Filters

10

Prettige vakkundige bediening

Vakkundig en prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Alle werkzaamheden zoals afgesproken uitgevoerd.

Tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

correcte afhandeling

alles verliep naar wens

  • Aanbevelen? Ja
2

Olie vergeten bij te vullen bij beurt

Maandag (21-11-2022) langs geweest voor een 90.000km beurt. Op terugweg melding ontvangen dat motorolie bijgevuld moet worden. Na peilen met peilstok blijkt er geen olie in te zitten. Bij andere Opel dealer langs geweest en inderdaad moest er 3 liter motorolie bijgevuld worden.

  • Aanbevelen? Nee
6

Ruim 1,5 uur wachten voor een lichtje te vervangen...

Eerlijkheid gebied erbij te vermelden, er zit ook een lunchpauze in van 30 minuten. Maar direct na de lunch is de auto naar binnen gereden. De auto stond buiten de garage (lees voor de showroom) minimaal 30 minuten voordat de autosleutel uiteindelijk terug werd gegeven. Beetje onnodige tijdverspilling. Daarbij, instellingen van stoel/lichtknop mocht ik zelf weer terugzetten. Standje ligstand is onmogelijk om te rijden. Dit was het eerste contact met een Opel dealer. Als dit de voorbode is voor de volgende afspraken... (dan heb ik snel mijn Opel verkocht!) Nochtans een aanbeveling=Ja Ze hebben het euvel opgelost, er is ruimte voor verbetering!

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service door te groot bedrijf

We brachten onze Opel Vivaro alleen voor een diagnose vroeg in de ochtend. Om 14.30 nog niks gehoord dus zelf maar bellen. De persoon die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg vertelde dat er om 15.00 werkplaats overleg zou zijn en hij daarna terug zou bellen. Niet gebeurd, dus maar weer terugbellen. Na meerdere telefoontjes met ruim een half uur in de wacht staan totaal, was het inmiddels te laat om helder te krijgen om wij onze auto konden ophalen. Dat ging dus niet meer. Volgende dag 14.30 nog niks gehoord. Weer zelf bellen en er werd een terugbelverzoek aangemaakt. Werden we eindelijk teruggebeld, maar was dat niet door iemand die aan onze auto had gewerkt, maar door iemand op kantoor. Ik wilde van alles weten over onze bus om te kunnen bepalen wat voor volgende stappen we zouden kunnen zetten. Daar moest deze meneer weer over terugbellen. Inmiddels had ik wel duidelijk gemaakt dat ik het echt niet fijn vond dat het zo ingewikkeld was om alleen te weten te komen wat de diagnose was en of ik m'n auto kon komen halen. Gelukkig werd ik vervolgens teruggebeld met wat meer info omdat deze meneer op mijn aandringen met de werkplaats was gaan overleggen, maar zonder advies wat de volgende stappen zouden zijn met een indicatie van de kosten. Sowieso moest ik behoorlijk aandringen om uitleg in detail te krijgen. Het kwam op mij over alsof ik daar niks vanaf zou weten. En zo gaat het nog even door helaas. Uiteindelijk was er zonder overleg met ons meerwerk in de diagnose gestopt. Dit hebben we in goed overleg niet betaald. Daar waren ze gelukkig coulant in. Maar zoals te lezen is, staan er misschien hartstikke goede meiden en jongens daar in de werkplaats, maar ik heb geen idee, want ik heb alleen maar 3, 4 verschillende telefonisten, managers, werkplaatshoofden, etc. aan de lijn gehad. Kortom lieve mensen van Nefkens, een dringend ongevraagd advies om de lijntjes wat korter en eenvoudiger te maken. Wij komen niet meer terug helaas.

  • Aanbevelen? Nee
2

oeps, te snel gedrukt: Ik dacht dat ik elke ster moest aanklikken

Ik wilde 4 sterren geven. Omdat er altijd wel iets te wensen overblijft.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

vriendelijke bejegening, kwaliteit goed. al en met al goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en vertrouwd

Je wordt altijd correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snel, duidelijk en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige, efficiënte hulp ervaren

Was voor mij niet duidelijk of het om een kleine of grote beurt zou gaan. Navraag bij garage waar wagen gekocht was door medewerkster leverde duidelijkheid. Fijn om daarna te weten wat de kosten van de beurt gaan worden. Alles bij elkaar het als een prettige kennismaking ervaren

  • Aanbevelen? Ja
10

UItstekend

Ben al ruim 20 jaar een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
4

Bandenwissel was goed, maar voor de rest klopte er niets van.

