Filters

8

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

prima ervaring en zeer goed gehlpen

goed overleg gehad en de leenfiets stond klaar en voldeed prima en verder op tijd geinformeerd over het klaar zijn van de auto

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

bandenspanningsmeter werkt niet na bandenwissel.kom dus nog even terug

  • Aanbevelen? Ja
6

lange wachttijd

Ik had een afspraak om 11.15u. Bij de receptie waren 2 medewerkers, een was een klant aan het helpen, de ander zat achter zijn bureau. Die klant had blijkbaar een groot probleem want beide medewerkers gingen met hem in gesprek, d.w.z. de een praatte met de klant en de ander stond te luisteren en interrumpeerde soms. Beiden namen niet de moeite te vragen wat ze voor me konden doen. Na ongeveer 10 minuten kam er een derde medewerker die me geholpen heeft. Ik had een afspraak om te wachten tot de wielen gewisseld waren. Na zeker 15 minuten waren de twee receptionisten nog steeds in gesprek met eerder genoemde klant; er stonden zeker 4 klanten te wachten om geholpen te worden, maar daar hadden ze geen oog voor ( de derde medewerker was inmiddels verdwenen). Klantvriendelijk: NEE

  • Aanbevelen? Nee
6

Tevredenheid over uitvoering beurt en reparaties, wel een aantal slordigheden in het maken van afspr

Naast tevredenheid over de techniese deskundigheid en uitvoering van de reparaties en beurten, voor zover ik kan nagaan, waren er een aantal slordigheden: De eerder door mij gemaakte afspraak van 20 april bleek ineens om onverklaarbare redenen vervroegd te zijn naar 14 april. Ik kreeg de dag ervoor een herinneringsmail voor die afspraak. Moest hiervoor allerlei zaken regelen. Uit coulance een VIP abonnement gekregen, dat wel! En de leenauto bleek niet afgetankt te zijn, zoals mij van te voren gezegd is; ik heb aangegeven dat ik een fotootje hiervan kon laten zien. Overigens heb ik de gemaakte kilometers bijgehouden en navenant afgetankt. Vandaar ditmaal 3 sterren, ik ga er van uit de volgende keer meer sterren, gezien voorgaande jaren!

  • Aanbevelen? Ja
4

Wachten tijdens onderhoud duurt veel langer dan gepland.

Bij het maken van de afspraak kun je aangeven of je wilt wachten tijdens de onderhoudsbeurt van de auto (uur en 15 minuten staat gepland). Vervolgens blijkt de auto pas later dan het afgesproken tijdstip aan de beurt te zijn en komt na ruim 2 uur de mededeling dat het nog zeker een uur gaat duren. Alles bij elkaar 3,5 uur binnen gezeten. Als dit vantevoren wordt gecommuniceerd kun je andere keuzes maken. Dit is geen reële wachttijd als je een afspraak hebt. Onderhoud zelf wordt keurig gedaan, inclusief wassen en stofzuigen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Service goed

Na afspraak gemaakte hebben met DS marketing had ik een bevestiging van afspraakmet nefkens Kwam op afspraak maar was bij Nefkens niet vermeld. Weer een nieuwe afspraak moeten maken. Drie weken later. Slecht!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en klantvriendelijk behandeld

Fijn dat jullie zelf e.e.a. met de leasemaatschappij hadden besproken

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede afspraken en alles weer netjes inorde gemaakt

Dit is nu een garage waar alles netjes in orde is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Het goede en correcte overleg bij (kleine) problemen tussen werkplaats en klant spreekt mij erg aan! Meedenken en overleggen? Ik hou ervan!

  • Aanbevelen? Ja
6

Niks bijzonders

Er werd vermeld dat een kleine beurt 1 uur tot hooguit 1.5 uur zou duren, maar dat was echt de max. Ik heb uiteindelijk 2 uur zitten wachten. Bij navraag of er dan iets bijzonders was geweest, nee alleen 2 lampjes vervangen. Auto in de wasstraat geweest, op zich een goes service maar dan verwacht je ook wel dat deze schoon is en dit was niet zo.

  • Aanbevelen? Nee
10

Omdat tussentijds melding is gedaan van nog

Omdat tussentijds melding is gedaan van nog meerdere gebreken en die dan ook correct hebben hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Kundig goed bedrijf

Ben tevreden , wordt goed werk geleverd en vriendelijk te woord gestaan. 2,5 uur wachten op banden wisselen vind ik overigens wel erg lang. Daar tegenover bieden jullie wel goede service voor het wachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correcte hulp

We zijn netjes en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

afspraak was niet geregeld.

leenauto was niet geregeld. Hier 1,5uur op moeten wachten!! Dit terwijl ik hier 2x van te voren voor heb gebeld? Telefonisch is het bedrijf heel slecht bereikbaar. Heb meerdere malen moeten bellen om iemand aan de telefoon te krijgen. Als je na 3 dagen belt wat de status is van een klein onderhouds beurtje krijg je te horen dat weten wij ook niet,maar je krijgt vanzelf een SMS-je.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen

Top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
2

Laadkabel ontbreekt

Voor een laadstoring geweest, goed opgelost. Kan ik niet laden omdat mijn kabel niet mee terug is.....

  • Aanbevelen? Nee
8

Positief, vlot klaar met wielenwissel binnen de normtijd en service was goed

Ik werd ontvangen met de boodschap dat het wat langer kon duren dan de normtijd van 1 uur maar ik was positief verrast dat de service goed was en binnen de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Terugroepactie ë-C4 netjes afgehandeld.

Enkele software updates zijn geïnstalleerd. Leenfiets meegekregen. Na enkele uren een melding gekregen dat de auto opgehaald kon worden. Zowel de buitenkant als de binnenkant bleken schoongemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk ontvangst

Volgens afspraak prima onderhoud aan auto Heb er op kunnen wachten zodat ik niet op en neer hoefde te rijden. En de auto was keurig gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Heel goede afhandelin: gastvrij, to the point, effectief, snel en met uitstekende kwaliteit van de verrichte werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke ontvangst en deskundig onderhoud

Sinds kort ben ik klant bij Nefkens en dat bevalt uitstekend. Ik rij al 50 jaar auto en veel garagebedrijven meegemaakt. Nefkens spant de kroon als het gaat om deskundig vakmanschap, vriendelijkheid en volledige transparantie omtrent de werkzaamheden die worden uitgevoerd. Groot compliment en ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geen goede communicatie

Afgelopen dinsdag heb ik 6 uur bij jullie gezeten terwijl mijn auto in onderhoud w as. Ik ben niet op de hoogte gehouden wat er gebeuren moest. Toen het nog Driessen was werd ik altijd goed op de hoogte gehouden. Dus een verbeterpunt voor jullie. Voor de rest ben ik goed tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service

Goede service, goede informatie over wat er gedaan moet worden. Minpuntje als je belt en ze zeggen terug te bellen kan dat soms te lang duren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon alles geregeld in één keer

Alles netjes geregeld en goed op de hoogte gehouden

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.