Filters

10

Geweldig professioneel.

Hele goede beurt uitgevoerd binnen niet al te lange tijd. Wagen mooi gewassen, net nieuw. Goede en professionele medewerkers die heel hulpvaardig en vriendelijk zijn. Heel erg top. Gezellige showroom.

  • Aanbevelen? Ja
2

DS is in dienstverlening nog lang geen top-merk!

Mails worden niet beantwoord. Bij telefonisch contact wordt je van kastje naar de muur gestuurd. Voor mij nooit meer DS en nooit meer Nefkens!

  • Aanbevelen? Nee
6

Communicatieprobleem en slechte planning.

Ik ben mijn auto 3 dagen (1+2) kwijt geweest voor een onderhoudsbeurt. Ondanks dat ik mijn auto om 8u 's ochtends breng, wordt er kennelijk pas ik de loop van de middag naar gekeken. En dan blijkt dat de werkzaamheden niet meer tijdig uitgevoerd kunnen worden. Als uitleg werd zelfs gezegd dat de onderdelen waarvoor mijn auto terug moest komen niet besteld waren. (Werd later weer ontkent). Het diagnoserapport is voor een leek niet steeds duidelijk. Was ook niet van te voren aangekondigd. Behoeft uitleg. Daarnaast klopte de opgegeven werkzaamheden op de factuur NIET met de afgesproken werkzaamheden in de werkopdracht op basis van het diagnoserapport. Het bedrag van de factuur was wel correct. Medewerkers geven geen enkele blijk van enig voornemen om het de volgende keer beter te doen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Tevreden maar kan beter.

Auto was niet op de afgesproken dag/tijd gereed. Pas na mijn telefoontje zagen ze dat de order was blijven liggen. Helaas wat verder weg nu er in Helmond geen garage meer is van Opel.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima en vriendelijke ontvangst

Goedemiddag, prima en vriendelijke ontvangst. Fijn dat je een belletje krijgt met wat er uiteindelijk aan de auto gaat gebeuren. Zeer tevreden waarvoor dank. m.vr.gr.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

In het geheel goed, alleen waren er lange wachttijden, bij het wegbrengen doordat de leenauto niet beschikbaar was, en bij het ophalen stond er een lange rij voor de balie.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Slecht komen afspraken niet na, je wordt niet terug gebeld, eind controle wordt niet gedaan, voor mij geen bezoek meer aan de werkplaats zoek een ander Opel garage

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed

Prettig contact, veel vertrouwen in onderhoud en altijd met een schoon gewassen auto huiswaarts.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn matten zijn niet vervangen

Service verder goed

  • Aanbevelen? Ja
10

100% goed

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit geleverd

Na een paar vervelende gebeurtenissen, ben ik nu uitermate tevreden. Netjes gewerkt, fijne leen auto gekregen. En mijn auto gewassen weer terug. Bedankt voor de service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed geholpen. Fijne meneer die mij aan de balie geholpen heeft. Hij luisterde en loste een klein probleempje op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg en snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel klantvriendelijk

Heel fijn dat ik even werd opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik heb een hele slechte ervaring met deze autoservice.

Ik maakte een afspraak met hem en koos ervoor om mijn auto te laten nakijken. De sensor in de antivriestank van mijn auto moest worden vervangen. Ik kreeg af en toe meldingen op het scherm. Er was geen gebrek aan water in de antivriestank en het waterniveau stond op MAX. Ik heb dit op de best mogelijke manier uitgelegd. De service zou in totaal 107 euro kosten met het te vervangen onderdeel. Het personeel bij de receptie legde uit dat ze het waterlek zouden onderzoeken, maar ik legde uit dat er geen waterlek was en ik vertelde hen welk onderdeel vervangen moest worden. Nadat ik mijn auto had achtergelaten voor de service en 2 uur later, kwam er een telefoontje en zeiden ze dat er extra onderhoud zou worden gepleegd en dat er een onderzoek werd uitgevoerd. Ik heb mijn auto 1 maand geleden gekocht en al het onderhoud is gedaan. Ze vroegen een hoge vergoeding en er werd onnodig jaarlijks gekeurd (motorolie en filters werden vervangen). Dit werd al gedaan door de garage waar ik de auto 1 maand geleden kocht en het werd 1 maand later opnieuw gedaan door dit bedrijf. Mijn auto heeft garantie van de gekochte garage. Het heeft geen problemen en rijd geveldig zonder problemen. Over het algemeen dient dit onderhoud na een bepaalde tijd of na een bepaald aantal kilometers te gebeuren. Extra verwerking wordt onnodig gedaan en extra kosten worden betaald, dit is helaas een zeer vervelend situatie.

  • Aanbevelen? Nee
9

professioneel en vriendelijk

Vertrouwd gevoel en ook open over de kosten en wat er gedaan moest worden aan de auto. Een aanbeveling: zowel bij brengen als halen van de auto stonden er veel klanten en was er best wel wat wachttijd. Ik denk dat dit beter zou moeten kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niks mis mee

Klantvriendelijk ontvangen . Duidelijke communicatie. Afspraken nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg goed,

Ik was blij verrast, ik had mijn auto nou niet al te netjes ingeleverd, puur om dat ik de tijd niet had gehad om hem van binnen even te reinigen. Ik zei nog tegen de baliemedewerker dat ze hem maar meteen moeten uitzuigen, nou wst schetst mijn verbazing? Dat hebben ze nog gedaan ook. Herl attent van jullie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Service was goed. Echter kwam ik voor vloeistoffen wissel (olie) maar jullie hadden met de leasemaatschappij meteen een grote beurt afgesproken. Was fijn geweest als jullie dat vooraf aan mij hadden doorgegeven. Ik kwam beetje in de knoei met mijn tijd.

  • Aanbevelen? Ja
6

toezegging niet nagekomen

mijn eerste bezoek is naar tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Goed en snel gehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben goed geholpen zo ver Nefkens dit kon regelen.

-Duidelijke prijsopgave vooraf. (zonder evt te repareren items) -Mogelijkheid om te wachten tijdens het onderhoud met koffie. -Duidelijk controleoverzicht van de auto. -Was voorheen klant bij v/d Meulen die ook goed was, maar door overname dealerschap Citroen door Nefkens, ben ik daarom overgestapt naar Nefkens naar volle tevredenheid. Zou gratis nieuwe nummerplaathouders met Nefkens er op krijgen, maar dat is niet gelukt.(was ook geen minpunt voor me)

  • Aanbevelen? Ja
2

Wederom geen communicatie bij onvoorziene uitlopende reparatie.

Voor bandenwissel had ik enkele weken vooraf een afspraak gemaakt met de melding dat ik zou wachten tot de wissel was uitgevoerd. Uiteindelijk heeft dit 2 uur geduurd. Pas bij navraag waarom het. Zo lang duurde kreeg ik na onderzoek door de balie medewerkster te horen dat een van de banden wissel machines kapot zou zijn. Waarom had de werkplaats dit niet gewoon gemeld dan had ik eerder voor mijn vervolgafspraak die voormiddag iets geregeld. Na de zeer slechte service met een kapotte airco afgelopen zomer, die ik uiteindelijk elders heb laten repareren, wederom een zwak optreden van de werkplaats.

  • Aanbevelen? Nee
10

alles is "gewoon" top geregeld

prima service en contact

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Goed onderhoud, netjes auto gewassen en gestofzuigd. Jammer alleen dat je voor een huur auto moet betalen. Is op veel plaatsen gratis.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.