereen fijn mee geholpen natuurlijk. Ook werd er kritisch meegekeken naar - het door mij aangevraagde - extra onderhoud vd kleppen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Na de reparatie hebben jullie zelfs mijn auto laten wassen, dit ontroert mij.

Dit betekent voor mij dat u zorg en liefde hebt voor uw werk en dat u uw klanten dankbaar bent voor de opdracht.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.