Bij binnenkomst geen ontvangend gevoel en nadien geen communicatie
Beste Nefkens,
Bij het binnenkomen van het pand keken de verkopers mij wel aan maar werd er niet gegroet. Het ontvangst bij de receptie was al een stuk beter al duurde het even voordat er iemand oogcontact maakte.
Mijn verwachting was dat ik op het klein beurtje(met trillingsklachten van de banden en losgekomen brandblusser) kon wachten. Er werd me netjes verteld dat wachten niet nodig was en dat ik recht had op een leasewagen. Ik ben dus naar huis gereden met de leasewagen.
Thuis heb ik netjes zitten wachten op het sms om de auto te komen halen. Het SMSje bleef uit waardoor ik ben beginnen te bellen vanaf 16.00. Ik kreeg keer op keer geen contact met de werkplaats receptie. Ik ging rond in jullie telefoon caroucel en kwam telkens weer uit bij diegene die de telefoon aangenomen had. De telefoonniste vertelde dat ik rond 16.30 moest terug bellen. Dat heb ik gedaan en weer geen contact met de werkplaats receptie, De telefooniste raadde mij aan om toch maar naar Eindhoven te rijden omdat ik ook niet was gebeld dat mijn auto bleef staan.
Ik ben dus door de drukte gereden naar Eindhoven(vanuit Belgie) om mijn auto op te halen. Deze was dus niet klaar. De auto was pas om 16.15 de werkplaats inreden. Het probleem dat ze mij vergeten waren, is omdat er nog geen aanvraag was gestart naar ALD en dat niemand daardoor nog een herinnering had gekregen vanuit het systeem(info van de receptionist).
De volgende dag had ik om 14.00 nog altijd geen sms gehad. Ik ben op eigen initiatief naar Eindhoven gereden en daar bleek de auto al klaar te staan vanaf 13.15. Dus het melden dat de auto klaar was had ook geen directe opvolging gehad.
Vandaar dat ik zeg nadien geen communicatie.
P.S. Ik ben zelf 10 jaar audi en mercedes monteur geweest bij de ster en van den udenhout.
Met vriendelijke groeten,
Kevin Vugts