Filters

8

prima geholpen

Vandaag prima geholpen en auto was gereed als afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben goed geholpen

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima werk!

Binnen de afgesproken tijd is het onderhoud verricht. Klein minpuntje was dat ik om toelichting moest vragen voor de en deel van de werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon goed.

Service zoals je mag verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon goed

vriendelijk en vlot geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Prettig bezoek, snel geholpen! Hoefde niet lang te wachten en kon gewoon inloggen met mijn laptop! Snelle WiFi!!

  • Aanbevelen? Ja
2

onverwacht hoge kosten reparatie infotainmentsysteem

Probleem: het scherm van het infotainmentsysteem reageert niet. Jammer want ik luister graag naar de radio in de auto. Afspraak telefonisch gemaakt met maand wachttijd omdat ik dan zou kunnen wachten totdat de auto gerepareerd was. Toen de dag kwam bleek men hier aan de balie niets van te weten. Wel moest ik een papier tekenen voor akkoord met uurtarief van €100 om een diagnose te stellen. Na een uur kreeg ik de volgende uitleg van een medewerker: Een uur bleek onvoldoende om de diagnose te stellen. Er is meer tijd nodig om de diagnose te tellen. Indien ik dat wilde moest software besteld worden (€45) en zou de oorzaak hopelijk binnen twee uur gevonden konden worden (nog eens €200). Echter, het zou ook langer kunnen duren (met navenant hogere kosten) want zo'n testprogramma loopt wel eens vast. Bovendien zou vervolgens kunnen blijken dat reparatie pas mogelijk is na vervanging van onderdelen of het hele systeem (eea natuurlijk aan wellicht aanzienlijke meerkosten). Kortom, ik heb de factuur van €120 betaald voor een onvolledige diagnose en ben vertrokken. Ik verlangde terug naar mijn vorige auto waarin een ouderwetse radio met een antenne op het dak.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Heel prettig en snel

  • Aanbevelen? Ja
4

Gemelde problemen weer niet opgelost.

Lang gewacht, niet opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
10

Van Driessen naar Nefkens was een soepele overgang.

Eerste ervaring bij Nefkens na jaren lang klant geweest te zijn bij Driessen waar een fijne, zelfde service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima,snel geregeld allemaal.

Prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

Bijzonder vriendelijk, efficient en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg vriendelijk personeel wat goed luistert.

Personeel aan de telefoon en aan de balie doet zijn best om je vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima klantgerichte benadering!

Vooraf prima uitleg van onderhoudsbeurt en de mogelijke kosten, informatie over de analyse via de sms en als de auto klaar staat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Afspraak goed geregeld. Goede en vriendelijke uitleg. Aan alles voldaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP

Hele goede service ondervonden, probleem met auto goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Verschillen worden klantgericht opgelost

Afspraken worden goed nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Op zich prima, met enkele kanttekeningen

Correcte service, echter niet op de hoogte van contact per e-mail over allerlei te verrichten handelingen die feitelijk bij het inleveren van de auto al afgekaart en afgetekend waren. Tevens verrast door het advies voor 97,00 de ruitenwisserbladen te moeten vervangen dit terwijl de auto nog geen 10000 km gereden heeft. Waarbij de oorzaak van deze "hele snelle" slijtage eerder gezocht moet worden in het feit dat ik een nieuwe auto van 1 jaar oud gekocht heb (die immers al een jaar op naam van Driessen stond zonder dat ermee gereden was) waarbij dit natuurlijk niet bevorderlijk voor bijv. de ruitenwissers geweest is (uitdroging) Dit lijkt me dus absoluut geen gewone slijtage en met een beetje onderzoek (het was immers de eerste beurt pas) had dit ook door Nefkens zonder kosten vervangen kunnen worden, service naar een "nieuwe" klant is ook waardevol lijkt me.

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel goed geholpen

Alles goed verlopen daar mijn hartelijk dank . Maar om telefoon als de reparatie werkplaats te berijken moet je erg veel geduld hebben ze nemen de telefoon niet op

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle service

De auto van mijn moeder werd snel gerepareerd. Er was steeds overleg. Jammer dat de rekening nogal hoog was, maar daar kunnen jullie waarschijnlijk niks aan doen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben goed geholpen.

Alles goed uitgelegd en ze hebben mij goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Ruitenvloestof in rekening gebracht terwijl ik die van tevoren afgevuld had

N.v.t

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Denkt mee in oplossingen en zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede service

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Alles netjes geregeld

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.