Filters

4

Bij binnenkomst geen ontvangend gevoel en nadien geen communicatie

Beste Nefkens, Bij het binnenkomen van het pand keken de verkopers mij wel aan maar werd er niet gegroet. Het ontvangst bij de receptie was al een stuk beter al duurde het even voordat er iemand oogcontact maakte. Mijn verwachting was dat ik op het klein beurtje(met trillingsklachten van de banden en losgekomen brandblusser) kon wachten. Er werd me netjes verteld dat wachten niet nodig was en dat ik recht had op een leasewagen. Ik ben dus naar huis gereden met de leasewagen. Thuis heb ik netjes zitten wachten op het sms om de auto te komen halen. Het SMSje bleef uit waardoor ik ben beginnen te bellen vanaf 16.00. Ik kreeg keer op keer geen contact met de werkplaats receptie. Ik ging rond in jullie telefoon caroucel en kwam telkens weer uit bij diegene die de telefoon aangenomen had. De telefoonniste vertelde dat ik rond 16.30 moest terug bellen. Dat heb ik gedaan en weer geen contact met de werkplaats receptie, De telefooniste raadde mij aan om toch maar naar Eindhoven te rijden omdat ik ook niet was gebeld dat mijn auto bleef staan. Ik ben dus door de drukte gereden naar Eindhoven(vanuit Belgie) om mijn auto op te halen. Deze was dus niet klaar. De auto was pas om 16.15 de werkplaats inreden. Het probleem dat ze mij vergeten waren, is omdat er nog geen aanvraag was gestart naar ALD en dat niemand daardoor nog een herinnering had gekregen vanuit het systeem(info van de receptionist). De volgende dag had ik om 14.00 nog altijd geen sms gehad. Ik ben op eigen initiatief naar Eindhoven gereden en daar bleek de auto al klaar te staan vanaf 13.15. Dus het melden dat de auto klaar was had ook geen directe opvolging gehad. Vandaar dat ik zeg nadien geen communicatie. P.S. Ik ben zelf 10 jaar audi en mercedes monteur geweest bij de ster en van den udenhout. Met vriendelijke groeten, Kevin Vugts

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima garage, goeie service

Ze zijn altijd vriendelijk, zowel aan de balie als aan de telefoon. Het enige wat jammer is, is dat ze geen elektrische leenfietsen hebben, verder niks op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goede service

sneller het euvel verholpen als dat de medewerker mij had gezegd, dat maak je niet dikwijls mee. auto is weer 100% in orde en rijd weer super fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes afgeleverd, geen issues.

Afgehandeld zoals je verwacht. Netjes sms op moment dat de auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Dikke duim

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief

Bij mijn auto werden problemen met de distributieriem geconstateerd, moest worden nagekeken. Kreeg vervangend vervoer. Daarna is de auto 3 dagen bij jullie geweest. Heb echter geen bericht gekregen over de status en een eventuele reparatie. Een lease auto, dus geen issue. Maar wel onduidelijk wat er aan de hand was en wanneer de auto weer beschikbaar zou komen. Aandachtspunt. Verder gewoon zeer tevreden, deskundige mensen, vriendelijk receptie. En.... prima koffie corner waar ik kan werken. Gr, Harry Brackel.

  • Aanbevelen? Ja
4

afspraken niet nagekomen.

Na het zeer lange wachten, wat niet volgens afspraak was, kon ik eindelijk naar mijn werk. Waar ik dus ook te laat kwam. Onderweg zag ik dat ze niets aan mijn navigation pack hadden gedaan. Hier zou men ook naar kijken, dus dat wordt nu al 4 maanden rijden zonder dat deze goed functioneerd. Waar ik overigens wel voor betaald heb. Vervolgens zou ik teruggebeld worden hierover, dat is dus ook niet gebeurd.

  • Aanbevelen? Nee
10

prima

tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

APK goed geregeld.

