Filters

10

Snel en goed

Bij binnenkomst werd ik direct te woord gestaan en mijn klacht werd direct in behandeling genomen en een half uur was mijn klacht gerepareerd en ik kon mijn weg vervolgen

  • Aanbevelen? Ja
8

was prima

Er kwamen onverwachte reparaties bij die wel noodzakelijk waren. Wachttijd duurde maar iets langer

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht

Ben al 35 jaar klant maar die beleving is totaal weg.blijf alleen nog bij Opel vanwege Ton van Rhee die zeker wel weet wat echte klanten zijn

  • Aanbevelen? Nee
10

lekkere koffie tijdens het wachten

afspraak op tijd en ook snel weer klaar

  • Aanbevelen? Ja
6

Netjes geholpen na wachten

Iets te lang wachten bij ontvangst waren genoeg mensen maar zaten achter computer dingen te doen. Daarnaast gevraagd of navigatie een upgrading kon krijgen, volgens Opel gratis. Niet gebeurd ook niet over gebeld wat wel de afspraak was stat ook gemeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk afspraken, auto keurig gewassen.

.

  • Aanbevelen? Ja
6

tevreden over reparatie / ontevreden over het gegeven inzicht in de gefactureerde kosten

Op zich prima geholpen maar geef duidelijk over wat er aan de auto gedaan is plus de bijhorende kosten. Het zal best kloppen maar omdat ik hiervan geen overzicht krijg en de baliemedewerker het mij niet overtuigend uit kan leggen roept dit twijfels op.

  • Aanbevelen? Ja
8

Verkeerde verwachtingen mijnerzijds ten aanzien van reparatieduur.

Ik heb online een afspraak gemaakt voor een beurt van mijn auto. "Het systeem" gaf aan dat ik om 10:15u kon komen met mijn auto. Dat is ook bevestigd in een email, prima. Daardoor ging ik er vanuit dat ook rond 10:15u met mijn auto zou worden begonnen. Uitgaande van een maximale duur van 2 uur, had ik mij ingesteld op ter plekke wachten. De receptionist (Berend) vertelde dat het zo niet werkt en dat hij niet kon vertellen wanneer de auto aan de beurt zou zijn. Dat kon best einde van de dag worden.... Dus ik kon daar niet op wachten en fietsafstand naar woonadres (Nuenen) was veel te groot. Vervolgens heeft hij, met enige wachttijd, een huurauto geregeld. De beurt is, voor zover ik nu kan beoordelen goed uitgevoerd en de terugkoppeling bij afrekenen was adequaat en netjes.

  • Aanbevelen? Ja
6

volgende beurt elders?

De technische uitvoering van de activiteiten is prima. Het contact en op de hoogte gehouden worden van de voortgang is slecht. Een reparatie rapport via Email is behoorlijk onpersoonlijk. 9 dagen zonder auto en er staat standaard niets tegenover komt niet klantvriendelijk over .

  • Aanbevelen? Nee
6

alle goede dingen in 3

Als je voor t eerst een lease auto hebt weet je niet hoe de afspraak bij n dealer verloopt. Van afspraakbeurten had ik nog nooit gehoord. Dus het verloop van de eerste beurt was niet prettig. Ben 3x in de garage geweest voordat de auto klaar was. de aflevering was vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super gedaan . Auto ook nog eens gewassen das pas service

En een mooie leen auto nog eens mee perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Leuk ontvangen goede service en ook mee denken in oplossen. Ik heb ondanks mijn problemen met de auto een leuke tijd gehad bij Nefkens.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Goed op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service.

Na een telefoontje ben ik snel geholpen en is het probleem snel voor mij opgelost. Ik ben helemaal blij. :)

  • Aanbevelen? Ja
2

Denken niet met de klant mee

Declareren motorolie bij opel nederland bij een terugroepactie (destributieriem)en ook bij ons als klant omdat we tegelijk de kleine beurt er bij lieten doen. Ja olie verversen hoort bij kleine beurt maar niet Ls je deze een paar minuten geleden er pas hebt ingedaan. DT is niet meedenken met de klant en het milieu. Ingesprek gegaan met hen maar ze blijven star. Na tussenkomst met opel Nederland zijn we tot een oplossing gekomen. Ik heb dit alles als erg vervelend ervaren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend geholpen

Altijd overleg als er afwijkende werkzaamheden nodig zijn. Keurig testverslag.

  • Aanbevelen? Ja
7

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijke en duidelijke communicatie. Enige minpuntje is dat het langer geduurd heeft dan was aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben prima geholpen!

Het invullen van de de vragen in de mail vond ik niet duidelijk! Zal misschien wel aan mij liggen???

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

We zijn prima geholpen, zowel telefonisch als aan de balie

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Ik ben snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
4

De klacht (start-stopsysteem) is er nog steeds.

Het zou fijn zijn als bij ophalen van de auto de gemelde klachten worden doorgenomen. Ik weet niet of het navigatiesysteem is geupdated, enz.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zie onderstaand.

Vriendelijke behandeling toen we de auto kwamen halen. Professionele antwoorden op onze vragen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Inefficiënt

De manier van werken is zeer tijdrovend en er wordt niet gecommuniceerd met klant

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed werk geleverd .

Verwacht ook niet anders.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.