Slechte service door te groot bedrijf
We brachten onze Opel Vivaro alleen voor een diagnose vroeg in de ochtend. Om 14.30 nog niks gehoord dus zelf maar bellen. De persoon die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg vertelde dat er om 15.00 werkplaats overleg zou zijn en hij daarna terug zou bellen. Niet gebeurd, dus maar weer terugbellen. Na meerdere telefoontjes met ruim een half uur in de wacht staan totaal, was het inmiddels te laat om helder te krijgen om wij onze auto konden ophalen. Dat ging dus niet meer. Volgende dag 14.30 nog niks gehoord. Weer zelf bellen en er werd een terugbelverzoek aangemaakt. Werden we eindelijk teruggebeld, maar was dat niet door iemand die aan onze auto had gewerkt, maar door iemand op kantoor. Ik wilde van alles weten over onze bus om te kunnen bepalen wat voor volgende stappen we zouden kunnen zetten. Daar moest deze meneer weer over terugbellen. Inmiddels had ik wel duidelijk gemaakt dat ik het echt niet fijn vond dat het zo ingewikkeld was om alleen te weten te komen wat de diagnose was en of ik m'n auto kon komen halen. Gelukkig werd ik vervolgens teruggebeld met wat meer info omdat deze meneer op mijn aandringen met de werkplaats was gaan overleggen, maar zonder advies wat de volgende stappen zouden zijn met een indicatie van de kosten. Sowieso moest ik behoorlijk aandringen om uitleg in detail te krijgen. Het kwam op mij over alsof ik daar niks vanaf zou weten. En zo gaat het nog even door helaas. Uiteindelijk was er zonder overleg met ons meerwerk in de diagnose gestopt. Dit hebben we in goed overleg niet betaald. Daar waren ze gelukkig coulant in. Maar zoals te lezen is, staan er misschien hartstikke goede meiden en jongens daar in de werkplaats, maar ik heb geen idee, want ik heb alleen maar 3, 4 verschillende telefonisten, managers, werkplaatshoofden, etc. aan de lijn gehad. Kortom lieve mensen van Nefkens, een dringend ongevraagd advies om de lijntjes wat korter en eenvoudiger te maken. Wij komen niet meer terug helaas.