Filters

4

reparatie ok, gang van zaken niet

Een wachtafspraak voor de bandenwissel. Daar staat een uur voor. En inderdaad zag ik na iets meer dan een uur mijn auto buiten staan. Vervolgens een half uur gewacht, toen naar de balie gelopen. 'Mijn auto staat buiten, kan ik afrekenen?'. Antwoord: 'De monteur is net gaan lunchen, maar heeft de auto nog niet afgemeld.' Uiteindelijk heb ik drie kwartier zitten wachten. Het komt vaker voor, zo hoorde ik van de baliemedewerker. Kennelijk wordt er niets gedaan aan deze uiterst klantonvriendelijke houding van de betreffende monteur (die dan ook niet van zijn lunch wordt gehaald om de auto alsnog af te melden). Twee uur moeten wachten op een klus die in een uur gedaan kan worden. Dat is dus een onvoldoende. En nu ik u toch aan de lijn heb: zelf weleens geprobeerd om de werkplaats aan de telefoon te krijgen? Dat is nagenoeg onmogelijk. Negen van de tien keer word je doorgeschakeld van de ene telefoniste naar de andere. Is het jullie misschien allemaal boven het hoofd gegroeid met de overname van het dealerschap van Citroën etc? Of doen de klanten er niet toe, want ze komen toch wel?

  • Aanbevelen? Nee
10

Onderhoudsbeurt prima uitgevoerd

Verder niks op aan te merken. Onderhoudsbeurt prima uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
7

correct de bandenspanning, dag na wisseling hersteld

Na wisseling winterbanden , zag ik thuis het waarschuwings uitroepteken lichtje rechts onder de km teller! De dag erna gebeld en kon meteen komen om het te herstellen! Vriendelijk personeel en goede koffie! Groet

  • Aanbevelen? Ja
2

Waardeloos

Sinds 21-3 een afspraak proberen te maken. Gebeld, uren inde wacht gestaan. Betreffende nooit aan de lijn gehad en NOOIT teruggebeld.

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect

alles perfect, dus geen verbeterpunten maar wel houden zo!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Over het algemeen is het gewoon prima!

Over het algemeen is het een goed bedrijf. Duidelijke communicatie, nette planning met bevestiging via de mail. Het wordt snel geregeld en zonder problemen. Punt van aandacht is de nacontrole bij de monteurs! Mijn auto heeft laatst een beurt gehad en moest gekeurd worden. Netjes een afspraak gemaakt en hij was ook op de afgesproken tijd klaar. Alleen toen ik naar huis reed zag ik dat de lampjes brandde van de bandenspanning. En bij het vol aanzetten van de verwarming zat er ineens een harde brom in de ventilatie. Gemaild naar Nefkens en ik werd de volgende dag meteen gebeld. Omdat ik nieuwe banden had gekregen moest de sensor gereset. Dat was vergeten door de monteur. Kan gebeuren en ik kan er voor terug komen. Echter voor de brom moet ik een nieuwe afspraak maken en dat vind ik wel jammer. Kost mij weer tijd en 2 keer een rit. Dit is dus wel een aandachtspuntje! Maar voor de rest wordt altijd alles goed geregeld! Mensen zijn beleefd en problemen worden wel aangepakt. Vandaar de 4 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
6

Technisch prima, administratief minder

Om 8.00 afspraak apk + wachten. Pas 8.45 auto binnengehaald om te beginnen. Apk snel klaar, maar nadat de auto weer buitengezet was nog een dik kwartier op de factuur moeten wachten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vriendelijke en correcte service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima ervaring

Service is goed en vriendelijk. Vervangend vervoer mag wat mij betreft wat meer in de richting van het soort auto die je achterlaat.