Ik had een afspraak om 11:15 maar om 11:35 stond mijn auto nog steeds op de plaats waar ik hem geparkeerd had. Toen de auto klaar was werd mij verteld dat hij voor de Alfa garage stond, een eindje naar links. In werkelijkheid bleek hij voor de eigen showroom te staan. De handrem stond er niet op! De cruise control funktie was weg; wat heeft een bandenwissel met deze funktie te maken?? Nog geen kilometer op weg naar huis kreeg ik de melding dat, eerst een of meerdere en later meerdere banden lek waren. Hierover heb ik meteen gebeld met de garage. Ik zou terug gebeld worden, maar dat gebeurde niet. Dus de volgende dag weer gebeld en werd toen niet bepaald klantvriendelijk te woord gestaan. De mededeling was dat de bandenspanning controle niet gereset was.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima behandeld! Vriendelijk en Correct!

Zo als boven.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ging me te snel.

De "beperkte" beurt was in half uur gefikst! Vorige beurten bij Opel werd interieur schoon gemaakt, nu dus niet!

  • Aanbevelen? Nee
8

Oke

Ben er tevreden over

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Graag alles in de juiste stand terugzetten zodat ik niet overal moet gaan zoeken om de juiste schermen te krijgen

  • Aanbevelen? Ja
6

Voldoende en de extra sterren zijn bij te verdienen!

Ruim een maand van te voren een afspraak gemaakt en de bijzonderheden besproken en toegelicht, evenals het toesturen van een foto. Bij het ophalen blijkt de auto een onderhoudsbeurt te hebben gehad, zoals gevraagd, is de auto gereinigd van binnen en buiten, echter zijn de van te voren besproken punten niet opgelost. Deze zaken waren niet doorgekomen van de receptie naar de werkplaats. Na een gesprek met de monteur was het meteen duidelijk. Een telefoontje tijdens de werkzaamheden had het geheel kunnen verduidelijken, echter is dit niet gebeurd. Indien het voldoende voorbereid was, had men onderdelen kunnen bestellen en is het in één keer opgelost. Nu moet ik alsnog terugkomen. Hopelijk volgende keer beter, aangezien dit toch de dichtstbijzijnde DS Store is.

  • Aanbevelen? Ja
6

ik ben tevreden

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

ik ben daar goed ontvangen met vriendelijk personeel

je krijgt zeer goede uitleg over de auto en de koffie staat altijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
6

Lang wachten

ik ben goed geholpen maar vind de wachttijd van een wiel met bandenwissel wel erg lang. Heb namelijk een 1 uur en 15 min. Moeten wachten. Bij een andere garage was dat een half uur.

  • Aanbevelen? Nee
1

slecht

factuur klopte niet, er werd twee keer olie berekend, gefactureerde tapijt was niet geleverd, stond op nalevering. werd mij niet verteld toen ik de auto ophaalde. factuur is wel hersteld , maar omdat ik het opmerkte

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en volgens afspraak!

Combo gebracht voor Apk en onderhoud. Vervangend vervoer stond klaar! Keurig op de hoogte gehouden. Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
4

Beloftes worden niet waargemaakt

De auto die ik rij is een leaseauto. Het onderhoud en de reparaties in de afgelopen 4 jaar zijn prima uitgevoerd daar is niets op aan te merken. Maar in deze 4 jaar is ook het onderstaande gebeurd: - afspraak gemaakt voor een servicebeurt. Auto om 08.00 uur incl. Sleutel netjes afgegeven aan de balie. s’middags om 16.00 uur maar eens zelf gebeld bleek er niets gedaan te zijn en heb ik een nieuwe afspraak moeten maken. Heel onprettig. - bij de bandenwissels wordt steeds beloofd dat het ongeveer 1 uur duurt dus blijf ik daar op wachten. Dat uur hebben jullie nog nooit gehaald maar afgelopen maandag 14 november 2022 maakte jullie het helemaal bont. Na 2 uur wachten ben ik zelf maar eens gaan vragen aan de balie hoelang het nog duurt. Bleek dat het zeker nog eens 20 minuten zou worden en die 20 minuten zijn weer een half uur geworden waardoor ik mijn afspraak om 11.30 uur heb moeten afzeggen. Heel vervelend allemaal. Er komt ook niet iemand even iets zeggen dat het wellicht iets langer gaat duren. Tijd is niet alleen jullie geld dat geldt ook voor een klant. Gezien bovenstaande kunt u zich voorstellen dat ik echt niet te spreken ben over de service en het nakomen van de afspraken. Als ik het vergelijk met de Kia garage waar onze privé auto in onderhoud is dan hebben jullie nog een lange weg te gaan. Met vriendelijke groeten, Marc Vanhouwe

  • Aanbevelen? Nee
5

Veel onduidelijkheid, door gebrekkige interne communicatie

Bij het afhalen was niet duidelijk welke werkzaamheden waren uitgevoerd. Daarnaast is de reden van het bezoek zorgelijk. (Mogelijke) problemen worden tijdens reguliere onderhoud niet gesignaleerd heb ik helaas al meerdere keren ervaren.

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.