Alles prima afgehandeld. Enkel de ingeschatte tijd voor de APK was slecht. Hier staat 1 uur voor en het duurde 1.45 uur.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Keurig en vlot geholpen door de medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
4

Zeer zeer slecht

Een arrogante man aan de balie. Een keuring waarbij je de auto een complete dag kwijt bent!!!! Neen nooit meer nog een bezoek aan deze garage. Keuring en beurt gaan we voortaan elders doen

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Uitstekende en vriendelijke service Schoonmaak van de auto was een leuke verrassing. Van binnen niet helemaal schoon, Maar alsnog natuurlijk heel blij met de service

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed op onderstaande na!

Gisteren nog even langs geweest omdat de taal was veranderd van Nederlands in Frans en de automatische werking van de sleutel was uitgeschakeld. Uitstekend geholpen door receptiemedewerker!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Slechte communicatie

Onze lease auto ging voor onderhoudt en apk keuring naar de garage. Naar deze klaar was heeft mijn man de auto opgehaald. Later bleek dat ik een rekening in de mail had voor een nieuwe band die blijkbaar schade had. Dit is niet met ons besproken toen we de auto kwamen halen. Ik vond dat best vervelend. Nadat wij dit kenbaar hadden gemaakt via de mail ( omdat ze telefonisch heel slecht te bereiken zijn) is daar wel netjes op gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
4

Storing niet verholpen

De Storing is alleen uitgelezen en gereset er is niets vervangen of gerepareerd. Na ca 100 km is Storing terug.

  • Aanbevelen? Nee
2

no pro-active anticipation of the spare-parts needed

Recall from the manufacturer.

  • Would you recommend us? No
10

Top service

Wordt snel geholpen. Binnen paar uur was de auto weer klaar. Gewassen en al.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima gegaan!

Ik ben dik tevreden over de APK service: Goed gezien dat een band niet meer OK was en ook fijn dat de auto gewassen werd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Het kan beter

Ik had mijn auto om 8.00 uur naar Nefkens Eindhoven gebracht. De werkzaamheden zou 4.5 uur gaan duren. Ik had gerekend dat mijn auto uiterlijk om 17 uur klaar zou zijn. 17.10 uur gebeld en helaas was mijn auto niet klaar, de monteurs waren weg en geen contact met mij gehad over de voortgang en deze uitstel. Gelukkig kon de baliemedewerker een leenauto regelen, zodat ik mijn afspraken buiten Eindhoven nog kan halen. Ik had gevraagd om mijn auto volgende dag uiterlijk 12 uur klaar te maken. Volgende dag 12.15 uur gebeld. Auto was nog steeds niet klaar. En ze wisten niet wanneer en ik zou gebeld worden als de auto klaar zou zijn. Rond 13.15 werd ik gebeld dat ik mijn auto kon halen. Toen ik vroeg wat de oorzaak van deze uitstel was, krijg ik te horen waarschijnlijk waren andere werkzaamheden die tegengevallen zijn. Toen ik vroeg waarom ik zo gebrekkig geïnformeerd werd over de voortgang, kreeg ik te horen dat is een andere afdeling en het komt helaas vaker voor. De communicatie moet veel beter. Ik was van een een andere service gewend dan wat ik mee heb gemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijkheid lost alles op.

Zeer goed geholpen door ervaren personeelsleden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijk

Goed ontvangst snel klaar alleen een aantal foutjes 1 andere band?? Echt niet en dan ipv 249€, 294€ betaald te hebben hoop dat ik ze terug gestort krijg

  • Aanbevelen? Ja
10

Is goed

Je word goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig en betrouwbaar

Ik word vriendelijk ontvangen en ervaar het bedrijf als vakkundig en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed Gehopen Supper

Fijn omzo goed geholpen te worden

  • Aanbevelen? Ja
6

Slecht qua bereikbaarheid

Zou terug gebeld worden tot 2 keer. Niet gebeurd. Zelf er achteraan moeten gaan.

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.