  • Aanbevelen? Ja
2

Balen dat het oplossen van een fout zoveel tijd en moeite kost

Maandag heb ik een beurt laten doen en de winterbanden laten verwisselen voor de zomerbanden. Op weg naar huis gaf de display aan dat er een "bandenspannings controle" moest plaatsvinden, en die display gaat niet meer weg totdat dat opgelost wordt. Gisteren (dinsdag) gebeld, maar kreeg de werkplaats niet te spreken. Uiteindelijk de telefoniste aan het woord, en die zou zorgen dat ik teruggebeld werd. Dat is niet gebeurt. Nu woensdagmiddag weer gebeld, en dan moest ik maar een mail insturen want er kon geen contact gemaakt worden met de werkplaats. Ik vindt het al vervelend dat de fout gemaakt is bij het programmeren van de banden, maar dat het zoveel moeite kost om dit weer goed te krijgen dat is heel erg vervelend. En ik ging juist naar de Opel garage omdat ik dan dacht zeker te zijn dat het allemaal goed zou gebeuren.

  • Aanbevelen? Nee
2

Duurt veel te lang....

Een bandenwissel laten uitvoeren. Heb bijna 2 uur moeten wachten voordat de auto klaar was... dat is 30minuten per band...

  • Aanbevelen? Nee
5

Matig

Ik ben benaderd alsof ikzelf mijn lamp stuk gemaakt heb. Werknemer geloofde mij niet, heel vervelend. De auto was een lease auto toen ik hem bij jullie kocht. Dus altijd in jullie garages onderhouden, dus door jullie onderhouden .

  • Aanbevelen? Nee
8

ok

goede informatie van balie personeel met name ivm vip pas regeling daardoor kreeg ik de beschikking over een leenauto ipv dat ik met een fiets door de regen moest.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service

alles goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne service

Leuke mensen ontmoet tijdens het wachten op de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en snel

Ik had een lekke band dankzij een kapotte glazen fles op straat. Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen door de Nefkens pechhulp. Mijn auto moest afgesleept worden en ik kreeg een leenauto. Nog geen 24 uur later was mijn band weer vervangen. Ik vind de mail die ik ontving met wat er gerepareerd moest worden en de daar aan verbonden kosten heel duidelijk en makkelijk. Erg fijn ook dat je een SMS krijgt dat deze mail verstuurd is, want de mail was in mijn spam terrecht gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zie tekst beneden

Duidelijke uitleg bij afgifte auto Alles lijkt goed verzorgd maar dat kan ik natuurlijk niet controleren Wel werd ik verrast door de kosten Men heeft heel veel vervangen . daarover had ik wel geinformeerd willen worden want ik ben de hele voormiddag in de garage gebleven. Dan was de schrik wat minder geweest. alleen over het vervangen van de accu heeft men mij geinformeerd Leenauto als VIP is wel weer prima Alles op de auto functioneerd weer prima en ik rij weer als een tevreden mens in een heerlijke auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle wielenwissel met goed advies over status oude banden

Prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik zit nog steeds te wachten op een code om in de radio te komen

Hoop zsm van jullie te horen

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurgesteld

Afspraak gemaakt (3mnd geleden), 27sept. APK+onderhoud. Auto afgeleverd 08.00u. Rond 10.30 mail gekregen, aangevinkd en gebeld, aantal punten aan vervanging en reparatie voor akkoord. 1 onderdeel nog bestellen. Ronf 17.00u gebeld voor informatie, Auto niet klaar en nog aantal dingen niet gedaan.(??) Volgende dag rond 16.00u gebeld voor info. Geen contact. Via centralist is gemaild. Rond 17.00u weer gebeld, geen contact. Rond 17.35u weer gebeld, via verkoop, doorgegeven auto pas klaar. (?) Via leenfiets "snel"" naar garage. 18.00 sluiting. Waarom is contact werkplaats/receptie moeizaam? Waarom 2 volle dagen voor auto, APK+onderhoud. Vreemd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Ik kan weer zonder zorgen verder met mijn auto. Bravo!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer fatsoenlijk geholpen

Leenfietsen

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk, competent, luisterend oor

Zeer goede service, maar merkgarage en dus duur. Ze hebben wel begrip getoond en meegedacht met mijn situatie. Deden niet moeilijk bij weigering reparatie, regelen van huurauto en doorsturen van beeldmateriaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Van het maken van een afspraak tot het afleveren na de beurt gaat geweldig. Zelfs de matten , waar ik nog geen tijd voor had, zijn netjes gezogen. Kortom een geweldig bedrijf met een formidabel team Groetjes Kees piepenbrock

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.