Filters

10

Zonder problemen afspraak voor servicebeurt nagekomen.

Zoals afgesproken, kon ik onder het genot van koffie,wachten ,totdat mijn auto klaar was.Alles van tevoren en ook erna duidelijk en vriendelijk besproken.Dus prima!Ik rijd weer met een veilig gevoel!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, nette en vriendelijke behandeling

Goede service, nette en vriendelijke behandeling!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ontvangst, vriendelijk personeel.

Goed ontvangen, lekkere koffie, opmerkzame monteurs die zelfs het kleinster sterretje in de voorruit ondekken. Super....

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service

De service is goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed werk en interieur schoongemaakt

vooral dat schoonmaken heb ik gewaardeerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, Op voorhand bekend wat de kosten zijn

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
5

Lange wachttijd en absoluut geen contact te krijgen met de werkplaats of technicus

Lekkage van koelvloeistof: moet ik 3 weken wachten voor ik mag langskomen. Telefonisch contact 4x: werkplaats niet te pakken te krijgen. Twee terugbel verzoeken niet gehonoreerd. Niets gehoord. Drie verschillende telefonistes (van drie verschillende filialen/plaatsen) die me proberen door te zetten, de telefoon wordt bij de werkplaats niet opgenomen. Reparatie: vervangen koelvloeistof drukvat. Aangegeven dat de lekkage daar zat bij de dikke slang, toch nog bijna 1 uur diagnose rekenen van €100/uur. Terwijl het toch vrij duidelijk was dat de lekkage daar zat, als ik het al zie. Ter vergelijk, toen het nog Opel Driessen was kon ik de werkplaats via hun eigen telefoonnummer direct bellen. Bij een lekkage of andere serieuze aangelegenheid mocht ik dezelfde dag of de volgende morgen langskomen zodat ze konden kijken of ik met de auto verder mocht rijden, slang of reservoir zouden ze meteen vervangen. Niet iemand drie weken laten wachten met alle gevolgen vandien, Ik weet dan dat ik de vloeistof moet bijvullen maar bij andere mensen betekent dit drie weken geen auto rijden of wellicht motorschade oplopen. Reparatie is prima uitgevoerd dus geen klachten over de automonteurs maar de rest van de organisatie, voornamelijk de werkplaats telefoon afhandeling en afspraak afhandeling vind ik zwaar beneden peil.

  • Aanbevelen? Nee
8

goede duidelijke behandeling

De behandeling aan de balie was goed. De auto was netjes afgeleverd. Alleen het parkeren als je de auto komt brengen was moeilijk. Geen plaats.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Mijn auto stond brandschoon gewassen toen zijn service beurt was uitgevoerd en ik hem kon ophalen. Wat een service.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ontvangst goed. Navigatieupdate was niet mogelijk, zodat ik voor niets een huurauto moest nemen.

Maand tevoren afspraak beurt gemaakt met update navigatie. Door dat laatste was het niet mogelijk te wachten en moest ik een leenauto gebruiken à €30. Bij afhalen auto bleek pas dat navigatieupdate niet gelukt was. Huurauto was dus niet nodig geweest...... Zoals jullie weten is N-044-BD een Franse occasion. Misschien had dat er mee te maken? Erger was dat alle contacten, bestemmingen en andere instellingen gewist waren. Dus zat ik eerst met een Franse kaart. Kostte veel tijd om de eerste zaken weer erop te zetten. Jullie begrijpen dat ik daar niet zo blij mee ben. Vandaar mijn drie sterren. Bij brengen van auto goed en persoonlijk geholpen. Dat dan weer wel.

  • Aanbevelen? Ja
6

Minpunt in communicatie

De service aan de auto is correct uitgevoerd. Min punt in de communicatie ,afspraak voor vervangend vervoer zou kosteloos zijn en dit is in rekening gebracht.Dit vermeld bij afhalen auto en uitleg hierover was niet bevredigend. Verder correct te woord gestaan en service aan auto en uitvoering was prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke communicatie en goede service

Gemakkelijk online een afspraak te maken en goede uitvoering van het onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, vriendelijk en behulpzaam.

Wat kan ik nog meer zeggen?

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne medewerkers doen wat ze beloven!!

Vriendelijk en gastvrij personeel. Complimenten aan het aftersales team !! O, en niet te vergeten de verrassing. De auto stond netjes gewassen en uitgezogen voor me klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer prima geholpen, zoals ik ook bij Driessen gewend was.

Vooraf goed inzicht gegeven in de kosten, ook bijkomende kosten na inspectie (Expansievat koelvloeistof) zijn nauwkeurig aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
6

De communicatie was niet zo duidelijk.

Een van de problemen aan de auto kon niet opgelost worden. Daar werd niet duidelijk over gecommuniceerd en ik moest de diagnose van het probleem dat Nefkens niet op kon lossen toch gewoon betalen. Een beetje coulance had ik zeker wel gewaardeerd. Het was een dure reparatie en ik ben een vaste klant. Dat maakt bij Nefkens blijkbaar niets uit. Viel me wel erg tegen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Soepele afhandeling

Probleemonderzoek werd goed uitgevoerd evenals de aanbevolen onderdeelvervanging

  • Aanbevelen? Ja
4

Wachttijd teleurstellend

Reparatie prima maar de wachttijd was teleurstellend. Auto zou voor uitlezen ertussendoor gepakt kunnen worden, maar duurde uiteindelijk 4 dagen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Niet klantvriendelijk

Mijn auto daags van te voren ingeleverd voor een kleine beurt en (winter) banden wissel. Secretaresse achter de balie wilde pas na veel aandringen zich inzetten om mijn auto 'vroeg' klaar te hebben. Eind van de dag was ik niet meer in de gelegenheid om de auto op te halen. Volgende dag. Mijn auto was vroeg klaar. 11;00 uur op gaan halen en 350 euro af mogen tikken. Nog voor ik thuis was branden er al lampjes in de auto. 'bandenspanning controleren' Gebeld met de garage en dit voorgelegd. Ze waren waarschijnlijk iets vergeten. ik moest maar even terug komen !! Terug in de garage was het snel verholpen, maar ik vind het bijzonder dat noch de werkplaats chef aan de telefoon, noch de medewerker achter de balie, de moeite neemt om even excuses te maken.... Geen 5 sterren dus... Peter

  • Aanbevelen? Nee
4

Deze keer was de ervaring minder.

Tijdens het maken van de afspraak voor een bandenwissel werd mij gevraagd of ik erop wilde wachten. De duur zou ong 45 minuten zijn. Hiervan uitgaande heb dat ik zo afgesproken. Helaas was de werkelijke wachttijd 2.15 uur. Ook met deze info vooraf had ik gewacht, echter minder andere afspraken gepland op deze dag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg vriendelijk en keurig geholpen.

De service aan de Balie erg goed behandeld. En keurig alles geregeld .

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles conform afspraak

Alles conform afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vriendelijke behandeling ! Banden gewisseld!

  • Aanbevelen? Ja
6

Houding over eventuele schade aan buitenspiegel was laks

Tijdens ophalen auto werd een foto getoond van een beschadigde spiegelkap. Dit bleek gewoon rubber te zijn die in de werkplaats is ontstaan. Na opmerking vanuit huis moesten we maar langskomen dan zouden ze het wel poetsen. Dit hadden ze beter meteen kunnen doen. We hebben het nu maar zelf gedaan. Het was dus geen schade. Gemiste kans.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.