Filters

10

Service geweldig!!!

Mijn auto weer heel erg fijn thuisgebracht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
6

Veel te lang moeten wachten, van 10.00 tot 15.00

Voor een geplande afspraak zo lang moeten wachten, is echt niet fijn. Ik had verwacht 1 uur tot 1,5 uur te moeten wachten. De medewerkers waren uiterst behulpzaam en hebben eea zo goed mogelijk proberen te verzachten, daarom geef ik nog 3 sterren. Maar ik baal ervan dat ik mijn auto gekocht heb in Helmond, en nu voor de service in Eindhoven zit, te onpraktisch voor mij.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ankbast wordt wat gegeven is in veiligheid

Goede communicatie met de medewerker. Duidelijkheid in wat er gedaan werd met de auto. En de juiste afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service.

Ik heb vakkundig advies gehad.

  • Aanbevelen? Ja
8

Maar een dealer van de Opel is toch duur.

Een kleine onderhoudsbeurt was €281,00. Na een telefoontje dat de remblokken voor ver op waren kwam er €332,00 bij. Dit had ik moeten vragen( achteraf). Dat is nog al. Een rondje op internet zijn de duurste blokken €65,00

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service

Goede service, goed meedenken met de klant. Voorganger Driessen gaf 10% discount voor oudere Opels. Iets voor Nefkens?

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service.

Een goede en snelle service en goede technische uitleg over de storingen die verholpen konden worden.go

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen, punten opgelost, goede uitleg

Zie 1e zin

  • Aanbevelen? Ja
3

Geldklopperij lijkt belangrijker dan service.

Na jaren van tevredenheid over deze Opel-dealer (voorheen Driessen, nu Nefkens) voel ik de noodzaak om een negatieve review te schrijven vanwege een aanpak die er vooral op gericht lijkt de rekening zo hoog mogelijk te maken in plaats van te streven naar een zo hoog mogelijke service. Ten eerste wordt er zonder een vraag of toelichting een VIP-abonnement van 75 euro opgenomen op de rekening. Ten tweede wordt er na het brengen van de auto voor een beurt en een apk-keuring (waarvoor de kosten aanmerkelijk hoger zijn dan andere jaren) een mail gestuurd met een hele lijst aan extra kosten voor reparaties/vervangingen die (nog) niet noodzakelijk zijn. Alles bij elkaar meer dan verdrievoudiging van de oorspronkelijke kosten. In plaats van vertrouwen in de service, is het dus zaak om heel alert te zijn op de afhandeling van het onderhoud aan de auto door deze dealer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Netjes op tijd afspraak nagekomen.

Verkoper kwam een praatje maken over hoe de auto beviel en of er problemen waren. Mensen daar zijn echt betrokken.

  • Aanbevelen? Ja
8

.

.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Als je telefonisch contact wil hebben is zeer slecht , werd 3 keer doorgeschakeld en een half uur moeten wachten aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige ervaring.

Jammer dat de telefoon niet werd opgenomen in de namiddag, waardoor ik moest gokken of de auto klaar was of niet! Gelukkig kon ik hem meenemen na geholpen te zijn door een zeer vriendelijke medewerker aan de balie!

  • Aanbevelen? Ja
2

teleurstellend.....

De interieurventilator en kachelweerstand waren kapot, en jullie rekening komt ver boven de € 1200,- uit, wat erg teleurstellend is. Helemaal als later blijkt dat ik de onderdelen die ik nodig had om het probleem goed en snel te verhelpen, slechts € 98,- koste en 45 minuten van mijn eigen tijd om alles wat kapot is te vervangen voor nieuwe producten. Volgens mij hebben jullie wel iets uit te leggen. (9-VXD-04)

  • Aanbevelen? Nee
6

navigatie update ging mis

blijkbaar geen controle achteraf

  • Aanbevelen? Nee
10

Prime service, bezoek aan jullie voelt aan als een warme douche

Werd vriendelijk en netjes geholpen, vragen van mij werden alle netjes beantwoord en ze namen alle tijd om iedereen te woord te staan. Schade is goed en correct afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Alleen mail die ik ontving net voordat ik de auto op kon halen, was denk ik ,een te verwachte uitvoerende lijst, ipv de daadwerkelijke factuur...was even verwarrend,echter bij de balie in de garage is dit weer opgehelderd

  • Aanbevelen? Ja
7

Prettig geholpen met één kanttekening

Telefonisch is de werkplaats moeizaam of niet bereikbaar. Ook voor de telefoniste. Dat is onhandig wanneer je nog overleg wilt over het onderhoud dat op dat moment, die dag gebeurt. Of om te weten wanneer je de auto kan komen ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Wij zijn keurig van alles op de hoogte gebracht

  • Aanbevelen? Ja
8

Good !

Basically, good service for Maintenance for one year and recall. if it complete for 1 day, it's more excellent.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service en fijne balie

gewoon een goede service en duidelijk uitleg van wat wel en niet gedaan is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Afspraken nagekomen, duidelijke uitleg, goed geluisterd naar wat we te vertellen hadden en vriendelijke mensen wat wil je nog meer

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Ik kom er graag

  • Aanbevelen? Ja
10

Supergoed

Keurig te woord gestaan. Goede uitleg en prima service.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.