Filters

10

Geweldig klantgericht

Als nieuwe klant bij Opel Nefkens voel ik mij gewaardeerd en zijn onderhoudswensen goed afgestemd. De digitale communicatie na de diagnose van de technische staat, met foto's daar aan toegevoegd heb ik als zeer zorgvuldig en professioneel ervaren. De auto heb ik na onderhoud opgehaald waarbij de factuur is doorgenomen en ik de auto in keurige staat terug kreeg. Ik ben zeer tevreden met deze eerste ervaring, dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Pascal van den Eijnden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden over service beurt

Over het verrichten werk ben ik zeer tevreden. Maar wat ik wel erg jammer vind is dat ik de auto voor 9 uur inlever en hem de hele dag kwijt ben. Ik kon de auto pas s’middags om 17.00uur ophalen dat vind ik minder. En er blijkt dat er een terugroep actie voor de Opel mokka is geweest omdat om een of andere module voor het telefoon gebruik vervangen zou moeten worden maar heb daar nooit bericht over gehad.

  • Aanbevelen? Ja
8

Houden zo

Goede service, duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer helderen open communicatie

ik was al meerderer malen bij de Opel in 's-Hertogenbosch geweest. Wat een wereld van verschil is dit met Opel Nefkens Eindhoven.. Hier word je duidelijk uitgelegd wat er gedaan is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Gepland en prima werkend de nieuwe sleutel ingelezen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Servicebeurt goed uitgevoerd. Bij het reserveren van de servicebeurt via de website één maand eerder is het mis gegaan met de vervangende huurauto. Wel gereserveerd, was echter vergeten door te geven, wel snel hersteld en uiteindelijk toch binnen 20 minuten geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen probleem

Ontspannen gebracht en gehaald. Auto was keurig schoon en rijdt prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraken nagekomen

Afspraken nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
2

En een is eigenlijk al teveel.

Afgelopen dinsdag een afspraak gehad. Waar we eerst meer dan een uur bezig zijn met überhaupt iemand van de werkplaats te spreken, komen we in de garage aan waar het bedrag bijna 3x zo hoog is dan afgesproken. Als ik daar iemand over wil spreken wordt mij beloofd dat ik diezelfde dag teruggebeld wordt. Dit gebeurd niet en als ik iemand aan de telefoon heb over zaken van de auto, gaat dit gesprek ook alles behalve goed. Ik geef aan dat ik eerst iemand wil spreken van het management wat me beloofd is, en krijg ik te horen dat diegene niet aanwezig is, maar dit is mij beloofd?! Ook gisteren ben ik door niemand gebeld over mijn klachten, want het zijn er meerdere. Alles behalve tevreden ben ik, met de gang van zaken bij Nefkens. Voorheen had Diessen nog een klantvriendelijkheid. Wat mij betreft was dit de laatste keer bij Nefkens waren; erg jammer gezien we hier 2 keer een auto hebben gekocht en alle service altijd daar hebben gedaan. Hopelijk wordt ik vandaag eindelijk, zoals beloofd, gebeld door iemand van het management

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en Professioneel

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Ik ben ook correct geïnformeerd hoe lang de reparatie ging duren en hoe lang.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Afspraak gemaakt alles was goed geregeld Beter als andere keren in Helmond Ga volgende keer zeker weer terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Altijd op tijd en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet als verwacht

Toen ik de auto kocht, zat er een fabrieksfout in. De rubbers van de ramen sloten niet goed aan waardoor er een constant geluid te horen is (alsof de ramen open staan). Jullie monteurs hebben toen een testrit gemaakt en bevestigd dat er duidelijk iets mis mee was. De auto zou meerdere dagen nodig zijn om dit te verhelpen. Ik heb toen besloten om hiermee te wachten tot de eerste algemene keuring. De deuren zijn om deze reden ook al een aantal keer dichtgevroren. Ik kreeg nu de auto terug met als mededeling dat het een productfout of bijbehorende producteigenschap is en er verder niet veel aan gedaan kan worden. De auto was ook binnen 1 dag klaar, wat voor mij aangeeft dat niet zoals eerder medegedeeld alle opties zijn doorlopen om dit te verhelpen. Het is erg lastig te geloven dat het normaal is dat bij een splinternieuwe auto de deuren vastvriezen en er vanaf 40 km/pu een tochtend geluid te horen is. Daarnaast piepen de remmen 's morgens als het koud is. Ook hier is niks aan gedaan omdat tijdens het testen niks te horen zou zijn. Ik hoor het gewoon wel nog steeds deze week. Als laatste heb ik gevraagd om te kijken naar een velg. Hier zit een hele kleine minimale beschadiging aan die volgens mij met een stift of op een andere manier heel makkelijk verholpen kan worden. Ondanks dat dit terecht niet per se bij jullie ligt, had ik hier toch iets meer klantenservice verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
2

Geen service door slechte interne communicatie

Sinds de overname naar Nefkens is het intern een puinhoop, letterlijk niks wordt intern gecommuniceerd met de werkplaats wbt de werkzaamheden. Zo ook mijn laatste keer waarbij het slot vervangen zou worden, ik werd gebeld of ze daar ook de apk aan konden koppelen gezien de tijd en ze hebben uiteindelijk enkel de apk uitgevoerd, had van tevoren gebeld dat ik de auto pas inlever als de onderdelen voor het slot binnen waren zodat ik mijn auto niet te lang kwijt zou zijn vanwege mijn werk, nu staat deze nog bij jullie, de balie heeft geen reactie hierop omdat ze weten dat ze falen op dat koment, ik zal deze situatie ook bij trustpilot en de koude douche gaan uiten

  • Aanbevelen? Nee
10

prettig geholpen

Afspraak via mail gemaakt, afspraken gemaakt, klopten. Vriendelijk en uiterst behulpzaam geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig geholpen.

Werd vriendelijk te woord gestaan en gaf me het gevoel dat alles goed zou komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en netjes.

Vriendelijke ontvangst met een beetje humor (is altijd goed). Vervolgens werd de auto, na de onderhoudsbeurt en APK, gewassen en gestofzuigd weer afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aan te raden voor derden

Klantvriendelijk, behulpzaam , meedenken met de klant . Belangrijkst mijn wagen is weer tip top afgeleverd .

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijke personeel en uitstekende service.

Auto gebracht voor onderhoudsbeurt. Prima uitleg wat er gedaan is en een schone auto weer opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geholpen

Vooral zo doorgaan

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen door baliemedewerker en auto precies op tijd teruggekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette service

Een hele keurige afwerking van de grote beurt. Zaken welke nog even kunnen wachten netjes apart vermeld, zodat ik daar op een later tijdstip op terug kan komen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeker 6 keer mijn afspraak moeten wijzigen!

Afspraak gemaakt online! Met tot wel zes keer een e-mail met de bevestiging met een ander tijdstip! Telkens kon ik bij die afspraak wachten op de reparatie! En als ik voor controle belde kon dat weer niet! Uiteindelijk naar veel aandringen van mijn kant is er dan toch nog een afspraak gemaakt en kon ik wachten! Over de APK en kleine beurt ben ik tevreden!

  • Aanbevelen? Nee
10

Erg snel en vriendelijk geholpen zonder afspraak.

Erg snel en vriendelijk geholpen zonder afspraak.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.